Gå til innhold

Test: Asus ROG ARES II Radeon HD 7970 GHz x 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlige temperaturer.

 

Det kan være at Asus har testet dette kortet i et kabinett, tilsvarende med et 690, hvor da temperaturen rundt 690 blir en del varmere kontra ARES II suger kaldluft fra utsiden. Det høres mer realistisk ut med disse 31 gradene de skryter av :) Det kan jo okgså være dem har målt i fahrenheit.

Lenke til kommentar

DAT power consumption :p

 

Uansett, synd jeg har dårlig erfaring med to-brikke-kort og får forbi med engang jeg ser de :-P

 

Hehe, nå var ikke det så alt for galt med tanke på et fullverdig dobbelkort...

 

Jeg har enda bilder et sted av når jeg testa Asus Rampage 3 Ext , GTX480 SLI Overklokka @ 825 / 2100 ,

i7-920 @ 4,1 ghz , og kjørte Intel Burntest + FurMark samtidig, og wattmeteret peaka på 1084Watt !! .. ut fra veggkontakten..

 

Corsair HX1050 psu.

 

DET var varmepumpe gitt ;) godt det har skjedd litt siden den gang hehe.

Lenke til kommentar

Ganske imponert over ytelsen, men til den prisen kan ein nesten kjøpe tre 7970 kort og kjøyre i CFX.

 

Litt skuffa over att de ikkje brukte dei aller nyaste drivarane, då eg har fått merkbart bedre ytelse i nesten samtlige spel med mitt 7850 kort.

Er det noko eg ikkje fekk med meg sidan det kjøyrer 12.11? :o

 

Lenke til kommentar

Synd det er closed loop kjøling da man ville heller sett meir entusiast form for radiator(eventuell mulighet for utbytting). Ellers savner en kjapp test med å bytte ut Asus sine vifter med 3'e part for å sjå om støynivået går ned iforhold til kjøleevne. Ellers antar eg den viften man ikkje kan bytte så lett bråker mest, som ligger på skjermkortet.

 

For all del eit monster av eit kort, og liker godt generell god score på høge oppløsningar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...