Gå til innhold

Ipod-høyttaler for sykkelen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sykler selv en del, men hvem faen sykler med musikk på sykkelen?

 

Jeg har på musikk når jeg sykler, det er rimelig vanlig. Og så lenge man sykler på steder med lite folk og trafikk, og er ekstra oppmerksom er det ikke noe problem med det.

 

Hehe tror ikke jeg forklarte godt nok, men hvis du leser nærmere så står det musikk sykkelen :p

Lenke til kommentar
iPod iPod iPOD

 

Learn it please!! Blir så skammelig frustrert vær gang jeg ser en artikkel med iPod inni bildet.

 

Tek-nettverket (Hardware, Amobil, Spillverket etc.) har alle blitt enig om at iPod skal skrives Ipod som vanlig navn. PlayStation skrives som Playstation etc. Er bare sånn de har bestemt det :p Learn to live with it.

 

Og over til topic. Teiteste iPod-tilbehøret jeg har sett må være den vibratoren du kan koble til, som i tillegg vibrerer i takt med musikken. Vil si den er hakket dummere enn denne :p Men det er min mening da :p Sikkert noen som bruker den :p

Lenke til kommentar
iPod iPod iPOD

 

Learn it please!! Blir så skammelig frustrert vær gang jeg ser en artikkel med iPod inni bildet.

Hvis du fortsatt vil mase om dette så tar du det i tråden tilhørende denne artikkelen: http://www.hardware.no/artikler/naar_ipod_faar_stor_i/51389

 

Ellers er jeg enig i at dette produktet var litt merkelig. Men det er iallefall hakket bedre enn øreplugger, for da blir man ikke like isolert for lyder rundt en. Sykling med øreplugger er en uting!

 

Men jeg strever fortsatt litt med å se for meg noen som frivillig "råner" rundt med musikk dundrende for fullt på sykkelen. :)

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Greit, om det er en god idé eller ikke skal jeg ikke gidde å synse om, men hallo for en keitete fjernkontroll. Hvor på sykkel festes den slik at den blir brukervennlig i fart på en sykkel?

 

Men jeg strever fortsatt litt med å se for meg noen som frivillig "råner" rundt med musikk dundrende for fullt på sykkelen. :)

1002.jpg

Dette er vel deluxe-versjonen de lanserer neste år.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...