Gå til innhold

ANMELDELSE: The Evil Within


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamer.No

Dette er spillet du har ventet på/ Dette er slik (insert sjanger) skal gjøres (7-8)/10 -_-

 

Vi vet at dere elsker og gi dårlige spill 10/10

 

Dette er overhodet ikke ett dårlig spill. hva er din grunn til at det er dårlig? Har selv fullført spillet og storkoste meg hele veien gjennom. Hvis man har spilt resident evil 4 og likte det vil du uten tvil like dette spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Gamer.No

Dette er spillet du har ventet på/ Dette er slik (insert sjanger) skal gjøres (7-8)/10 -_-

 

Vi vet at dere elsker og gi dårlige spill 10/10

 

Dette er overhodet ikke ett dårlig spill. hva er din grunn til at det er dårlig? Har selv fullført spillet og storkoste meg hele veien gjennom. Hvis man har spilt resident evil 4 og likte det vil du uten tvil like dette spillet.

Like fra meg.

Men og gi karakter er bare tull. man kan ikke gi en skala på spill. jeg tviler på at Øystein eller en annen person fra Gamer sa en dag, Ja etter jeg har skrevet 3 sider med info om et spill så skal alt opsumeres i en 10/0 skala.

Lenke til kommentar

Verdt å nevne at spillet er nominert i kategoriene "Tidenes minst optimaliserte spill" og "Tidenes verste konsollport", så mange som er vant til PC-opplevelser av spill vil nok bli ekstremt skuffet.

 

Ellers er det vel verdt å nevne at den kunstige intelligensen skal være helt håpløst, og spillet utrolig lett, om det er noen som bryr seg om det i 2014.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Verdt å nevne at spillet er nominert i kategoriene "Tidenes minst optimaliserte spill" og "Tidenes verste konsollport", så mange som er vant til PC-opplevelser av spill vil nok bli ekstremt skuffet.

 

Ellers er det vel verdt å nevne at den kunstige intelligensen skal være helt håpløst, og spillet utrolig lett, om det er noen som bryr seg om det i 2014.

 

I så fall er vel karakteren tufta på di som liker spill der man blir holdt i handa heile veien. Om det du seie stemmer hopper eg lett over dette spillet.

Lenke til kommentar

Verdt å nevne at spillet er nominert i kategoriene "Tidenes minst optimaliserte spill" og "Tidenes verste konsollport", så mange som er vant til PC-opplevelser av spill vil nok bli ekstremt skuffet.

 

Ellers er det vel verdt å nevne at den kunstige intelligensen skal være helt håpløst, og spillet utrolig lett, om det er noen som bryr seg om det i 2014.

 

Kva slags intelligens vil du eigentleg ha frå zombieliknane fiendar? Om vi hadde snakka om eit spel der du går til kamp mot eit SWAT-team kunne eg ha vore einig, men ein må ta det for det det er. Å kalle det lett blir ein uhyre subjektiv påstand eg ikkje kan seie meg einig i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette spillet hadde vært mye mer attraktivt, hadde det ikke hvert for de mega svarte boksene eller hva man nå kaller de og at det er låst på 30 fps på pc. Ja, du kan låse opp fps, men jeg ser ikke hvorfor det skal være sånn, PC blir ignorert nok engang.

 

@Øystein.F: Blir det no PC test av dette spillet? De aller fleste multi-platform spill som har blitt anmeldt i det siste er enten PS3/4 eller X360/One. Er nok med at industrien bryr seg mindre og mindre om PC.

Lenke til kommentar

Dette spillet hadde vært mye mer attraktivt, hadde det ikke hvert for de mega svarte boksene eller hva man nå kaller de og at det er låst på 30 fps på pc. Ja, du kan låse opp fps, men jeg ser ikke hvorfor det skal være sånn, PC blir ignorert nok engang.

 

@Øystein.F: Blir det no PC test av dette spillet? De aller fleste multi-platform spill som har blitt anmeldt i det siste er enten PS3/4 eller X360/One. Er nok med at industrien bryr seg mindre og mindre om PC.

 

Det varierer etter kva vi får tilsendt. Vi fekk PC-kode av The Evil Within, men eg er redd maskina mi treng ei oppgradering før eg kan bryne meg på dette spelet som har ganske steile krav.

 

Legg merke til hvordan Øystein skipper poengskala diskusjonen og går over til noe lettere.

 

Its like i am right ........

 

Kva vil du eg skal seie? Ser ikkje heilt kva du vil fram til her. Eg skildrar ikkje eit 10/10-spel. Om du vil karakterskalen til livs er det fritt fram for å lage ein diskusjonstråd for det.

Endret av Øystein.F.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Verdt å nevne at spillet er nominert i kategoriene "Tidenes minst optimaliserte spill" og "Tidenes verste konsollport", så mange som er vant til PC-opplevelser av spill vil nok bli ekstremt skuffet.

 

Ellers er det vel verdt å nevne at den kunstige intelligensen skal være helt håpløst, og spillet utrolig lett, om det er noen som bryr seg om det i 2014.

 

Det er ikke en dårlig konsollport, men dårlig optimert uansett plattform. Kan ikke skylde på konsollene her du. Kom heller ikke å si at rene PC spill alltid er så fantastisk godt optimerte. Witcher 2, STALKER var gode eksempler på det.

 

Spillet er heller ikke veldig lett så langt jeg har spilt. Det kommer selvsagt helt an på hvor man legger lista for hva som er lett og vanskelige, men synes spillet ligger rundt samme vanskelighetsgrad som de gamle Resident evil spillene. Med andre ord, ikke vanskelig, men heller ikke noe man flyr igjennom sånn helt uten videre.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Hvor i artikkelen står det at TEW kjører helt ræva på konsoller, og at PC-versjonen er låst til 30 fps (med mindre man googler til seg kommandoen for å låse opp)?
Helt utrolig at dere gir dette et 8/10.

Tipset dere om at Sony og MS presser Ubisoft til å låse PC-spillene sine til 30fps, men hvem bryr vel seg om PC?

Endret av fluks1
Lenke til kommentar

Flere youtube klipp som måler FPS'en i spillet på PS4/XOne viser jo at dette spiller kjører mer mellom 20-30fps på konsollene, med XOne hakket mer stabilt på 30fps. Det har nærmest blitt sånn at grafikk og bildeflyt ikke skal ha NOE å si på karakteren. Syns sånt er like viktig som f.eks kameraet i et spill. Er det dårlig utført så er det vanskligere å leve seg inn i spillet. Samme gjelder bildeflyten.

Lenke til kommentar

Hvis de tekniske problemene ikke har plaget Øystein når han har spilt det, hvorfor skal han da nevne det i en anmeldelse? Kanskje er spillet dårlig optimalisert, men det er ikke alle som er like kresne på sånt. Anmeldelser er sjokkerende nok utelukkende subjektive. Virker ikke som folk egentlig forstår det.

 

Det ville være uærlig å klage på noe man ikke selv har merket/brydd seg om i en anmeldelse.

Lenke til kommentar

Har spillet på PS4, og ytelsen uten patch var helt patetisk, men med patchen installert fungerer det fint med mindre man begynner å henge seg opp i FPS-målinger. Derfor forstår jeg hvorfor det ikke er nevnt i anmeldelsen. Ytelsen i The evil within er ikke noe en person som først og fremst spiller for å spille, og ikke for å teste PC-en sin, bør henge seg opp i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...