Gå til innhold

Bukker under for presset (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huh? Er det noe begrensinger på antall installasjoner av Batman AA? Har installert det cirka 5-6 ganger til nå (problemer med hardware og formatering av disk hver gang) og faen heller om jeg gidder å kravle og be om flere installasjoner >:/ Ellers får man igjen en installasjon om man avinstallerer Mass Effect 1 fra kontrollpanelet (men man må patche spille først) om man HUSKER det... Selv mener jeg dette er... forp*lt idiotisk i og med at et CRACKET spill ikke bruker noen av de overnevnte beskyttelsene. Derfor surner de bare til livet for dem som KJØPER spillet, som er helt uforståelig for meg... Jaja, blir ikke noe special edition på meg da.

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Eneste dustributøren jeg kjøper spill av på en god stund, blir Ubisoft. Så vidt jeg vet, er de de eneste som har tatt et kart standpunkt mot DRM.

 

Evt. kjøper jeg et eller to fra en liten utvikler. Kjøpte World of Goo her for litt siden, og det var absolutt verdt pengene.

Lenke til kommentar
Bioshock 2 blir enda et spill som blir lagt i "glemmeboken" grunnet SecuROM. Takke meg til Steam. Det slår iallefall ikke komponenter ut av spill i PCen ved bruk.
Nåja. Jeg har nådd taket (5 installasjoner) av Crysis Warhead, kjøpt via Steam.
Det finnes et par spill (dessverre) på Steam som har SecuROM, resten har kvittet seg med det.
Lenke til kommentar
Bioshock 2 blir enda et spill som blir lagt i "glemmeboken" grunnet SecuROM. Takke meg til Steam. Det slår iallefall ikke komponenter ut av spill i PCen ved bruk.
Nåja. Jeg har nådd taket (5 installasjoner) av Crysis Warhead, kjøpt via Steam.
Det finnes et par spill (dessverre) på Steam som har SecuROM, resten har kvittet seg med det.

Steam sin egen løsning burde da være mer enn tilstrekkelig, og SecuROM er ikke serlig vanskelig å fjerne.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...