Gå til innhold

RYKTE: Nå kommer PC-skjermer med OLED-teknologi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har selv siklet etter OLED til PC i mange år, men jeg kommer til å styre unna frem til innbrenning ikke kan skje i det hele tatt.

Vil påstå at en skjerm er mye mer utsatt med PC-bruk enn andre bruksområder som TV eller film. Så er i samme båt som deg, ingen OLED før teknologien er mer moden. Jeg har også PC-en på 24/7, og skal jeg være ærlig så pleier skjermene å stå på 24/7 også uten skjermsparer (mer sløvhet enn noe annet - men det å skru av og på skjermene hele tiden er.. tiltak). Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

OLED vil være viktigere for laptoper enn for skrivebordsskjermer, med mindre de bruker mer strøm enn LCD.

Tynne og fleksible skjermer vil gi lettere laptoper.

 

De vil være like nyttige for skrivebordsskjermer. Det er ikke hvor tynne og fleksible de kan være, men kvaliteten på bilde, farger og kontrast som er det viktigste fordelen med OLED slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

At OLED kommer stormende er vel en sannhet med modifikasjoner. Teknologien har vel vært "rett rundt hjørnet" siden årtusenskiftet. Det er lov å håpe. OLED, kombinert med ikke-reflekterende materialer i skjermoverflaten, er vel fremdeles den eneste potensielle teknologien for å skape funksjonelle skjermer for bruk utendørs i direkte sollys.

Lenke til kommentar

At OLED kommer stormende er vel en sannhet med modifikasjoner. Teknologien har vel vært "rett rundt hjørnet" siden årtusenskiftet. Det er lov å håpe. OLED, kombinert med ikke-reflekterende materialer i skjermoverflaten, er vel fremdeles den eneste potensielle teknologien for å skape funksjonelle skjermer for bruk utendørs i direkte sollys.

 

Er det noen som har sagt det kommer stormende da? Dessuten er dette konkrete planer for saklige produkter, det er noe helt annet enn "OLED kommer snart" som har vært tidligere som du henviser til.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

At OLED kommer stormende er vel en sannhet med modifikasjoner. Teknologien har vel vært "rett rundt hjørnet" siden årtusenskiftet. Det er lov å håpe. OLED, kombinert med ikke-reflekterende materialer i skjermoverflaten, er vel fremdeles den eneste potensielle teknologien for å skape funksjonelle skjermer for bruk utendørs i direkte sollys.

 

Er det noen som har sagt det kommer stormende da? Dessuten er dette konkrete planer for saklige produkter, det er noe helt annet enn "OLED kommer snart" som har vært tidligere som du henviser til.

 

AtW

 

Har du lest artikkelen? Den starter med: "OLED er en skjermteknologi som kommer stormende inn på markedet. "

Lenke til kommentar

 

 

At OLED kommer stormende er vel en sannhet med modifikasjoner. Teknologien har vel vært "rett rundt hjørnet" siden årtusenskiftet. Det er lov å håpe. OLED, kombinert med ikke-reflekterende materialer i skjermoverflaten, er vel fremdeles den eneste potensielle teknologien for å skape funksjonelle skjermer for bruk utendørs i direkte sollys.

 

Er det noen som har sagt det kommer stormende da? Dessuten er dette konkrete planer for saklige produkter, det er noe helt annet enn "OLED kommer snart" som har vært tidligere som du henviser til.

 

AtW

 

Har du lest artikkelen? Den starter med: "OLED er en skjermteknologi som kommer stormende inn på markedet. "

 

 

Markedet som helhet ja, trodde du snakket om PCer, snakker du om markedet som helhet, så er jo produktene allerede på markedet og har vært det en stund, og er ikke "rett rundt hjørnet" overhodet.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...