Gå til innhold

Gigabyte lanserer RAM-moduler uten RAM


Anbefalte innlegg

Sikkert ett marked for det.

Next up, tomme PCIe kort!

Hysh, ikke gi dem ideer nå.

 

Siden PCIe-standarden også kan levere strøm/spenning (aldri sjekket ut hvor mye), så kan det sikkert også monteres PCIe-kort kun med RGB LED-lys i tomme spor.

 

Kanskje det også går an å bruke et PCIe-riser card med en liten OLED-skjerm, og baklys tilsvarende Philips Ambiance-systemet.

 

Men la dem nå for all del tenke ut slike hensiktsløse ting selv. ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert ett marked for det.

Next up, tomme PCIe kort!

 

Millionidé... Har du husket å ta patent?

 

;-)

 

Hvem andre enn nykonfirmerte gamere er det som vil ha en eneste LED-pære inne i, eller utenfor for den saks skyld, kabinettet sitt?

 

Folk betaler store summer for stemningslys og annet lys med farger, ikke bare til PC, men til det meste i huset. Regner med du har hørt om Hue Lights fra Philips. De er bare en av flere produsenter. Ikea har også sin versjon.

 

Gjort riktig kan det faktisk bli ganske så smakfullt, selv om enkelte har det med å overdrive. Finnes en hel by i en velkjent ørken ved en veldig kjent ravine, litt nord for Mexico og langt sør for Canada som ervelkjent for å bruke både neonlys og annet lys for å flashe opp stemningen. 

 

De har inspirert en hel verden til å skape lignende tilstander overalt i verden, dog i en helt annen skala. Så lys for å lage stemning er definitivt ikke noe nytt og sært som bare gjøres av tenåringer på gutterommet.

Lenke til kommentar

Jippiii!! Snart får vi WIFI med kabel.. ^^

.. og trådløse strikkagensere..

 

Ser faktisk poenget. Jeg bruker bare halvparten av minneplassene mine.

Hmm.. la meg gjette, begrense kjølingen til minnebrikkene sånn at de kjører litt tregere når svigermor får låne PCen til siste GTA?

 

Ja til svarte leds

Kall det Magic Black LED - Limited Dark Edition XZP (for eXtremely Zero Powered) og de vil selge som hakka møkk.. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...