Gå til innhold

Bethesda sier farvel til Skyrim (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ønsker at de utforsker mysteriet om Dwemer rasen sin forsvinnelse. En hel rase borte samtidig på et blunk. Dette vil jeg vite mer om, og om mulig la oss transportere oss til dimensjonen/planeten hvor de nå befinner seg. Eller kanskje et puff og en smell og de er tilbake og du må finne ut hva som skjedde. Nei, Dwemer er uhyre interessant spør du meg.
.Det finnes en quest i Skyrim som viser nøyaktig hva som skjedde. Det eneste det spekuleres i, er hvor de ble av og hvorfor de gjorde det.
Hvilket quest er det?
Det lurer jeg også på. Har vel spilt så og si alt i hele spillet og utvidelsene, uten at jeg kjenner meg igjen i noe sånn.

 

Arniel's Endeavor.

Lenke til kommentar

Bra, har bare opplevd problemer med den driten, helt fra PS3 ikke kunne spillet spillet pga memory issues til at spillet rett og slett ikke kan kjøres på PC med max system requirements nådd.

Glad jeg fikk spillet til bursdag og slapp å kaste bort penger på no drit.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker at de utforsker mysteriet om Dwemer rasen sin forsvinnelse.

 

Det er ganske mykje om dette i Morrowind. Mange bøker og spekulasjonar, og dersom ein les igjennom alt dette so kan ein få ein ganske god ide om kva det var som skjedde. Det er til og med eit quest som ender med at du lagar ein rapport om det du meiner skjedde.

 

 

Arniel's Endeavor.

Heile det questet er "Dwemer disappearance light" bortimot, omtrent som å ete ein McDonalds-burger når du vil ha ein diger steik.

Lenke til kommentar

Bra, har bare opplevd problemer med den driten, helt fra PS3 ikke kunne spillet spillet pga memory issues til at spillet rett og slett ikke kan kjøres på PC med max system requirements nådd.

Glad jeg fikk spillet til bursdag og slapp å kaste bort penger på no drit.

 

Hvis du ikke klarer å kjøre spillet på en PC som oppnår max system requirements så ligger nok feilen hos brukeren og ikke spillet. Ja det er bugs i Skyrim, men klarer man ikke å kjøre det på en high end PC så gjør man noe feil selv.

Lenke til kommentar

Det er ganske mykje om dette i Morrowind. Mange bøker og spekulasjonar, og dersom ein les igjennom alt dette so kan ein få ein ganske god ide om kva det var som skjedde. Det er til og med eit quest som ender med at du lagar ein rapport om det du meiner skjedde.

 

I Morrowind møter du faktisk en Dwemer også. Det er det jeg ønsker fra Bethesda nå, en remake av Morrowind.

Lenke til kommentar

Bethesda ønsker nok å være med på festen til neste konsollgenerasjon som kommer rundt juletider.

 

Men da får vi vel endelig snart noen 66-75% tilbud av Skyrim med DLCs på Steam? Går bare å venter da jeg heller vil spille gjennom det på PC enn på 360 utgaven jeg kjøpte ved lansering. Har jo "testet" på PC men jeg kjøper heller på tilbud.

 

Ellers er det vel mod miljøet som vil berike Skyrim fremover men håper alle går over til den nye måten å gjøre det på som har vært gjeldende siden FO3.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Lol skaperen av Skyrim snakker så mye tull.

 

Målet hans før spillet kom ut var og lage flere større Dlc pakker istedet for små, men det er jo mindre en det var i Oblivion.

 

Morrawind var det eneste spillet hvor ekspansjons pakkene var bra, kjempe digg og bygge opp en bygd langt unna slottet og så få quests fra husene du selv hadde bygd opp. pluss og reiser nord og finne en Nordisk tribe.

 

Nesten som man selv var med og bygge opp plassen, siden den var så øde.

Lenke til kommentar

Blir veldig synd hvis de skal lage neste generasjon Bethesda spill på console rather than PC. Ser jo hvordan Skyrim ble på PC når det først kom ut.

 

Shield activated against console fanbois'.

Hvis de lanserer et nytt spill i starten av konsollevetiden så vil ikke PC lide nevneverdig på kvalitet ift. det Skyrim gjorde.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Et spørsmål angående Skyrim: er det egentlig noen slutt i det? F.eks. en sisteboss type Baal fra Diablo 2, eller noe annet som gir en rulletekst?

Jeg planlegger å spille igjennom Skyrim med expansions (har aldri prøvd det før, så jeg har noe å ta igjen), men jeg vil ha en slutt, og ikke type uendelig løpe rundt som World of Warcraft...

Lenke til kommentar

Et spørsmål angående Skyrim: er det egentlig noen slutt i det? F.eks. en sisteboss type Baal fra Diablo 2, eller noe annet som gir en rulletekst?

Jeg planlegger å spille igjennom Skyrim med expansions (har aldri prøvd det før, så jeg har noe å ta igjen), men jeg vil ha en slutt, og ikke type uendelig løpe rundt som World of Warcraft...

Skyrim har ingen rulletekst, ingen slutt, men de ulike Quest-lines har jo en slutt selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...