Gå til innhold

Crysis i New York (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

New York eller ei, plottet blir garantert like ræva og uengasjerende som i første Crysis. Tidenes mest oppskrytte spill? Ikke langt ifra.

 

Og når man snakker om Crysis er det kanskje PÅ HØY TID at Crytek får ut fingeren og patcher spillet slik at man kan endre på innstillingene i Windows 7 uten at hele dritten fryser?

Lenke til kommentar

Se på de positive sidene da :) Crysis 2 blir sikkert en fin bench for high end systemer.

 

Grafikken er et buy i seg selv for min del, som sitter med kraftig nok pc. Skjønner de som har ikke fullt så bra pc at Crysis ikke frister.

 

EDIT: Dessuten så glemmer folk online delen. Jeg vet ikke med andre, men jeg syns Online delen i Crysis spillene er veldig tilfredstillende. Stort og åpent gir godt utganspunkt for fine taktikker, lagspill og mer tilfeldige hendelser. ++ !

Endret av Core2Dude
Lenke til kommentar
Skulle ønske de var litt mer kreativ og gikk bort i fra Aliens fra verdensrommet. Klarer ihvertfall ikke å engasjere meg. Far cry, og Crysis var gode spill helt til...ja nettopp..monsters and aliens..

Er jo mye mer kreativt med nazister eller lignende("slemme" soldater fra totalitære regimer og organisasjoner) da. Da er det foretrekker jeg heller aliens.

Endret av Only Chaos
Lenke til kommentar
EDIT: Dessuten så glemmer folk online delen. Jeg vet ikke med andre, men jeg syns Online delen i Crysis spillene er veldig tilfredstillende. Stort og åpent gir godt utganspunkt for fine taktikker, lagspill og mer tilfeldige hendelser. ++ !

Enig der. Spiller multiplayern mye mer enn f.eks MW2

Lenke til kommentar
Jeg har Crysis i W7 og opplebver ingen problemer når jeg endrer på instillinger.

Ikke jeg heller :p hadde noen problemer med W7 RC men opplever ikke lenger crash med RTM

Det finnes likevel et veldig kjent problem på dette. Crysis er altså ikke fullstendig kompatibelt med visse versjoner av Windows 7 (som regel engelsk 64bits Home Premium-versjon) og mange brukere opplever det samme som meg. Crytek er klar over problemet men det finnes fortsatt ingen patch per i dag...

Lenke til kommentar
Jeg har Crysis i W7 og opplebver ingen problemer når jeg endrer på instillinger.

Ikke jeg heller :p hadde noen problemer med W7 RC men opplever ikke lenger crash med RTM

Det finnes likevel et veldig kjent problem på dette. Crysis er altså ikke fullstendig kompatibelt med visse versjoner av Windows 7 (som regel engelsk 64bits Home Premium-versjon) og mange brukere opplever det samme som meg. Crytek er klar over problemet men det finnes fortsatt ingen patch per i dag...

 

Jeg har engesk home premium 64-bit. :p

Men har vel bare vært heldig.

Lenke til kommentar

Har ikkje spillt Crysis i særlig stor grad, men eg husker ihvertfall at mutant pisset i Far Cry ødela alt:P

 

Er egentlig messt spennt på åssen dette vil se ut på konsoll, og forhåpentligvis går utviklerene i fremtiden litt bort fra UE3-motoren..som vi har sett litt for ofte denne generasjonen.

Lenke til kommentar
Crysis 2 er den første tittelen Crytek utvikler for konsoller, og spillet skal lanseres til både PS3, Xbox 360 og PC.

Arg!

Grunnen til at Crysis ble så populært var jo den banebrytende grafikken. Skal Crysis 2 kjøre på konsoller og tviler jeg på at grafikken blir like banebrytende, og vi får noe ala Far Cry 2 istedet.

 

Men for all del, Crysis i New York høres morsomt ut.

Lenke til kommentar
Crysis 2 er den første tittelen Crytek utvikler for konsoller, og spillet skal lanseres til både PS3, Xbox 360 og PC.

Arg!

Grunnen til at Crysis ble så populært var jo den banebrytende grafikken. Skal Crysis 2 kjøre på konsoller og tviler jeg på at grafikken blir like banebrytende, og vi får noe ala Far Cry 2 istedet.

 

Men for all del, Crysis i New York høres morsomt ut.

Tror de eventuelt ofrer litt av grafikken for ekstra $ash vettu :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...