Gå til innhold

RYKTE: Dette skal være prototypen til Microsofts nye Lumia-toppmodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Arne Garborg:

Ein kan kjøpa seg mat, men ikkje mathug,
dropar, men ikkje helse,
mjuke senger, men ikkje svevn,
lærdom, men ikkje vit,
stas, men ikkje venleik,
glans, men ikkje hyggje,
moro, men ikkje glede,
kameratar, men ikkje truskap,
gråe hår, men ikkje ære,
rolege dagar, men ikkje fred.

 

Tom Bäcker:

Du kan kjøpe deg en WP-telefon, men ikke apper.

 

Meat Loaf:

All revved up with no place to go.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Er du i heletatt seriøs nå Simen!

 

Hjørnene på en mobil er i praksis minimalt problem. Om den kommer i flere farger så er det selvsagt kult...

 

Ja prøv å holde en telefon behagelig med slike hjørner som i det bildet der. Ser helt grusomt ut, men det kan vel umulig gå igjennom før lansering det der. Med 5.2" og 5,7" er det jo en halv skjærefjøl størrelse også som skal håndteres.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ser ut som den får ubehagelig spisse hjørner og ellers maskinvare som de fleste nyere 3000 kr+ telefoner.

 

Mon tro om den kommer i de vanlige barnevennlige fargene også?

 

"Det er også bekreftet at mobilen på bildet er en testmodell med et spesielt, sort deksel som er ment å skjule det faktiske designet for å hindre lekkasjer av dette."

Kan vel tyde på at den kanskje ikke ser helt ut som på bildet

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For bilde uten deksel:

http://www.nokiapoweruser.com/lumia-flagship-rm-1116-prototype-images-screenshots-leak-in-china/

 

Men hvem er det som i det hele tatt holder telefonen på en måte hvor hjørnene har noe å si? Bildet til tek.no ser ikke ut til å være noe særlig annerledes enn hvordan min 1520 er, og har ingen problemer med å holde den uten å kjenne noe som helst, og det er en 6" telefon.

Endret av Zicos
Lenke til kommentar

Ser ut som den får ubehagelig spisse hjørner 

 

Det ser heller ut som den har et deksel med lett avrundede hjørner mens det selv har mer avrundede hjørner. 

 

 

Arne Garborg:

Ein kan kjøpa seg mat, men ikkje mathug,

 

Tom Bäcker:

Du kan kjøpe deg en WP-telefon, men ikke apper.

 

Meat Loaf:

All revved up with no place to go.

 

Etterhvert som man får leveranse på leveranse med kvalitet i stedet for kvantitet, får man sine favoritter. 

Jeg snakker nå ikke om mobiltelefoner, men foruminnlegg. 

 

 

 

Men hvem er det som i det hele tatt holder telefonen på en måte hvor hjørnene har noe å si? 

 

Bukselomma mi. 

Lenke til kommentar

For bilde uten deksel:

 

http://www.nokiapoweruser.com/lumia-flagship-rm-1116-prototype-images-screenshots-leak-in-china/

 

Men hvem er det som i det hele tatt holder telefonen på en måte hvor hjørnene har noe å si? Bildet til tek.no ser ikke ut til å være noe særlig annerledes enn hvordan min 1520 er, og har ingen problemer med å holde den uten å kjenne noe som helst, og det er en 6" telefon.

 

 

 

Dette er jo bare en photoshoppet utgave av det første bilde? Alt ser jo kliss likt ut, og det er mye tvilsom bearbeiding rundt kantene på telefonen i det bildet der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

 

 Tom Bäcker:Du kan kjøpe deg en WP-telefon, men ikke apper.

 

...Og vi nevner i fleng....?

Det mest konstruktive svare jeg kan gi deg er lenken nedenfor. Jeg startet denne tråden for å se om årsaken til WPs manglende suksess (det er vel lov å si det sånn) kunne ha andre forklaringer enn utvalget av apper. Det tok ikke mange innleggene før det ble en tråd om manglende apper.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1676150&page=2&do=findComment&comment=22667660

Lenke til kommentar

Etter å ha oppdatert til Windovs 10 på min pc så ble jeg naturligvis nysgjerrig. Men til tross billig telefoner så mangler man appene. Men kanskje i fremtiden blir Win 10 kompitabel med android. Hadde vært noe.

 

Kva meiner du med "kompatibel med Android"? At du skal kunne køyre Androidappar på WP? For det kan du nok sjå langt etter, men det skal jo bli enklare å porte Android-/iOS-appar til Windows 10, så kanskje det vil betre situasjonen.

Lenke til kommentar

 

Kva meiner du med "kompatibel med Android"? At du skal kunne køyre Androidappar på WP? For det kan du nok sjå langt etter

 

Det finnes flere Android-emulatorer på Windows. Det som mangler er enten at en av disse emulatorene bygges som Microsoft App (tidligere Universal Apps) eller at det kommer en Windows-mobil med intel-prosessor og dermed fullverdig desktop-mulighet. 

 

Begge delene er åpenbart mulig å tjene penger på i en eller annen skala. 

Lenke til kommentar

 

Etter å ha oppdatert til Windovs 10 på min pc så ble jeg naturligvis nysgjerrig. Men til tross billig telefoner så mangler man appene. Men kanskje i fremtiden blir Win 10 kompitabel med android. Hadde vært noe.

Kva meiner du med "kompatibel med Android"? At du skal kunne køyre Androidappar på WP? For det kan du nok sjå langt etter, men det skal jo bli enklare å porte Android-/iOS-appar til Windows 10, så kanskje det vil betre situasjonen.

 

 

Det som er på gang nå heter "Project Astoria." Det dreier seg om å kompilere Android-apper direkte til Windows 10 uten å måtte forandre kildekoden. Et lignende prosjekt er i startfasen når det gjelder iOS.

 

http://www.windowscentral.com/microsofts-plans-covert-android-apps-windows-10-mobile-revealed-info-leak

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...