Gå til innhold

Feature: Desse spela gler vi oss til i februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tropical Freeze ser forsåvidt kjekt ut, men jeg føler det er litt sløsing med Retro Studios sine evner å sette dem til å lage 2d-plattformere. Eller, kanskje ikke hvis de laget et nytt 2d-Metroid, men sånn i sin alminnelighet. La dem gjøre på noe nytt, helst i 3d og gjerne i førsteperson.

Tror det jeg ser mest fram til er Fable Anniversary. Prøvde å spille det om igjen en gang i 360-eraen, men 4:3-oppløsningen og det gjennomgående pinlige stemmeskuespillet gjorde at jeg ikke orket. Litt lettere å sette pris på det for hva det er, nå som jeg ikke forventer at messias skal stige ut av spillcoveret som i 2004. Jeg har kanskje blitt litt mer blasert når det gjelder fagre løfter siden den gang.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Eneste jeg gleder meg til er donkey kong spillet

 

 

Tropical Freeze ser forsåvidt kjekt ut, men jeg føler det er litt sløsing med Retro Studios sine evner å sette dem til å lage 2d-plattformere. Eller, kanskje ikke hvis de laget et nytt 2d-Metroid, men sånn i sin alminnelighet. La dem gjøre på noe nytt, helst i 3d og gjerne i førsteperson.

Tror det jeg ser mest fram til er Fable Anniversary. Prøvde å spille det om igjen en gang i 360-eraen, men 4:3-oppløsningen og det gjennomgående pinlige stemmeskuespillet gjorde at jeg ikke orket. Litt lettere å sette pris på det for hva det er, nå som jeg ikke forventer at messias skal stige ut av spillcoveret som i 2004. Jeg har kanskje blitt litt mer blasert når det gjelder fagre løfter siden den gang.


Skulle heller sett en oppfølger til donkey kong 64

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Eneste jeg gleder meg til er donkey kong spillet

 

 

Tropical Freeze ser forsåvidt kjekt ut, men jeg føler det er litt sløsing med Retro Studios sine evner å sette dem til å lage 2d-plattformere. Eller, kanskje ikke hvis de laget et nytt 2d-Metroid, men sånn i sin alminnelighet. La dem gjøre på noe nytt, helst i 3d og gjerne i førsteperson.

 

Tror det jeg ser mest fram til er Fable Anniversary. Prøvde å spille det om igjen en gang i 360-eraen, men 4:3-oppløsningen og det gjennomgående pinlige stemmeskuespillet gjorde at jeg ikke orket. Litt lettere å sette pris på det for hva det er, nå som jeg ikke forventer at messias skal stige ut av spillcoveret som i 2004. Jeg har kanskje blitt litt mer blasert når det gjelder fagre løfter siden den gang.

Skulle heller sett en oppfølger til donkey kong 64

Donkey Kong 64 var bare en kopi av Banjo Kazooie, Super Mario 64 osv. Med andre ord, spill som ikke er relevante lengre. Country var alltid best uansett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Januar har ikkje vore den heilt store månaden sett frå ein spelentusiast sitt standpunkt

 

Haha, dere i Gamer er morsomme noen ganger. For en spillentusiast må januar ha vært den beste måneden i manns minne. Er jo umulig å bli ferdig med alle godsakene.

 

Om Gamers liste over spill i februar stemmer, så har man tydeligvis god tid til å bli ferdig med dem, men de beste kan jo fort ha blitt utelatt/glemt. Divinity: Original Sin har forøvrig blitt utsatt, så det kommer ikke ut denne måneden.

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg til Thief kommer ut, for det ser ut til å være et interessant spill.

Dessuten kan jeg få kode til det spillet gratis, for jeg fikk med en voucher for 3 spill da jeg kjøpte PC her i oktober/november (mener det var AMD Never Settle Forever eller noe slikt), og Thief var tilfeldigvis på den listen. :p

Lenke til kommentar

 

Januar har ikkje vore den heilt store månaden sett frå ein spelentusiast sitt standpunkt

Haha, dere i Gamer er morsomme noen ganger. For en spillentusiast må januar ha vært den beste måneden i manns minne. Er jo umulig å bli ferdig med alle godsakene.

 

Om Gamers liste over spill i februar stemmer, så har man tydeligvis god tid til å bli ferdig med dem, men de beste kan jo fort ha blitt utelatt/glemt. Divinity: Original Sin har forøvrig blitt utsatt, så det kommer ikke ut denne måneden.

Hvilken spill var det som kom ut i Januar ?

Lenke til kommentar

 

 

Januar har ikkje vore den heilt store månaden sett frå ein spelentusiast sitt standpunkt

Haha, dere i Gamer er morsomme noen ganger. For en spillentusiast må januar ha vært den beste måneden i manns minne. Er jo umulig å bli ferdig med alle godsakene.

 

Om Gamers liste over spill i februar stemmer, så har man tydeligvis god tid til å bli ferdig med dem, men de beste kan jo fort ha blitt utelatt/glemt. Divinity: Original Sin har forøvrig blitt utsatt, så det kommer ikke ut denne måneden.

Hvilken spill var det som kom ut i Januar ?

 

 

Banner Saga, Broken Age og Might & Magic X - Legacy er vel de mest åpenbare svarene.

 

Edit: Og Blackguards da, for en måned!

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...