Gå til innhold

Sniktitt: Need for Speed: The Run (PC, PS3, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mild sagt tåpelig spill (i hvert fall presentasjon). Er det ikke nok med at noen tror de kan bedømme hvilke biler som er gode og dårlige ut ifra NFS-spill? Neida, nå kan man hoppe rundt 8m ned til en stang man tar tak i med albuekroken. Realismen på rømningsscenen er tåpelig, teknisk, også hvordan fallteknikkene utføres... Beklager, følte bare trangen til å kommentere det.

Lenke til kommentar

Synes det er på tide å lage simulatorliknende bilspill i et åpent miljø! Gi oss f.eks Forza Motorsport kombinert med The Run i en åpen verden-stil. Fjern alt av sekvens-tull og karakterbygging! The Run lover ikke godt med tanke på den typiske actionfilm-rettede stilen.

 

Å kjøre bil handler litt (mye) om å beherske et farlig maskineri, la kidsa øve litt før det leker råkjører. Desto bedre blir spillopplevelsen når man behersker og har stålkontroll på bilen!

 

Hadde vært episk å kjøre en realistisk tunet Skyline eller en clean Ferrari i relativt trange og befolkede bygater. Eller å føle overgangen mellom risikabel kjøring mellom bil-køer og befolkede gangfelt til totalt åpne veier i slående landskap!

 

Kominert med fluktfølelse fra politi har man en grunn til å flykte. Litt lurt system rundt det hele så man ikke konstant blir jaktet på, men kan gjøre taktiske besluttninger for å holde biljakten gående (ikke bli tatt i veisperring etter 15 min kjøring).

 

Jeg vil ha bilfysikk som inkluderer skade, drivstoff og dekkslitasje. Deretter kan man ikke kjøre på full tank i evigheter, men tenke litt over hva man gjør. Med frostbite 2 er det masse muligheter for å lage alt sammen lekkert i tillegg!

 

Ahh, jeg jizzer bare av tanken på noe slikt. Og jeg har fortsatt utelatt masse detaljer. Alt for å lage et NFS med fokus på bil, interesse i fart og forståelse av faremomenter med bilkjøring. Alt for mer realisme vertfall!

Lenke til kommentar

Jeg liker hvordan helikopteret skyter på sivilbiler for å fange han som rømmer.

Helikopteret er ikke politi helikopter, det er "mafia'an" han rømmer fra.

 

Så spillet blir heller en blanding av Hot burnout(pursuit) og Shift? Meh, jeg så etter en ny Underground eller most wanted.

Endret av pxK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Det hele blir så dumt at, ja , det blir rett og slett for dumt.

 

Konseptet i seg selv er jo interessant nok, hvor man skal kappkjøre på tvers av USA.

 

Det er jo en grei nok story i seg selv

 

Hvorfor man skal blande inn mafia og håpløse mellomsekvenser er fullstendig ubegripelig

Lenke til kommentar

NFS Shift er omtrent en simulator ifølge produsenten. Hva i alle kråkenes dager er det de tenker med?

 

Jeg undrer og undrer. Hva er de så redde for? Hvorfor tør de ikke gi ut et spill som utforder spilleren med litt mer realistiske kjøreegenskaper?

 

Det perfekte NFS? Lett, Legal Street Racing: Red Line kombinert med grafikkmotor og fysikkmotoren til Forza eller GT5. Åpen by hvor du finner race rundt omkring, MASSIVE muligheter for ombygging hvor du kan "skru og mekke" på bilen din om dagen(Legal Street Racing:Red line hadde et sykt detaljnivå ang deler, man kunne bytte nærmest alt på bilen, og stille alt som stilles kan)

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...