Gå til innhold

IE9 lanseres mandag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, fanken så seige dere firefox fanboys er da, hadde helt ærlig ikke trodd dere skulle holde ut helt til 2011 :)

 

Jeg har forresten hørt at firefox 7 kommer til å bli raskere, jei! :)

 

Den som sier det først er det sjæææææl.

 

Firefox er fortsatt en flott browser.

 

Alle current-gen browsere er visst flotte, når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar

Har selv gått gjennom Opera 11.01, Chrome 10, Chromium 11 og Firefox 4 RC.

Testresultatene fra http://clients.futuremark.com/peacekeeper/results.action?key=5P6M viser jo nokså godt hvilken som er raskest i utgangspunktet. Men om man ser på de spesifikke resultatene må jeg si at Opera fortsatt er min personlige vinner. Hurtigvalg funksjonen hos Opera synes jeg ikke har blitt matchet i samme grad hos de andre browserne.

 

Så for min del er det Opera som fortsatt gjelder, skader ikke at den har norske utviklere også ;P

Lenke til kommentar

IE har jeg gitt opp for lengst.

IE6-8 og nå sannsynligvis 9 får alltid strykkarakter, da verst på stabilitet.

Joda, FireFox krasjer, men dog ikke så ofte, var faktisk senest igår at IE8 krasjet med en gang jeg skulle innom å lese Google epost.

Derimot, FireFox tar den på strak arm, men har litt problemer med Java over langtids bruk (Noen uker.) Da er den glad i å krasje når jeg skal innom nettbanken, men ikke like risikofyllt som IE.

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at IE er veldig stabil. Men det er ikke noen god nettleser. Jeg synes Microosft gjør en veldig halvveis jobb med den, og har egentlig alltid gjort det. Vi vet jo at Microsoft kan lage bra programvare. Visual Studio, Expression Blend, SQL Server og masse annet de lager er svært bra.

Men IE blir bare ikke bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...