Gå til innhold

FEATURE: Ti spill Jens Erik gleder seg til i 2016


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det mye snadder, og det beste er jo at mange av de kuleste spillene på listen din kommer tidlig i år. Noen allerede i januar. Jeg har en veldig god følelse for spillåret 2016.

Må si meg litt enig med Vice ang. That Dragon, Cancer, det virker som et interessant spill, men jeg vet ikke om jeg ønsker å utsette meg for det selv. Jeg misunner heller ikke de skribentene som skal anmelde spillet. Med tanke på historien bak og at spillets utvikler er den han er, kan det ikke være så veldig enkelt å forholde seg helt objektivt til det.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar

Xcom 2! Er nok det fra din liste jeg ser mest frem til. Det som har blitt vist så langt ser helt rått ut.

Personlig liste:

 

Mirror's Edge: Catalyst

Torment: Tides of Numenera

Mass Effect Andromeda

Dishonored 2

Overwatch

Planet Coaster

Rain World

No Man's Sky

Zelda Wii U? (Om ikke det blir delayed til 2017 og NX)

 

Dette året blir nok et fantastisk år.

Godt liste på gang der. Dette blir nok et helt rått år på spillfronten. Sjeldent vi har to gode år på rad.

Lenke til kommentar

Pleier å kjefte fælt på anmelderes spillsmak, men dette var en bra liste (på papiret i alle fall, så får vi se hvordan spillene faktisk blir), bortsett fra Digimon og Persona 5, men jeg kan vel forstå valgene på bakgrunn av sentimentale årsaker.

 

Synes det er trist at folk avfeier spill som handler om vanskelige temaer, som kreft i dette tilfellet. Har dere aldri lest en bok eller sett en film som handler om vanskelige temaer og ikke ender lykkelig? Leit om det eneste folk konsumerer er hjernedød underholdning. Det er viktig at spill også omhandler "voksne" temaer. Eneste måten spillmediet kan bli voksent også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mine topp 5 spill som jeg gleder meg mest til i 2016:

 

5. Doom

4. Mafia 3

3. Uncharted 4

2. Dishonored 2

1. Hitman

 

Må nevne at om det kommer i 2016 så gleder jeg meg mest til Resident Evil 2 Remake uten tvil.

Ja hvis RE2 kommer i år - DET gleder jeg meg også veldig til.

Foruten dette så gleder jeg meg til Dishonored 2, Zelda WiiU og noen DLC'er til Fallout 4....

Endret av lardvader
Lenke til kommentar

Mine topp 5 spill som jeg gleder meg mest til i 2016:

 

5. Doom

4. Mafia 3

3. Uncharted 4

2. Dishonored 2

1. Hitman

 

Må nevne at om det kommer i 2016 så gleder jeg meg mest til Resident Evil 2 Remake uten tvil.

 

Doom, Mafia 3 og RE2 Remake helt klart. Og Rise of the Tomb Raider, det kommer vel denne mnd på pc tar jeg ikke helt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...