Gå til innhold

Bethesda sier farvel til Skyrim (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg blir glad hvis neste elder scrolls spill blir "The Elder Scrolls VI Elsweyr". mest fordi jeg er interresert i khajiitenes storyline

 

Jeg ønsker at de utforsker mysteriet om Dwemer rasen sin forsvinnelse. En hel rase borte samtidig på et blunk. Dette vil jeg vite mer om, og om mulig la oss transportere oss til dimensjonen/planeten hvor de nå befinner seg. Eller kanskje et puff og en smell og de er tilbake og du må finne ut hva som skjedde. Nei, Dwemer er uhyre interessant spør du meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Jeg er skuffet over at de allerede "begraver" Skyrim.
Glem ikke att Elder Schrols Online kommer i December

Jeg liker ikke å være flisespikker eller besserwisser altså, men hva i all verden?

 

Dette er helt greit for meg. Jeg hadde fått min dose Skyrim før Dragonborn kom ut, så jeg er klar for noe nytt.

Endret av thormario
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ønsker at de utforsker mysteriet om Dwemer rasen sin forsvinnelse. En hel rase borte samtidig på et blunk. Dette vil jeg vite mer om, og om mulig la oss transportere oss til dimensjonen/planeten hvor de nå befinner seg. Eller kanskje et puff og en smell og de er tilbake og du må finne ut hva som skjedde. Nei, Dwemer er uhyre interessant spør du meg.

.

 

Det finnes en quest i Skyrim som viser nøyaktig hva som skjedde. Det eneste det spekuleres i, er hvor de ble av og hvorfor de gjorde det.

 

 

Lenke til kommentar

jeg blir glad hvis neste elder scrolls spill blir "The Elder Scrolls VI Elsweyr". mest fordi jeg er interresert i khajiitenes storyline

 

Tja... Blir litt ensformig kanskje?:p Personlig ville jeg heller hatt Hammerfell hvor redguardene har kultur ifra midtøsten inni sentrum av Hammerfell. Og hvor de også har kulturer fra andre land i grensen av landet. Som f.eks skulle jeg ønske de hadde nord-vikings raidere opp i høyre hjørne av landet og kanskje khajiit ørken men khajiit kultur innflytelse sør-øst for landet. Hadde ikke det vært mer awesome liksom? Khajiitene er liksom så... barnslig opplegg. BGS må ta vekk halene og få dem til å begynne til å oppføre seg som ordentlige folk, ikke idioter.

Lenke til kommentar
Jeg ønsker at de utforsker mysteriet om Dwemer rasen sin forsvinnelse. En hel rase borte samtidig på et blunk. Dette vil jeg vite mer om, og om mulig la oss transportere oss til dimensjonen/planeten hvor de nå befinner seg. Eller kanskje et puff og en smell og de er tilbake og du må finne ut hva som skjedde. Nei, Dwemer er uhyre interessant spør du meg.
.Det finnes en quest i Skyrim som viser nøyaktig hva som skjedde. Det eneste det spekuleres i, er hvor de ble av og hvorfor de gjorde det.

 

Hvilket quest er det?

Lenke til kommentar
Jeg ønsker at de utforsker mysteriet om Dwemer rasen sin forsvinnelse. En hel rase borte samtidig på et blunk. Dette vil jeg vite mer om, og om mulig la oss transportere oss til dimensjonen/planeten hvor de nå befinner seg. Eller kanskje et puff og en smell og de er tilbake og du må finne ut hva som skjedde. Nei, Dwemer er uhyre interessant spør du meg.
.Det finnes en quest i Skyrim som viser nøyaktig hva som skjedde. Det eneste det spekuleres i, er hvor de ble av og hvorfor de gjorde det.
Hvilket quest er det?

 

Det lurer jeg også på. Har vel spilt så og si alt i hele spillet og utvidelsene, uten at jeg kjenner meg igjen i noe sånn.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...