Gå til innhold

iPad 2 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer med Amobil for tiden? Tre artikler om iPad-lanseringen, men ingen anmeldelser av telefoner på et interessant plan?

 

Amobil går under i sluket. Veldig synd.

 

Venter på anmeldelsen av Nokia E7 og av Samsung Omnia 7. M. fler.

 

Edit: Hele to anmeldelser av mob. ble publisert i februar. Imponerende.

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Bukse: La merke til det samme. Sparsomt med spesifikasjoner der.

 

iMono: Februar er tungt preget av haugevis av nylanseringer og sniktitter på nytt utstyr i forbindelse med Mobile World Congress i Barcelona. Tester av E7, ZTE Blade og flere andre interessante modeller er rundt hjørnet :)

Lenke til kommentar

Hm. Chipen har fått 9x bedre ytelse og flash er fremdeles for tungt? laugh.gif

 

Oppløsningen er også ekstremt skuffende, syns de heller burde fikset det istedenfor tykkelsen. Jeg må si jeg aldri har hørt noen klage på tykkelsen. Vekten ja, men tykkelsen nei. Er vekten den samme?

 

Hvorfor fikk de til hvit ramme på Ipad og ikke Iphone?

Er også skuffet over homescreenen. Kjedelige ikoner med minimal widget-funksjon.

Resten av endringene er steg i riktig retning syns jeg. HDMI, pris, batteri, kamera, smart case, etc.

 

Mine ti cent :)

Endret av Khaffner
Lenke til kommentar

Et steg i riktig retning, men fortsatt en del ankepunkter som gjør at jeg ikke strømmer til butikken. Den brede rammen rundt bør kunne gå an å gjøre noe med. Den bør ikke være mer enn 5 mm bred. Ellers er 600 gram fortsatt for mye hvis man skal holde den lenge og lese som en bok. Bør ned på 300-400g.

Lenke til kommentar

Et steg i riktig retning, men fortsatt en del ankepunkter som gjør at jeg ikke strømmer til butikken. Den brede rammen rundt bør kunne gå an å gjøre noe med. Den bør ikke være mer enn 5 mm bred. Ellers er 600 gram fortsatt for mye hvis man skal holde den lenge og lese som en bok. Bør ned på 300-400g.

 

Jeg er forsåvidt enig med begge punkter, men jeg tror nok sistnevnte er vanskelig med dagens teknologi og 10 tommer.

 

AtW

Lenke til kommentar

For å besvare noen av de anklagene så langt i tråden. Flash er ikke for tungt, men har blitt strippet bort fordi Apple mener at det korter ned batteritiden på produktet deres. Noe som forsåvidt er sant også i dataens tilfelle.Videre er rammen så tjukk som den er fordi man skal kunne ta tak i iPad uten at man aktiverer noe på den trykkfølsomme skjermen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...