Gå til innhold

Boss Key gir opp Lawbreakers for å satse på nytt battle royale-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns egentlig at de kan få lov til å komme med sin egen ide istedenfor å lage en "vri" på andres ideer.

 

Battle royale har blitt akkuratt som moba var for noen år siden. Alle skulle lage moba spill og gudene vet hvor mange moba spill som floppa etter at LoL og DotA 2 hadde etablert seg. Ser for meg at BR kommer til å fortsette i samme trend. Mange som har sett hvor stor suksess H1Z1 -> PUBG og ikke minst fortnite har fått og da kommer alle og slenger seg etter for å få en bit av kaka.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes Lawbreakers var ganske artig når jeg først spilte det, synd det gikk så dårlig. Om jeg skulle valgt mellom Lawbreakers og Unreal Tournament for eksempel, så hadde jeg lett valgt Lawbreakers.

 

Får vente å se hva de finner på. Om det blir for likt de andre spillene i samme sjanger så kan de ikke regne med meg.

Lenke til kommentar

Fortnite så ganske så latterlig ut når BR modusen ble vist også. Så skal ikke se bort ifra at det her også kan fenge fans av sjangeren. Det har samme lekne grafikken og mye galskap ser det ut som. Ikke noe for meg. Men det så faktisk ikke så krise ut som jeg regnet med...

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Jo, tror nok jeg hadde ventet LITT med å slippe en trailer sålenge spillet ser ut som et slitt kickstarter prosjekt fra en gruppe på 2-3 studenter.

Det skal knive med noen greit etablerte titler nå, og det greiene der holder ikke en plass.

Endret av Paulex
Lenke til kommentar

 

Too f.... late..

PUBG og Fortnite er allerede etablert, skal mye til for å vippe dem av tronen..

 

Det var vel det de sa om PUBG, så kom Fortnite...

 

 

Étt spill holder sjelden tronen alene.. Nå er det to stykk på markedet, med svært forskjellig stil og store nok forskjeller i gameplay..

Det er kun enn så mange spillere i verden, så det blir nok ingen tredje stor Battle Royale variant..

Lenke til kommentar

 

 

Too f.... late..

PUBG og Fortnite er allerede etablert, skal mye til for å vippe dem av tronen..

 

Det var vel det de sa om PUBG, så kom Fortnite...

 

 

Étt spill holder sjelden tronen alene.. Nå er det to stykk på markedet, med svært forskjellig stil og store nok forskjeller i gameplay..

Det er kun enn så mange spillere i verden, så det blir nok ingen tredje stor Battle Royale variant..

 

 

Det er kanskje ikke plass til 3 BR spill i den skalaen, men det er mer enn 2 DOTA style spill, og selv om WOW er og var gedigent var det alltid noen andre MMOs som gikk i pluss, men ja jeg vil tro at 90% av forsøkene på å lage BR spill vil feile, om dette spillet de lager nå er en av de 90% er det gode sjangser for. Men jeg tror det er mulighet for 1-2 mellomstore BR spill til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lawbreakers floppet vel ikke bare pga battle royal trenden, det floppet fordi det var nok av Overwatch kloner på det tidspunktet det kom ut, og spillet var nærmest uspillbart de første dagene pga frame rate issues og annet. Et av de få spillene jeg faktisk angret på og ha forhåndsbestilt.. Håper ikke de går i akkurat samme felle igjen.

Lenke til kommentar

Lawbreakers floppet vel ikke bare pga battle royal trenden, det floppet fordi det var nok av Overwatch kloner på det tidspunktet det kom ut, og spillet var nærmest uspillbart de første dagene pga frame rate issues og annet. Et av de få spillene jeg faktisk angret på og ha forhåndsbestilt.. Håper ikke de går i akkurat samme felle igjen.

Jeg synes spillet igrunn var ganske bra. Det var bare ikke i min sjanger, og jeg hadde god framerate tiltross for at jeg kjører på en gammel high end pc dvs. i5-2500k og GTX 980.

Lenke til kommentar

prøvde det i dag og vant utrolig nok min første runde, spillet er ganske sjarmerende med sin 80-talls stil og neon farger. litt old school synes jeg, minner om en blanding av pubg, fortnite og for de som kjenner til det nerf arena. dette er nok ett spill jeg kommer til å fortsette med. bruken av 80-tallets musikk og kjente hollywood filmer skaper også bra stemning. pubg er nok favoritten men dette slår fortnite etter min mening.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg sjekket ut Lawbreakers i det hele tatt, så dette er kun basert på promotering og saker om spillet, men fikk vel inntrykket av at det var et forsøk på å ta en del av Team Fortress / Overwatch kaka, og om de nå skal prøve seg på Battle Royale kaka, så tenker jeg at det er på tide å ikke bare lage middelmådige kopier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...