Gå til innhold

ANMELDELSE: Fallout 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott anmeldelse! Vet ikke om jeg vil klassifisere det som "Genialt", men er enig i mye av det du sier.

Har kost meg enormt mye de siste dagene.


Men brace yourself. Nå kommer:
1. Super-perfeksjonistene som klager på "alle" de "syykt plagsome" bugsene og at det ikke på noen måter er spillbart.

2. Og retro-hipser-rpg-hardcore spillerne som klager på at det ikke er Fallout 2 og ikke like vanskelig som Castlevania 2.

Endret av Kmatis93
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Mektige or og karakter, etter kun 6-7 timer i spillet merker jeg at dette er noe spesielt i hvertfall :) Etter en travel uker med kursing og styr ser jeg nå frem til en helg med plenty Fallout 4 i hvertfall.

 

Dette er mitt første skikkelige møte med Fallout i 3D egentlig, har kun sett kompiser vært innom Fallout 3 i sin tid..men det såg ustyrlig stivt,brunt og nitrist ut den gangen så jeg orket ikke ofre spillet en tanke. Fallout 2 spillte jeg en del timer for lenge,lenge siden, men det ble aldri fullført. Fallout 4 har overbevist så langt i hvertfall.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

God anmeldelse, og jeg støtter mye av dette, men siden det først er på PC testen har vært gjort, synes jeg det er verdt å nevne at et stort antall taster er det ikke mulig å endre på. For eksempel hvis du endrer e til u (venstrehendt) så endres ikke knappen for looting. Man kan endre knapp for å åpne pip-boy, men ikke for å lukke eller gå tilbake i menyer (som alltid er tab).

 

Utrolig frustrerende, og det gjør at hele spillet føles som et ork.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mini Review av Fallout 4 (Fra mitt perspektiv)

===================

+ Åpen verden som har Pre - Apocalypse Tema.

+ Detaljerte omgivelser med varierte fiender

+Modding av våpna er awesome men tar også tid.

+Settlements (by bygging) Kult men også unyttig.

+ Til tider kule karakterer som du er bort i.

+ Bra lys effekter

 

- Utrolig dårlige animasjoner.

- Tamme textures på bygninger og alt annet.

- Til tider så kan det virke repetetivt.

- Veldig like quests (Fetch-Quests, drep disse osv.)

- Companions er skada.

- Speech choices.

- Virker veldig uferdig inniblandt.

- Utrolig mye irriterende bugs, ikke bare morsomme.

- Spillet kunne ha vert mye bedre med ny motor.

 

12 timer gametime, score 7/10

 

Morsom opplevelse men ikke noe som setter en ny standard på RPG sjangern og heller ikke byr på noe nytt. Historien kan være tam til tider. Bugs er over alt og folket bryr seg ikke fordi "Det er Bethesda." hvis det hadde vert hvilket som helst annet spill så hadde dem fått høre det.

 

(Vel og merk at Gamer sin Review er veldig fin å lese. )

  • Liker 3
Lenke til kommentar

12 timer?? Da må man ha fulgt historien temmelig slavisk ja?

 

Ikke helt slavisk. Som sagt, mini review for meg er første intrykka. Jeg ser ikke en stor forandring på det jeg har allerede skrevet. Ikke misforstå meg, jeg gleder meg til å komme tilbake å spille mer av det siden det er fantastisk tema (personelig elsker jeg pre-apocalyptic scenario veldig godt.) Men jeg går ikke tilbake for å se hva historien har å by på. Kanskje en dag så lager jeg en ordentlig review og ikke en tullete en som denne, men jeg syns ikke Gamer.no viser fram negative tingene ved spillet som er der. Spillet er ikke et mesterverk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

12 timer?? Da må man ha fulgt historien temmelig slavisk ja?

Hva er galt med det?

 

Er det en skrevet regel for hvordan man spiller Fallout, eller er dette et argument for den korte og uninspirerte hovedhistorien?

Ikke noe galt i det :) Som nevnt tidligere har jeg ingen erfaring med Fallout i dette formatet. Men 12 timer hørtes veldig kort ut, men det er kanskje vanlig Bethesta historie ?

Lenke til kommentar

Seriøst? Et mesterverk?

 

  • Grafikken er utdatert
  • Companion AI er frustrerende
  • Loot-systemet er uinspirert og lite belønnende
  • Historien er ganske så kjedelig
  • Dialogen er traust og repeterende
  • Quests er generiske og lite spennende
  • Mange visuelle bugs og teksturproblemer
  • UI er konsolifisert og bare frustrerende dårlig på PC, spesielt Inventory.
  • Settlement building er interessant, men har ingen mål og mening i spillet, heller ikke belønninger.
Jeg blir faktisk skremt av slike ukritiske anmeldelser.

En anmeldelse er subjektiv. Alt du nevner nå er ting du syns, ikke fakta. Din mening med andre ord. Hvis anmelder koste seg med spillet og fant mye godt med det, så er jo det han sin mening.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

 

12 timer?? Da må man ha fulgt historien temmelig slavisk ja?

Hva er galt med det?

 

Er det en skrevet regel for hvordan man spiller Fallout, eller er dette et argument for den korte og uninspirerte hovedhistorien?

Ikke noe galt i det :) Som nevnt tidligere har jeg ingen erfaring med Fallout i dette formatet. Men 12 timer hørtes veldig kort ut, men det er kanskje vanlig Bethesta historie ?

 

Historie delen til Bethesda pleier å være litt svak når det gjelder Main Storyline. Jeg fikk med meg veldig mye, men til slutt syns jeg ikke det var like spennende. Jeg vil heller loke rundt i verden å se hva jeg kommer bort i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...