Gå til innhold

Destiny 2 skal ha en bedre fortelling, nye verdener, og bedre samarbeidsmoduser


Anbefalte innlegg

Har ingen problem med at det kun kommer til Blizzard appen, er det noe Valve trenger sårt, så er det konkurranse.

Det er vel også en sterk økonomisk fordel for Activision å gjøre det slik da de slipper å betale Valve pr. salg. Og skal man tro Overwatch sine spillertall, vil naturligvis Destiny 2 nå ut til mange på denne måten.

 

Men noe jeg ikke er ombord med, er mangel på dedikerte servere. At dette ikke er standard for AAA spill med store utgivere bak seg i 2017 er helt på trynet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det er mer ryddig å kjøpe alt fysisk, sette det i hylla og ha alt på ett sted.

 

Tenkte du helt over hva du skrev her? :p Greit nok om du bare kjøper spill og samler dem men jeez, hvem som gjør det?

Skal man spille World of Warcraft, Battlefield osv så må du ha klient for det, med mindre det skjedde voldsomt endringer de siste minutter mens jeg var på dass.

 

Men uansett, kjøpe ting fysisk er old school, flere og flere går fra det. Om 10 år kan du sikkert ikke lenger kjøpe det fysisk, kanskje kjøpe boksen som kun innholder aktiverings kode and that's it.

Får virkelig håpe at det ikke tar så lang tid å bli kvitt skvipet (10 år).

 

Har ikke en gang spillt første spillet, men noen som vet om dette blir en rein consol port? Eller er spillert laget/optimalisert for PC? For min del så klarer jeg ikke et spill til med Consol menyer :/

Lenke til kommentar

Nå blir det for så vidt rotete uansett, da det kreves ørten klienter enten man kjøper spill fysisk eller digitalt. At distribusjonen blir mer og mer digital har bare ført til høyere priser, mange klienter og begrensa utvalg i alle de digitale butikkene. Digitalt er vel og bra i teorien, men du verden så så dårlig og lite forbrukervennlig det har blitt i praksis.

 

Musikk fungerer bedre. Der kjøper jeg alt fysisk og ripper til mitt eget digitale bibliotek. Da får jeg alt på et sted, istedenfor å abonnere på 3 forskjellige tjenester som samla ikke har mer enn kanskje 60-70% av det jeg hører på uansett.

 

Den dagen vi blir kvit fysisk for godt vil prisene synke. Er store spill selskap som gamer osv som er med på å presse prisene opp. Desuten så må man ha like mange klienter om man kjøper spillet fysisk eller digitalt (stort sett).

Lenke til kommentar

Er fortsatt veldig ambivalent til Destiny 2... Jeg kjøpte ikke 1 før etter The Taken King, så var ikke med på "skuffelsene" year 1 gav. men jeg fikk med meg content tørken som kom etterpå, og hvordan det virket som Bungie nesten gav faen i hele spillet og kun kom med noen latterlige events... Crimson days anyone?? Men det er så ekstremt mye potensial i spillet/universet at det vanskelig å ikke bli rivd med når jeg ser på youtubere som datto og byf kommer med oppdateringer.

Lenke til kommentar

 

Ikke på Steam. Helt greit. Da er det et spill mindre jeg trenger å bry meg med. Orker ikke enda en Launcher med kun et spill på.

 

 

Tror aldri uttrykket first world problems har vært mer passende.

Satt akkurat å tenkte på akkurat det samme... ikke kjøpe ett spill KUN fordi det er på en annen launcher enn steam... jaja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...