Gå til innhold

Alan Wake våkner opp (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Synd at jeg bare liker gruppe baserte overlevelsspill.

Blir så mye stress i slike spill man bare kan løpe å løpe for å overleve det er mer stress enn skrekk.

 

Tror ikke det blir særlig bedre enn et resident evil spill.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Siden det kommer til Xbox360, så regner jeg med at det også kommer til PC? Med lekker pcgrafikk kan dette virkelig oppnå en meget god stemning! :D

 

I følge wikipedia er PC versjonen lagt på hylla, så dette er 360-ekslusivt. Mulig det kommer en PC versjon i ettertid, hvem vet.

 

PS3 versjonen i prisguiden er bare en feil (som så mye annet med den nye prisguiden, men det er en annen diskusjon).

Lenke til kommentar

Jeg har Xbox og er dette er vell en av de få xbox eksklusivene som jeg virkelig har lyst til å teste. PC burde også fått en versjon, men PS3 har så mange eksklusiver jeg savner :blush: så de trenger ikke :)

 

 

Noen som vet hvorfor de bare lager til xbox? Regner med at hvis MS hadde vært inni bildet ville spillet ha kommet til Games for Windows også? Ettersom de visstnok ikke tjener så mye $$$ på selve konsollene?

Lenke til kommentar

Joda, selvfølgelig er MS inni bildet. Tror ikke akkurat noen utviklere velger selv å utvikle et helt nytt spill frivillig til kun én konsoll når det er så "lett" å porte over til 2 og de kan da nesten doble salget? MS tenker vel kanskje bare at de må ha noen som er 360-eksklusive så de får solgt flere konsoller og da får flere potensielle kunder av framtidige spill.

Lenke til kommentar
MS tenker vel kanskje bare at de må ha noen som er 360-eksklusive så de får solgt flere konsoller og da får flere potensielle kunder av framtidige spill.

 

Veldig logisk tankegang med andre ord.

 

Spillet ser godt ut altså, og det har tatt sin tid siden vi først såg det....håper dette lever opp til forventningene.

Lenke til kommentar
MS tenker vel kanskje bare at de må ha noen som er 360-eksklusive så de får solgt flere konsoller og da får flere potensielle kunder av framtidige spill.

 

Veldig logisk tankegang med andre ord.

 

Spillet ser godt ut altså, og det har tatt sin tid siden vi først såg det....håper dette lever opp til forventningene.

 

 

Ville ikke Microsoft tjent mer på at gi det til Xbox 360 og til windows? Etter de fleste jeg har hørt fra sier fortjenesten ikke ligger på selve salget av konsollen men på tilbehøret? Stemmer dette? Isåfall ville jo Microsoft tjent mer penger på å eventuelt selge windows lisenser istedenfor? Men på den andre siden er det vell vanskelig å porte over til pc, og man har pirat-problemene.

Lenke til kommentar

De melker nok konsollversjonen for det den er verdt i første omgang vil eg tro, og selger gjerne en håndfull konsoller i samme slengen. Er en kjent sak at konsollversjonen selger best ;) Så når 360 salget dabber av, så spørst det om de heller slipper en PC-versjon.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

“Thank you for your continued interest in Alan Wake. It is accurate that we are currently working exclusively on the Xbox360 version of Alan Wake. PC plans are currently open, and therefore it’s safe to say that at least a simultaneous launch with the Xbox version will not happen at this late stage. Remedy has a deep heritage in PC gaming and would love to see a PC version available to its PC followers, ultimately however this decision lies with our publisher.”

 

Ja de utelukker det ihvertfall ikke :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...