Gå til innhold

ANMELDELSE: Subnautica


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Fin anmeldelse. Jeg har ikke selv prøvd Saubnautica, men fikk lyst å gi det et forsøk lyst nå. Jeg sluttet med å spille AAA tittler for noen år siden, da jeg fant ut at (indie) spill som dette stort sett har mye mer å gi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Fantastisk spill, men litt buggy her og der. Bare så synd at ledelsen i Unknown Worlds Entertainment synes det er helt fint å gi sparken til lyddesigneren over praktisk talt uskyldige tweets.

 

Tragisk. Det eneste han gjorde var å vitse litt med venstresidens absurde PK-hysteri. Hvem begynner vel ikke å bli lei av hvordan dagens filmer, TV-serier, dataspill etc. skal overrepresentere kvinner, homofile og minoriteter, i en slags form for moralsk "virtue signalling". Det hele er bare latterlig. Sist jeg sjekket levde vi fremdeles i Vesten? Bare se hvordan Star Wars og siste Star Trek-serien har blitt. Er det virkelig så ille å ha noen "hvite menn" i hovedrollene, især når hvite menn representerer et klart flertall av de som betaler og konsumerer disse produktene?

 

Hvite er den eneste gruppen det er fremdeles greit å være rasistisk imot. Hvor mange ganger har vi ikke sett ordet "blendahvit" på trykk hos NRK.no og våre nasjonale aviser (VG, Dagbladet, Aftenposten og co.)? Hva ville skje om man kritiserte et basketballag for å være "kullsvart"? Denne lydmannen påpekte et stort problem i dagens venstreliberal-dominerte presse i Vest-Europa og USA, og det er på tide at flere kritiserer denne form for kulturell masochisme.

Lenke til kommentar

 

Fantastisk spill, men litt buggy her og der. Bare så synd at ledelsen i Unknown Worlds Entertainment synes det er helt fint å gi sparken til lyddesigneren over praktisk talt uskyldige tweets.

Hvem begynner vel ikke å bli lei av hvordan dagens filmer, TV-serier, dataspill etc. skal overrepresentere kvinner, homofile og minoriteter

Helt greit for min del!

Endret av Jonas Magerøy
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Virker litt som artikkelforfatter har vannskrekk. Tro om spillet er skummelt for de som ser The Abyss uten å bli skremt også?

 

Måten spillet bygger opp ting på er realistisk. Du bruker mange timer på å bygge din base og snorkle sammen med korallfisk som er nydelig å se på. Så når du begynner å utvikle deg nok til å utforske mer og mer så føler du det på kroppen faktisk, det ukjente og hvor går grensene her? Første gang på skikkelig dypt vann så pustet jeg lettet ut når jeg var tilbake i min base.

 

Uten å røpe for mye så møter man på en del crazye ting i spillet her. Men ja, helt unikt spill og opplevelse man får i dette spillet.

Lenke til kommentar

Så jævla tragisk. Skulle akkurat kjøpe spillet på Steam og gikk inn på diskusjons siden først.

Fant ut av ledelsen er noen hestkuker som sparka en meget kompetent lyd-designer etter press fra en venstre facistisk gruppe over noen tweets han postet privat. Ikke var det spesielt kontroversielle tweets heller.

Fy fan for noen kvalme folk!

No buy.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...