Gå til innhold

Verbatim fortsetter med disketter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

In Soviet Russia and Norwegian Helsedirektoratet floppy disks stores YOU!

 

Synes det er ugreit at statlige organer og private aktører her går sammen om å tviholde på det gode, gamle. Til og med NAV har jo meg bekjent nå tatt til vett!

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Kanskje det er på tide at dere retter opp missinformasjonen i den forrige artikkelen da ?

 

Andre produsenter har for lengst sluttet å selge disketter, men Sony, som introduserte diskettene, er det siste selskapet til å stoppe salget. Det internasjonale salget av disketter ble stoppet for en stund siden, men i mars neste år skal altså salget til det japanske markedet også termineres.

 

Jeg tolket dette hen til at Sony var den eneste gjenværende produsent, som nå også stoppet produksjonen. Overskriften lyder jo også "Definitivt slutt på disketter"

Lenke til kommentar

Kanskje det er på tide at dere retter opp missinformasjonen i den forrige artikkelen da ?

 

Andre produsenter har for lengst sluttet å selge disketter, men Sony, som introduserte diskettene, er det siste selskapet til å stoppe salget. Det internasjonale salget av disketter ble stoppet for en stund siden, men i mars neste år skal altså salget til det japanske markedet også termineres.

 

Jeg tolket dette hen til at Sony var den eneste gjenværende produsent, som nå også stoppet produksjonen. Overskriften lyder jo også "Definitivt slutt på disketter"

 

Reagerte på det der jeg også. Verbatim er tydeligvis ikke en produsent i HW.no sine øyer. De bare leverer disketter som er hentet ut av en svart flosshatt.

Lenke til kommentar

Er faktisk mange flyselskaper som bruker Floppydisketter (blant annet SAS) til å oppgradere enkelte systemer på alle flyene sine også.

Jup, i industielle systemer er det mye rart ute å går. Ofte ting som er beregnet på å virke i 25 år og mer. Husker et elektro mikroskop på NTH som brukte 8" disketter.

Lenke til kommentar

Er faktisk mange flyselskaper som bruker Floppydisketter (blant annet SAS) til å oppgradere enkelte systemer på alle flyene sine også.

Jup, i industielle systemer er det mye rart ute å går. Ofte ting som er beregnet på å virke i 25 år og mer. Husker et elektro mikroskop på NTH som brukte 8" disketter.

 

Uuuurk... jeg stoler knappt nok på floppyer for å oppgradere BIOS på hovedkortet mitt. Jeg hadde ihvertfall aldri stolt på det til å oppgradere noe på et fly :/

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...