Gå til innhold

Activision anklages for epost-hacking (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff da, enda en ripe i lakken på Activision. Godt at jeg enda poikotter de, for den dagen de kommer ut med spill som virkelig er hvert å spille, og man ikke må punge ut for 8 timer singleplayer. For mp delen er jo bare helt tafatt, nå i dag så trenger man ikke skillz for å spille CoD lengre, eller jo vent. Man trenger skillz for å spille CoD4. MW2, BO og MW3 er for folk som sliter med skillz...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 


Huff da, enda en ripe i lakken på Activision. Godt at jeg enda poikotter de, for den dagen de kommer ut med spill som virkelig er hvert å spille, og man ikke må punge ut for 8 timer singleplayer. For mp delen er jo bare helt tafatt, nå i dag så trenger man ikke skillz for å spille CoD lengre, eller jo vent. Man trenger skillz for å spille CoD4. MW2, BO og MW3 er for folk som sliter med skillz...


Klarte ikke å se punktumen inni der. Ble en helt annen settning nå, beklager! Legger meg langflat. Endret av mh94
Lenke til kommentar
Huff da, enda en ripe i lakken på Activision. Godt at jeg enda poikotter de, for den dagen de kommer ut med spill som virkelig er hvert å spille, og man ikke må punge ut for 8 timer singleplayer. For mp delen er jo bare helt tafatt, nå i dag så trenger man ikke skillz for å spille CoD lengre, eller jo vent. Man trenger skillz for å spille CoD4. MW2, BO og MW3 er for folk som sliter med skillz...
Hey ikke sleng dritt med leppa her om cod4, det forblir de beste cod spillet som er sluppet. Å til nå ser det hvertfall ut som det kommer til å holde på den tittelen årevis framover.

 

Les nøye, han slenger dritt om MW2, BO og MW3. Altså ikke CoD4..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Huff da, enda en ripe i lakken på Activision. Godt at jeg enda poikotter de, for den dagen de kommer ut med spill som virkelig er hvert å spille, og man ikke må punge ut for 8 timer singleplayer. For mp delen er jo bare helt tafatt, nå i dag så trenger man ikke skillz for å spille CoD lengre, eller jo vent. Man trenger skillz for å spille CoD4. MW2, BO og MW3 er for folk som sliter med skillz...

 

Hey ikke sleng dritt med leppa her om cod4, det forblir de beste cod spillet som er sluppet. Å til nå ser det hvertfall ut som det kommer til å holde på den tittelen årevis framover.

Jeg spiller CoD4...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...