Gå til innhold

ANMELDELSE: Quantum Break


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere mulighet for og teste PC versjonen?

Tenker spesielt på det tekniske, hvordan det fungere å kjøpe store spill fra windows store.
- Er sli støtte på plass?
- Kan du "rebinde" alle taster?
- Kan man selv velge installasjons plassering? (og om man kan lagre filene og kjøre en "offline" installering på andre pcer som er logget inn på samme microsoft konto?, følger drm ms konto eller er det noe annet?)
- Oppløsning som støttes? Hz?
- Andre ting som har betydning for spillet og andre spill man kjøper fra windows store.

Endret av per parker
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kjempe varrierende anmeldelser så langt. Fra hele spekteret. Fra 100 til 40% . Men gjennomsnitt på 77% metacritic. Det betyr at Gamer langtifra er alene om å synes dette er ett veldig bra spill. Samtidig synes sider som gamepespot 60% og giantbomb 40% at spillet knapt er middelmådig.

 

Jeg innbiller meg kanskje at en del folk og testere ikke forstår greia til Remedy. At alt har en ironisk tone over seg. Alt fra skuespill, og handling til de små detaljene. Jeg gleder meg i alle fall utrolig mye til å spille dette. For meg treffer alt, setting, grafikk, gameplay, historien til og med de lange film sekvensene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor lenge spillet varer er uvesentlig for min del. Er det bra så får det mine penger og tid. Deler på ingen måte tankesettet til dem som skal måle alt opp i tid og pris.

 

Delvis enig. Det må være en balanse spør du meg. Er ikke nok at et spill er sinnsykt heftig, men varer bare 2 timer. Trenger heller ikke å vare 20.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...