Gå til innhold

Norske veier i Euro Truck Simulator 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

haha, spiller fortsatt folk slike spill?

 

Da er det bedre å faktisk bli trailersjåfør, da tjener man også penger.

 

Tror da en faktisk kan lære seg veldig mye ved å spille slike spill, så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Norge blir vel Hardcore mode, tenker jeg...

 

Det påstås ihvertfall at Norges veier er noen av de tøffeste, med tanke på at dem er så trange, og til tider ufattelig dårlige. Du blir nok ekspert ved å kjøpe på norske veier.. :p

Lenke til kommentar

Kjørte opp til klasse C for et par år siden. Første turen gikk på en glatt vintervei, med manuelle gir i øst og vest og en sjåførlærer som hadde null sympati for min frykt for det jeg gikk igjennom på den turen. Etter å ha tatt lappen har jeg ofte tenkt at de som tar lappen til klasse B også burde hatt en time i sjåførsetet på en lastebil. Det å sitte i front av 30-50 tonn med vekt og maskineri legger et enormt ansvar på dine skuldre og akkurat den følelsen er det vanskelig å få via et dataspill. Men det er min mening.

Lenke til kommentar

 

 

Norge blir vel Hardcore mode, tenker jeg...

Nice try.

Prøv heller Russland.

 

Nå tror jeg ikke du skal ta søppelspillet "spintires" som noen form for realistisk simulator.

 

Hvor trekker du den konklusjonen fra?

 

Jeg har vært i Russland på bilferie to ganger, så jeg vet nok om veistandarden og hvordan folk oppfører seg i trafikken der borte til å påstå at Norge er et paradis i forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

haha, spiller fortsatt folk slike spill?

 

Da er det bedre å faktisk bli trailersjåfør, da tjener man også penger.

 

Kvifor enten eller? Eg er trailersjåfør eg, og synes fortsatt det er kjekt å ta seg en tur foran skjermen no og då.

Lenke til kommentar

Kjørte opp til klasse C for et par år siden. Første turen gikk på en glatt vintervei, med manuelle gir i øst og vest og en sjåførlærer som hadde null sympati for min frykt for det jeg gikk igjennom på den turen. Etter å ha tatt lappen har jeg ofte tenkt at de som tar lappen til klasse B også burde hatt en time i sjåførsetet på en lastebil. Det å sitte i front av 30-50 tonn med vekt og maskineri legger et enormt ansvar på dine skuldre og akkurat den følelsen er det vanskelig å få via et dataspill. Men det er min mening.

 

de som også tar Klasse B burde også få noen timer bakpå en motorsykkel å.. for det er utrolig mange idioter i trafikken som ikke skjønner at en MC er litt værre og skjønne farta på:) litt OFFtopic men hehe. skjønner godt hva du mener

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...