Gå til innhold

Skal Sonos slippe en universal-fjernkontroll?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro det er ny Playbar. Den nåværende er kjempefin, men den styres enten ved app eller fjernsynets IR-kontroll. Mange nyere fjernsyn kommer med blåtann-kontroller, som ikke kan styre Playbar, og da gir det mening å oppgradere den. Med HDMI kan den og få støtte for mer avanserte lydformater, så jeg tipper vi for første gang kan se en skikkelig trådløs Surround-løsning fra Sonos her.

Endret av Svein_Jarle
Lenke til kommentar

Sonos kommer garantert aldri til å lage en egen fjernkontroll, de har for lengst innsett at alle har en mobil.

De er i gang med å integrere Airplay, (selv synes jeg vel Apple har nok egne løsninger, og at airplay undergraver Sonos sitt eget regime) og enig i at en ny Playbar kan være det som kommer.

Det blir uansett spennende!

Jeg synes egentlig ikke prisen er så ille, men de kunne godt vært litt løsere med hensyn til konkurranse og tilbud..

Lenke til kommentar

Sonos kommer garantert aldri til å lage en egen fjernkontroll, de har for lengst innsett at alle har en mobil.

De er i gang med å integrere Airplay, (selv synes jeg vel Apple har nok egne løsninger, og at airplay undergraver Sonos sitt eget regime) og enig i at en ny Playbar kan være det som kommer.

Det blir uansett spennende!

Jeg synes egentlig ikke prisen er så ille, men de kunne godt vært litt løsere med hensyn til konkurranse og tilbud..

 

Sonos har en streng policy på at det kun kan annonseres rabatterte priser etter spesiell avtale. Ellers skal det holdes på et fastsatt prispunkt.

Lenke til kommentar

Ny playbar er på tide ja, men ryktet er jo at de samarbeider med Ikea om et produkt (eller flere) også.

 

Så kanskje vi vil se IKEA-møbler som er lagd spesifikt for å bygge inn Sonos? Jeg har jo i dag et ganske dyrt UNNU møbel med stoff-front, så har jeg kjøpt pretty pegs bein til det. totalprisen for det møbelet er ganske stivt, men skal sies det er av høy kvalitet og kan vegghenges selv med hifi inni og 65" TV oppå, på gips!

 

Men uansett, hvis jeg kunne kjøpt noen møbler som gjemte unna Sonos Sub, møbel som gjemte unna lydplanke osv., hadde det vært interessant.

 

Hadde likt å gjemt vekk play:1 på kjøkkenet også.

Jada, jeg vet det fins inwall, men da sliter man hvis man vil ommøblere.

 

Jeg tror også Sonos kunne laget smarthøyttalere i samarbeid med Ikeas smartlysepærer. Slik at man kunne hatt kringlyd gjennom lysepærer med innebygde høyttalere.

 

Jeg vet smartlys fins med høyttalere fra før, men ikke med Sonos sin strømme-tjeneste. Jeg tenker da det som primært et tilskudd til eksisterende anlegg, evt lav bakgrunnslyd eller kanskje høydekanaler/bakkanaler for surround, evt lyd på badet/balkong osv.

 

Det hadde jo også vært et fint produkt for bedrifter, de kunne da hatt interkomm via taklampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...