Gå til innhold

Majora's Mask til 3DS? (3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er godt grunnlag for å sette det ut i live. Nintendo bruker spillmotorer for slike spill. Majora's Mask var basert på motoren bak Ocarina of Time med små endringer.

Det handler bare om de er villige til å gjøre det eller ikke.

I min mening er det bare på sin plass, siden begge spillene har hatt stor innflytelse for moderne spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WbUbXyU

Ja, takk! Ble meget glad i Zelda etter å ha fått med Ocarina of TIme da jeg kjøpte min 3DS. Fantastisk, men til tider vanskelig, spill. Så en liste hvor dette var det nest beste spillet, etter OoT, så hadde ikke skadet å få prøvd det på 3DS'n :D

Lenke til kommentar

Hadde gjerne kjøpt denne lille perlen om den hadde kommet ut til 3DS! : D

Majoras Mask er kansje en av de Zelda spillene som gjorde mest inntrykk på meg, sikkert fordi den hadde så mange "skumle og mørkere" scener, som gjorde skikkelig inntrykk på en 6-åring.

Hadde vært supert om de la til noe Master Quest lignende til spillet også! Spillet var jo vanskelig nok ifra før så hvorfor ikke? :)

Lenke til kommentar
Tror det er best at nipplene til Mario, Zelda og resten av seriene til Nintendo får hvilt seg litt ;)

 

Nipplene til Mario kan gjemmes bort for all tid, men jeg skal nok klare en runde til med Zelda på flere måter. :p

 

On-topic, jeg spilte aldri det originale MM, så håper på en 3D remake. Men ikke glem at Miyamoto har sagt flere ganger at han gjerne vil se en oppdatert Link to the past, så det er en stor sjanse for en LttP remake. Men ta det med ro, det vil i så fall fortsatt være i 2D, men med 3D lag. (dvs alt er i 2D som originalen, men med dybde. Hus vil se høye ut osv.)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

MASE! MASE! MASE! MASE! MASE! MASE! MASE! MASE! MASE! MASE! MASE! MASE! MASE! MASE! MASE! MASE! MASE! MASE! MASE! ^_^

 

Vil ha, vil ha, vil ha! Jeg har prøvd de fleste, og Majora's Mask er fremdeles min favoritt av Zelda-spillene. Mange sier OoT er tidenes beste spill. Jeg synes MM er bedre enn OoT. Det vil da si at MM er bedre enn tidenes beste spill. ;)

 

Nintendo, dette er en ordre. Gi oss Majora's Mask remake til 3DS NÅ!!!

Lenke til kommentar

JA TAKK!

 

I samme stil som OoT 3DS

Legg til noen minispill og kanskje en master quest

Lanseringsdato: 18. desember 2012

 

Det burde være en no-brainer for Nintendo.

 

Jeg har spilt gjennom OoT såpass mange ganger at jeg klarte å unngå fristelsen til 3DS-versjonen. Majoras Mask kan derimot bli en konsollselger for min del. Fantastisk spill. :)

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Tenkte å kjøpe en 3ds imorgen bare for zelda spillene, men så lenge de ikke bekrefter majoras mask så lar jeg være å sparer heller de pengene... OoT er helt klart det beste spillet jeg har spillt en 10/10 men majoras mask er også 10/10 og ligger like bak. eneste eg savnet med majoras mask var muligheten til å bli voksen.. men har enda ikke rundet majoras mask så det står øverst på ønskelisten men hvis det ikke kommer til 3ds så blir eg skuffet men ikke så skuffet som eg ble da de gikk fra 64 til WII, fra OoT + MM til TP & SS.. for en skuffelse.. wind waker var en suksess selv om eg ble ganske sur grunnet grafikken men sett på som en spinn off var det fantastisk. men gå tilbake til 64 style og ikke ha cartoon grapichs med mindre de planlegger et wind waker 2..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...