Gå til innhold

Snart kan du kaste deg inn i slagmarken i Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

hmm synd WOW LEGION kommer nå, så blir nok ikke BF på meg:(

 

For meg ville det å spille WoW når andre prøver Battlefield være det samme som å spise Grandiosa på julaften mens andre spiser pinnekjøtt.

For meg er det å spille BF i stedet for wow å spise småstein i stedet for candy;)

Lenke til kommentar

 

hmm synd WOW LEGION kommer nå, så blir nok ikke BF på meg:(

For meg ville det å spille WoW når andre prøver Battlefield være det samme som å spise Grandiosa på julaften mens andre spiser pinnekjøtt.

Så bra at du er en person som ikke klarer å gjøre noe selv, men bare må henge seg på andre. Virkelig noe å skryte av.

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar

 

Dette er det første Battlefield-spillet jeg faktisk har lyst til å kjøpe. Første verdenskrig er det ikke for mange spill om.

Bortsett fra dette ikke har noe med WW1 å gjøre. Vil du spille et WW1 spill. Er verdun på steam nå.

 

 

Verdun på sin side er ikke så bra heller. Foruten latterlig optimalisering (visuelt dårligere enn BF1, men systemet mitt kan knapt kjøre Verdun i akseptable framerates, mens BF1 sansynligvis vil kreve samme spesifikasjoner som BF4), så omfatter spillet bare skyttergravskrig i Frankrike. WW1 besto av mer enn bare skyttergraver i Vestfronten; hva med Østfronten, den italienske fronten, Gallipoli, den persiske fronten, Egypt og Palestina, Øst-Afrika, osv.? Verdun har liten eller ingen variasjon, og har av en eller annen grunn valgt det kjedeligste aspektet fra WW1 som en kan bruke i spill.

Lenke til kommentar

 

 

Dette er det første Battlefield-spillet jeg faktisk har lyst til å kjøpe. Første verdenskrig er det ikke for mange spill om.

Bortsett fra dette ikke har noe med WW1 å gjøre. Vil du spille et WW1 spill. Er verdun på steam nå.

 

 

Verdun på sin side er ikke så bra heller. Foruten latterlig optimalisering (visuelt dårligere enn BF1, men systemet mitt kan knapt kjøre Verdun i akseptable framerates, mens BF1 sansynligvis vil kreve samme spesifikasjoner som BF4), så omfatter spillet bare skyttergravskrig i Frankrike. WW1 besto av mer enn bare skyttergraver i Vestfronten; hva med Østfronten, den italienske fronten, Gallipoli, den persiske fronten, Egypt og Palestina, Øst-Afrika, osv.? Verdun har liten eller ingen variasjon, og har av en eller annen grunn valgt det kjedeligste aspektet fra WW1 som en kan bruke i spill.

 

 

Og så, det er i hvertfall represantivt av WW1. Det kommer ikke Battlfield 1 til å være, det blir battlefield 4 med WW1 inspirerte brett.

Og nei det er ikke lite variasjoen i Verdun, du har skog kart, gjørme kart, skyttegrav kart osv. 

Lenke til kommentar

For all del -- jeg prøver på ingen måter å rettferdiggjøre BF1. Har selv lite til overs for BF-serien, spesielt mtp. hvor mye de har knullet over kundene sine med førbestemte DLCer, Premium-pakker, osv. Det er nok helt utelukket at jeg kjøper spillet, og jeg tviler på om jeg kommer til å verdsette det mer enn Verdun (du nevner noen av grunnene selv). Men Verdun har sine mangler og. Spesielt det at den gjør den nøyaktig samme feilen som all annen vestlig vinkling av WW1: ser bare på det som skjedde på Vestfronten. Spillet hadde vært så vanvittig mye rikere om det satt oss i langt mer varierte og spennende slagmark i kirgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...