Gå til innhold

Feature: Desse spela gler vi oss til i februar


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Final Fantasy Lightning Returns, Castlevania Lords of Shadow og Thief blir ihvertfall innkjøpt, gleder meg til konklusjonen av FF XIII serien.

Så vil du anbefale meg å spille ff13 1 og 2? Spilte bare starten av første spillet før jeg ble lei men

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

 

Final Fantasy Lightning Returns, Castlevania Lords of Shadow og Thief blir ihvertfall innkjøpt, gleder meg til konklusjonen av FF XIII serien.

...Spilte bare starten av første spillet før jeg ble lei men

Det blir ikke bedre.

 

Virkerlig? Så det er straight forward igjennom begge spillene?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

 

Final Fantasy Lightning Returns, Castlevania Lords of Shadow og Thief blir ihvertfall innkjøpt, gleder meg til konklusjonen av FF XIII serien.

Så vil du anbefale meg å spille ff13 1 og 2? Spilte bare starten av første spillet før jeg ble lei men

 

Absolutt, ok så Final Fantasy XIII var ikke det beste spillet de første 15 timene :p og ja det er mange timer. Men når du først kom over kneika var det et bra rpg, etter min mening. Oppfølgeren er bare enda bedre og det lille jeg har spilt av det kommende virker veldig lovende.

Lenke til kommentar

Meget bra måned for meg dette her. Blir spill til PS3, Wii U, 3DS, Vita og PS4. Skal ha Thief, Rayman Legends, Castlevania LOS2, Lego The Movie Game, FF Lightning Returns og Donkey Kong TF.

 

Kunne nevnt Ys: Memories Of Celceta som kommer på Vita i februar samt Yoshi Island 2 til 3DS. Har Ys fra før, bestilt Yoshi Island 2 også.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

 

 

 

Final Fantasy Lightning Returns, Castlevania Lords of Shadow og Thief blir ihvertfall innkjøpt, gleder meg til konklusjonen av FF XIII serien.

...Spilte bare starten av første spillet før jeg ble lei men

Det blir ikke bedre.

 

Virkerlig? Så det er straight forward igjennom begge spillene?

 

Dessverre.

Jeg var overbevist om at det linæere gameplayet bare var en sabla lang tutorial, og at vi etter en 20 timers gameplay ville kunne sprade fritt rundt i World Map og utforske, akkurat som i Final Fantasy 1 til 12. Det skjedde aldri, istedenfor ble jeg etter en fullstending forvirrende og lite engasjerende story fortalt at jeg hadde fullført spillet, etter timesvis med trasking ned noen lineære korridorer.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

 

Final Fantasy Lightning Returns, Castlevania Lords of Shadow og Thief blir ihvertfall innkjøpt, gleder meg til konklusjonen av FF XIII serien.

...Spilte bare starten av første spillet før jeg ble lei men

Det blir ikke bedre.

 

Virkerlig? Så det er straight forward igjennom begge spillene?

 

Dessverre.

Jeg var overbevist om at det linæere gameplayet bare var en sabla lang tutorial, og at vi etter en 20 timers gameplay ville kunne sprade fritt rundt i World Map og utforske, akkurat som i Final Fantasy 1 til 12. Det skjedde aldri, istedenfor ble jeg etter en fullstending forvirrende og lite engasjerende story fortalt at jeg hadde fullført spillet, etter timesvis med trasking ned noen lineære korridorer.

 

13 del to da?

Lenke til kommentar

Det som er så fint er at du kan finne ut selv hva du syns om spillet. Vi har alle forskjellig mening og smak. Man tar forskjellige ting fra alle opplevelser, syns du skal sette deg ned med FF XIII og virkelig gå inn for det.

 

Jeg synes ikke han skal kaste bort 20 timer på å ett spill med ett togvrak av en historie og ett ganske kjedelig gameplay når det finne sså mange andre gode spill i verden han faktisk kan prøve, tid er ikke gratis.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Eneste jeg gleder meg til er donkey kong spillet

 

 

Tropical Freeze ser forsåvidt kjekt ut, men jeg føler det er litt sløsing med Retro Studios sine evner å sette dem til å lage 2d-plattformere. Eller, kanskje ikke hvis de laget et nytt 2d-Metroid, men sånn i sin alminnelighet. La dem gjøre på noe nytt, helst i 3d og gjerne i førsteperson.

 

Tror det jeg ser mest fram til er Fable Anniversary. Prøvde å spille det om igjen en gang i 360-eraen, men 4:3-oppløsningen og det gjennomgående pinlige stemmeskuespillet gjorde at jeg ikke orket. Litt lettere å sette pris på det for hva det er, nå som jeg ikke forventer at messias skal stige ut av spillcoveret som i 2004. Jeg har kanskje blitt litt mer blasert når det gjelder fagre løfter siden den gang.

Skulle heller sett en oppfølger til donkey kong 64

Donkey Kong 64 var bare en kopi av Banjo Kazooie, Super Mario 64 osv. Med andre ord, spill som ikke er relevante lengre. Country var alltid best uansett.

Veldig likt Banjo Kazooie, ja. Ikke så rart mtp. Rare lagde begge.

Men at det er en kopi av Super Mario 64 kjøper jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Veldig likt Banjo Kazooie, ja. Ikke så rart mtp. Rare lagde begge.

Men at det er en kopi av Super Mario 64 kjøper jeg ikke.

Er det virkelig ikke så mange i norge som liker banjo kazooie - tooie og donkey kong 64? Banjo er sikkert det spillet jeg har spilt mest av noensinne, hadde over 200 timer spilletid, elsker banjo serien til døde. Donkey kong 64 fikk jeg ikke prøvd skikkelig før noen år siden og da elsker jeg det, elsker slike gode gamle collect them all i hver bane spill fra 90 til tidlig 2000 tallet. At noen kan si banjo eller dk64 er en kopi av noe er helt uvirkelig, donkey kong 64 er så langt i fra banjo og sm64 ettersom det man gjør er helt annerledes

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Blir glad hvis dere trimmer sitatpyramidene litt om dere skal fortsette å svare.

Føles godt etter å ha gjort det, føler jeg sparer forumet for masse plass:)

Lenke til kommentar

 

Det som er så fint er at du kan finne ut selv hva du syns om spillet. Vi har alle forskjellig mening og smak. Man tar forskjellige ting fra alle opplevelser, syns du skal sette deg ned med FF XIII og virkelig gå inn for det.

 

Jeg synes ikke han skal kaste bort 20 timer på å ett spill med ett togvrak av en historie og ett ganske kjedelig gameplay når det finne sså mange andre gode spill i verden han faktisk kan prøve, tid er ikke gratis.

 

AtW

 

Som igjen er din mening :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...