Gå til innhold

ANMELDELSE: Subnautica


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så jævla tragisk. Skulle akkurat kjøpe spillet på Steam og gikk inn på diskusjons siden først.

Fant ut av ledelsen er noen hestkuker som sparka en meget kompetent lyd-designer etter press fra en venstre facistisk gruppe over noen tweets han postet privat. Ikke var det spesielt kontroversielle tweets heller.

Fy fan for noen kvalme folk!

No buy.

 

Så hva med de andre kompetente folka i selskapet da? Er det kun en utvikler som betyr noe?

Makan til sutring på folk her - voks opp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Så jævla tragisk. Skulle akkurat kjøpe spillet på Steam og gikk inn på diskusjons siden først.

Fant ut av ledelsen er noen hestkuker som sparka en meget kompetent lyd-designer etter press fra en venstre facistisk gruppe over noen tweets han postet privat. Ikke var det spesielt kontroversielle tweets heller.

Fy fan for noen kvalme folk!

No buy.

 

Så hva med de andre kompetente folka i selskapet da? Er det kun en utvikler som betyr noe?

Makan til sutring på folk her - voks opp.

Helt enig. Du vet i disse sutre/krenke/støtt/politiskkorrekt tider så må man jo buse ut med noe som "fenger" folket for å få likes i kommentarfeltet her. Tror sikkert de er med på å gjøre en forskjell eller noe ved å ikke kjøpe det.

Jeg skal hvertfall kose meg med spillet og hadde gjort det om de så hadde sparket samtlige.

La gaming være gaming og politikk være politikk

 

Nå ble nok noen støtt....

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette spillet var utrolig kjedelig og lite inspirerende. Gav opp etter 45 minutter, det bør komme tydelig frem at dette er et spill for spillere med utrolig god tid og god tålmodighet, Dette blir for meg kjedelig, noen av oss krever mer enn å lete etter enkle råstoff i timevis...

 

"Etter rundt to timer med undervannsmoro hadde jeg bare så vidt skrapt overflaten av spillets skapermuligheter [...] På dette tidspunktet hadde jeg det morsomt nok, men var ikke bergtatt av hva spillet hadde tilbydd så langt. Det manglet noe, men jeg visste ikke helt hva det var. Noen minutter senere var tvilen plutselig borte."

Lenke til kommentar

Dette spillet var utrolig kjedelig og lite inspirerende. Gav opp etter 45 minutter, det bør komme tydelig frem at dette er et spill for spillere med utrolig god tid og god tålmodighet, Dette blir for meg kjedelig, noen av oss krever mer enn å lete etter enkle råstoff i timevis...

 

Hvorfor er dette spillet noe mer tidkrevende enn andre spill i samme sjanger?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter at jeg leste reviewen her så lastet jeg det ned på xbox. Spillte det den timen demoen varte før jeg bare måtte kjøpe det på pc. Fytti grisen for et knakandes bra spill. Beste spillet jeg har spillt på lenge. Terningkast 6. Kan anbefales alle. Ikke som mange andre irriterende survival games der man må spise hver time for å overleve. Vel, nå har jeg valgt den modusen som gjør at jeg slipper å spise å drikke men det er også eneste forskjell på den og neste modus. der trenger man ikke å måtte spise og drikke 2 til 3 ganger om dagen, noe som bare er et irritasjonsmoment.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Dette spillet var utrolig kjedelig og lite inspirerende. Gav opp etter 45 minutter, det bør komme tydelig frem at dette er et spill for spillere med utrolig god tid og god tålmodighet, Dette blir for meg kjedelig, noen av oss krever mer enn å lete etter enkle råstoff i timevis...

 

Hvorfor er dette spillet noe mer tidkrevende enn andre spill i samme sjanger?

Han har ikke peiling tydeligvis

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ser veldig "konsollifisert" ut av bildene, så står over dette :-/

 

Jeg hater konsol clones og kan garantere deg at dette spillet ikke er det på noen måte. Laget for pc.

På ingen måte, jeg er en konsollgamer 99% av tiden. Men dette måtte jeg spille på pc bare for å få utbytte av grafikk og kontroll. Så heller motsatt. på xbox one var det ikke såå bra.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spillet er så bra at det fortjener 10/10 jeg kan ikke se 1 eneste feil bare bra alt, storyen og det unike havet fiskene, Alien basen osv helt perfekt og det koster bare 176 kr på Steam er jo vært 599 kr mener nå jeg!

 

Noen få bugs er det men ikke noe å henge seg opp i kjøpte det til Xbox one X også men syntes det er bedre på pc.

Hvis du ikke har dette så løp å kjøp. :)

Lenke til kommentar

Jeg får fort klaustrofobi følelse av spill og filmer som er under vann eller i verdensrommet... :p Så det her kan jo bli rimelig interessant...

 

Bare vent til du kommer ned på 12-13 hundre meters dyp i trange kanaler osv med vulkan utbrudd hehe da er angsten til å ta å føle på lol :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...