Gå til innhold

Destiny 2 skal ha en bedre fortelling, nye verdener, og bedre samarbeidsmoduser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette faktisk første gangen Blizzard og Activision samarbeider etter sammenslåingen?

Litt synd at det ikke dukker opp på Steam med tanke på miljø som kan bygges rundt spill der, da gjerne spill med multiplayer. Uansett spent på Destiny 2 og takknemlig for at det faktisk kommer på pc.

Endret av Akrabra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er akkurat det som er problemet med digital distribusjon. Man må forholde seg til en drøss av forskjellige salgskanaler og klienter fordi ingen er villige til å slippe sine produkter overalt. Dette gjelder for musikk og TV også. Det er mer ryddig å kjøpe alt fysisk, sette det i hylla og ha alt på ett sted.

Lenke til kommentar

Det er mer ryddig å kjøpe alt fysisk, sette det i hylla og ha alt på ett sted.

 

Tenkte du helt over hva du skrev her? :p Greit nok om du bare kjøper spill og samler dem men jeez, hvem som gjør det?

Skal man spille World of Warcraft, Battlefield osv så må du ha klient for det, med mindre det skjedde voldsomt endringer de siste minutter mens jeg var på dass.

 

Men uansett, kjøpe ting fysisk er old school, flere og flere går fra det. Om 10 år kan du sikkert ikke lenger kjøpe det fysisk, kanskje kjøpe boksen som kun innholder aktiverings kode and that's it.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det er mer ryddig å kjøpe alt fysisk, sette det i hylla og ha alt på ett sted.

 

Tenkte du helt over hva du skrev her? :p Greit nok om du bare kjøper spill og samler dem men jeez, hvem som gjør det?

Skal man spille World of Warcraft, Battlefield osv så må du ha klient for det, med mindre det skjedde voldsomt endringer de siste minutter mens jeg var på dass.

 

Men uansett, kjøpe ting fysisk er old school, flere og flere går fra det. Om 10 år kan du sikkert ikke lenger kjøpe det fysisk, kanskje kjøpe boksen som kun innholder aktiverings kode and that's it.

EA har jo allerede begynt med kun kode i boksen for PC spill. Mass Effect Andromeda var ihvertfall slik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå blir det for så vidt rotete uansett, da det kreves ørten klienter enten man kjøper spill fysisk eller digitalt. At distribusjonen blir mer og mer digital har bare ført til høyere priser, mange klienter og begrensa utvalg i alle de digitale butikkene. Digitalt er vel og bra i teorien, men du verden så så dårlig og lite forbrukervennlig det har blitt i praksis.

 

Musikk fungerer bedre. Der kjøper jeg alt fysisk og ripper til mitt eget digitale bibliotek. Da får jeg alt på et sted, istedenfor å abonnere på 3 forskjellige tjenester som samla ikke har mer enn kanskje 60-70% av det jeg hører på uansett.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Lurer på hva som gjør at konsollversjonene ikke kjører 60 fps da feks titanfall, battlefield, battlefront, Cod m.fl. Klarer dette fint? Altså, Destiny er dønn stabilt i 30fps uansett hva som skjer på skjermen samtidig men ser liksom ikke hvorfor man er begrenset her? I det minste kunne de ha kjørt 60fps på pvp delen om ikke annet. Evt 900p her.

Endret av Ooinaru
Lenke til kommentar

Nå blir det for så vidt rotete uansett, da det kreves ørten klienter enten man kjøper spill fysisk eller digitalt. At distribusjonen blir mer og mer digital har bare ført til høyere priser, mange klienter og begrensa utvalg i alle de digitale butikkene. Digitalt er vel og bra i teorien, men du verden så så dårlig og lite forbrukervennlig det har blitt i praksis.

 

Musikk fungerer bedre. Der kjøper jeg alt fysisk og ripper til mitt eget digitale bibliotek. Da får jeg alt på et sted, istedenfor å abonnere på 3 forskjellige tjenester som samla ikke har mer enn kanskje 60-70% av det jeg hører på uansett.

 

Om du så installerer samtlige tilgjengelige plattformer mener jeg fortsatt det er langt mer brukervennlig og ryddig enn fysiske plater. De blir ripet opp, mistet og tapt. Og ikke minst tar plass. De høye prisene gjelder stort sett kun for konsoller. På pc er det sjelden noe problem å få bedre priser på digitale spill enn fysiske. Og langt billigere enn før i tiden. Kan ikke huske sist jeg satte en dvd i spilleren på pc'en min. min forrige pc hadde ikke dvd-rom engang. Savnet det aldri.

 

CD'er har jeg ikke kjøpt på over 10 år. Det er så mye bra musikk på de større streaming-tjenestene at om en artist velger å ikke være der, er ikke det mitt tap. Og jeg følger på ingen måte Topp 20-listen.

Lenke til kommentar

IGN: "Crucible tech, specifically Trials of Osiris, you guys know that is one of your premier multiplayer modes. Are we getting dedicated servers?"

 

Mark Noseworthy: "We are not getting dedicated servers."

 

IGN: "RIP the dream. Why?"

 

*long pause of silence*

 

Luke Smith: "It's just not an investment that we made for Destiny 2, like the uh... I understand there's certainly a desire for it. You know, the smaller team format, although it's one person bigger in the Trials case for sure here, in the smaller team format in general it's easier for us to find tighter matches. And we're also going to rechange the parameters for matchmaking, to refocus on connection quality instead of like Trials win matching. WE're gonna like change the, we're going to change a bunch of parameters to focus on giving people a better network experience."

 

 

 

Herregud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...