Gå til innhold

Gode fototilbud i (nett)butikkene! LES REGLER I FØRSTE INNLEGG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finner den ikke i prisguiden, er det "privat".

 

Hvis ikke hva med og legge den på fremsiden "foto video", så alle finner den greit ?.

 

Nei, den skal være offentlig. Prøv igjen her: https://prisguiden.no/liste/140939

 

Siden jeg ikke lenger jobber for Tek/Akam kan jeg ikke legge den så mange steder at det gjør noe, men du finner den i signaturen min, om ikke annet.

Lenke til kommentar

For de med Mastercard fra Dnb har de 20% på alle varer på Expert i morgen og fredag.

Ser på hjemmesidene deres at fotokategorien ikke er all verden da men.

 

Selv ryker jeg antagelig på en ny mobil.

Er ikke sikkert du sparer noe på det. Tenkte også å kjøpe meg en Galaxy S4. Koster 4000,- i nettbutikken deres, 5200,- i butikken.

Lenke til kommentar

Er ikke sikkert du sparer noe på det. Tenkte også å kjøpe meg en Galaxy S4. Koster 4000,- i nettbutikken deres, 5200,- i butikken.

Kjøpte Note 3, sparte rundt 700 kr på det, selv om den kostet litt mer i butikk enn på nett.

 

6000 i butikk, 5539 eller noe på nett, fikk den til 4800. Hadde dog håpt at jeg skulle få nettprisen i butikk + 20%, men det gikk ikke, måtte velge mellom 20% på butikkpris eller nettprisen.

Lenke til kommentar

Det er forsåvidt en diskusjon for en annen tråd. Men expert gjorde ikke noe annet enn hva andre bedrifter har måtte gjøre for å overleve i dagens marked.

Eneste de dreit seg på, var at de brukte det som et reklamestunt. Om vi skulle holdt oss unna alt av butikker som sparker folk for å spare penger, hadde vi ikke akkurat hatt mange butikker å velge i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er forsåvidt en diskusjon for en annen tråd. Men expert gjorde ikke noe annet enn hva andre bedrifter har måtte gjøre for å overleve i dagens marked.

Eneste de dreit seg på, var at de brukte det som et reklamestunt. Om vi skulle holdt oss unna alt av butikker som sparker folk for å spare penger, hadde vi ikke akkurat hatt mange butikker å velge i.

Å av og til måtte si opp folk fordi bissnissen går dårlig er en effekt av kapitalismen, som tross alt er det systemet vi har valgt. Fair dinkum, men å skryte av det var så usmakelig at jeg holder meg til andre forhandlere.

 

Uansett, nok nå, denne tråden er jo tross alt for gode tilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...