Gå til innhold

Kamptråd - Norge vs Italia (EM-kvalik)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært moro om det norske landslaget hadde gjort litt bedre fremover, men jeg tror det er litt for tidlig enda. Moro at det norske folk støtte laget i hvert fall. Hørte Ullevål var fullsatt. Det blir gøy for gutta. Eneste jeg håper et at Norge kommer til sjanser og at det glimter til bra spill i perioder.

Lenke til kommentar

Nyland

Omar - Forren - Nordtveit - Flo

Dæhli - Johansen - Y-Jenssen - Skjelbred - Tarik

King

MOT

Buffon

Ranocchia - Bonucci - Astori

Darmian - Florenzi - De Rossi - Giaccherini - De Sciglio

Zaza - Immobile

 

Den norske er bekrefta, den italienske vet jeg ikke, men jeg saksa den fra VGlive.

Mulig jeg har feil rekkefølge på Johansen, Y-Jenssen og Skjelbred :p

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

 

Italia vinner nok. Ville vært en sensasjon om de norske i det hele tatt klarte en uavgjort.

 

Italia er nok favoritt men sensasjon med uavgjort.... har du sett det Italienske laget, de sender jo ett B-lag.

 

Bra for oss...

 

 

Det sier vel mer om italiensk fotball enn norsk, om vi stiller med A-lag og de med B.

Lenke til kommentar

Bekymret for at Flo stepper inn for Høgli.. Synes ikke Flo spilte bra mot England.

 

Når det gjelder Italia, så ser det ikke laget dems så veldig skummelt ut utenom De Rossi og Immobile.. De Rossi scorer sikkert på et langskudd etter klarering fra en corner. Jævla god på langskudd :p

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Pirlo spiller ikke. Konge fyr uansett.

 

Noen spesiell grunn til at Chielini ikke spiller?

 

Skadet.

 

"Key defender Giorgio Chiellini has been ruled out of Italy's opening European Championship qualifier at Norway on Tuesday due to a left calf injury."

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...