Gå til innhold

– Vi lytter til fansen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hørest da bra ut, no fekk eg håpet igjen med M&M:H serien igjen, men vil nok vente på ein anmeldelse siden selv om dei har fåt 25 "fans" ergo nye folk som følgt serien lenge kan og ha håpet dei ikkje hadde hestelaper (hardcore H3 fans som nekter for at h3 hadde sine feil)

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor positiv jeg er til at nærbilder av byene er fjernet, hadde heller håpet på at de skulle utvikle det. Tar det virkelig så lang tid å få ta en titt innom fra tid til annen? Men venter med å dømme til jeg har prøvd, for det ser ellers bra ut.

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller ser dette veldig likt Kings Bounty?

 

Jeg er en av de som synes alt som kunne gjøres feil med denne serien ble gjort i HOMM:V.

Firern er klart min favoritt, helter som kan delta i kamp og dø var rette veien å gå i tillegg til skill systemet.

 

Jeg er SVÆRT skeptiskt til HOMM:VI

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller ser dette veldig likt Kings Bounty?

 

Jeg er en av de som synes alt som kunne gjøres feil med denne serien ble gjort i HOMM:V.

Firern er klart min favoritt, helter som kan delta i kamp og dø var rette veien å gå i tillegg til skill systemet.

 

Jeg er SVÆRT skeptiskt til HOMM:VI

 

Haha, jeg kjempa mot meg selv å poste om likheten siden det kan være Kings Bountry som har kopiert Might and Magic. Likheten er hvertfall slående og skuffende om det er de som har kopiert Kings Bounty siden jeg er imot all den franchise kopieringen som skjer i dag.

Lenke til kommentar
hardcore H3 fans som nekter for at h3 hadde sine feil
Er ikke hardcore fan, men kan ikke helt skjønne hva som var feil med H3 likevell ;) For meg fremstår det som tilnærmet perfekt. Med ny og oppgradert grafikk, ville det vært like spillbart i dag som i 1999 - da med tanke på grafikkbortskjemte nye spillere.

For andre, er originalen like avhengighetsskapende og oppslukende som før.

 

Er det bare meg, eller ser dette veldig likt Kings Bounty?
Joda, likner sikkert litt, og hvis utvikklerene har latt seg inspirere av KB, er jo det bare et stort pluss. KB har en kvalitet som bare de to siste Heroes spillene kan drømme om. Og boss kampene er SELVFØLGELIG inspirert av KB. Merkelig at ikke en erfaren skribent tenkte på KB først. Tror det var mange i bransjen som fikk seg en oppvekker når et relativt ukjent spill kom fra ingensteds fra og feide trauste spilltitler av banen og tok spillerene med storm.

 

Det eneste jeg savner med KB, og det skal utvikklerene av tradisjonelle Heroes spill være glade for, er at det ikke er mulig å spille det som et tradisjonellt Heroes spill med avsluttende "korte" brett. Noen ganger blir KB's laaaaaange RPG stil (uten ende) litt kjedelig.

Lenke til kommentar
hardcore H3 fans som nekter for at h3 hadde sine feil
Er ikke hardcore fan, men kan ikke helt skjønne hva som var feil med H3 likevell ;) For meg fremstår det som tilnærmet perfekt. Med ny og oppgradert grafikk, ville det vært like spillbart i dag som i 1999 - da med tanke på grafikkbortskjemte nye spillere.

For andre, er originalen like avhengighetsskapende og oppslukende som før.

 

Er det bare meg, eller ser dette veldig likt Kings Bounty?
Joda, likner sikkert litt, og hvis utvikklerene har latt seg inspirere av KB, er jo det bare et stort pluss. KB har en kvalitet som bare de to siste Heroes spillene kan drømme om. Og boss kampene er SELVFØLGELIG inspirert av KB. Merkelig at ikke en erfaren skribent tenkte på KB først. Tror det var mange i bransjen som fikk seg en oppvekker når et relativt ukjent spill kom fra ingensteds fra og feide trauste spilltitler av banen og tok spillerene med storm.

 

Det eneste jeg savner med KB, og det skal utvikklerene av tradisjonelle Heroes spill være glade for, er at det ikke er mulig å spille det som et tradisjonellt Heroes spill med avsluttende "korte" brett. Noen ganger blir KB's laaaaaange RPG stil (uten ende) litt kjedelig.

 

H3 har endel balanseproblemer både i mellom fraksjonene og i forhold til magisystemet synes jeg. Ellers så har jeg lite å utsette. Helt enig i at de burde se etter Kings Bounty, kampdelen og designen på enhetene har vært langt over det homm serien har presisert i det siste. Dette har ingen verdens ting med kopiering å gjøre, disse seriene har jo gått sammen siden begynnelsen, faktisk så kan vi takke det originale kings bounty for at homm eksisterer.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Beklager dobbelpost, men jeg har noen spørsmål til artikkelforfatter, dersom han vet noe mer om dette:

- Betyr utsagnet fra Max at vi ikke kommer til å se bygnigene dukke opp i by-vinduet når vi bygger dem?

- Vil det si at by-bildet er det samme for byen hele tiden?

- Vil by-bildet være interaktivt som i H3, eller er all interaksjon gjennom den nye, mindre menyen?

 

Det er ganske mye forvirring rundt disse sakene, og jeg synes utsagnene fra Ubi-folkene er veldig diffuse.

Lenke til kommentar

Jeg har selv spilt ett oppdrag i spillet, og der så man en oversikt av byen i et lite "pop-up"-vindu ved å trykke på den. Her bygger man nye bygninger, produserer enheter og ser et bilde av byen med dens ulike fasiliteter. Bygger noe nytt så vises det i dette vinduet, men det er ingen fullskjermvisning. Dermed forandrer bybildet seg også. All interaksjon skjer gjennom den nye, mindre menyen.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Fjerner de fullskjermbildet av byen?? Neeeeeei! :mad:

Du kan si din mening om det her. VIP fansene har sagt at de bringer videre det siste innholdet i tråden direkte til utviklerne for konkrete tilbakemeldinger på "town windows".

 

De har også gitt ut et offisielt skjermbilde; lenke(zoomet inn vel og merke, størrelsen er fortsatt lik bildet over i tråden).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...