Gå til innhold

Playstation 3 hacket? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne hacken skal jo kunne åpne for å spille PS2 spill på konsollen, noe som absolutt er interessant hvis det er tilfellet. Det bekrefter at det kun er en SW oppdatering som skal til for å få denne støtten (noe jeg kun har hørt som "rykter")

 

Om vi noen gang kommer til å se denne hacken tror jeg kanskje blir heller tvilsomt. Er vi skikkelig uheldig klarer geohot å kjøpes av Sony eller at det ikke virker. Men, det er jo spennende. Var egentlig aldri i tvil om at det gikk an.

Lenke til kommentar

Alt kan hackes med nok tid og kraft.

 

Hackeren sier han har brukt over ett og et halvt år på å knekke konsollen og gir honnør til Sony som klarte å lage et system som overlevde i over tre år før det ble hacket.
Fullstendig enig :). Dette rager langt over det fleste konkurrenter. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

PS2-spill? Hvordan skal det gå an?

Det kreves jo PS2-hardware for å gjøre det, med mindre han har klart noe sony ikke har klart, nemlig å lage 100% SW-emulering.

 

Om dette åpner for muligheten til å spille brente spill på konsollen?

 

Er vel uansett få som har blu-ray brenner og gidder å kjøpe dyre plater, men interessant å vite om det er mulig?

Lenke til kommentar

Det var nok ikke umulig. Syns sony burde legge inn noe som ødelegger hele maskina vist den blir truet med hacking. Det hadde vert fett.

 

Hadde jeg hacket konsollen og sony hadde tilbudt meg en god slump med penger hadde jeg holdt munn tvert. Uansett vil ikke jeg ødelegge rykte og kvaliteten til PS3 ved og hacke den for så og laste ned spill til den...

Lenke til kommentar
PS2-spill? Hvordan skal det gå an?

Det kreves jo PS2-hardware for å gjøre det, med mindre han har klart noe sony ikke har klart, nemlig å lage 100% SW-emulering.

 

Om dette åpner for muligheten til å spille brente spill på konsollen?

 

Er vel uansett få som har blu-ray brenner og gidder å kjøpe dyre plater, men interessant å vite om det er mulig?

 

Ekstern harddisk ftw.

 

Spennende sak

Lenke til kommentar

Sony har per i dag en hel haug med kunder som til nå har klart seg fint uten muligheten til å spille piratspill. Det er ingen mager trøst. Størsteparten av pirat-virksomheten vil altså sannsynligvis utføres av folk som kjøper PS3 etter at det (kanskje) blir gjort mulig av denne überhackeren.

Lenke til kommentar
Denne hacken skal jo kunne åpne for å spille PS2 spill på konsollen, noe som absolutt er interessant hvis det er tilfellet. Det bekrefter at det kun er en SW oppdatering som skal til for å få denne støtten (noe jeg kun har hørt som "rykter")

 

Om vi noen gang kommer til å se denne hacken tror jeg kanskje blir heller tvilsomt. Er vi skikkelig uheldig klarer geohot å kjøpes av Sony eller at det ikke virker. Men, det er jo spennende. Var egentlig aldri i tvil om at det gikk an.

 

Synes det er morsomt med slike kommentarer. Det som er ennå mer moro er å finne ut hvor du har hørt dette.

Lenke til kommentar

De bildene han har lagt ut i bloggen sin; sier de noe om at han faktisk har den tilgangen han hevder å ha?.

 

Jeg synst det hele så langt virker litt suspekt, spesielt nå som han sier at han ikke har tenkt å slippe exploiten heller.

Uansett så kan det jo hende at informasjonen han så langt har oppgitt i bloggen sin kan komme til nytte for andre som faktisk er interisert i å slippe en løsning. Dog var det meste så vidt jeg kan se ganske overfladisk informasjon om hva han har gjort.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...