Gå til innhold

Årets Medlem 2008! [SEMIFINALER]


Latias

Anbefalte innlegg

NB: Semifinalen er nå stengt og det taes ikke inn flere stemmer. Grunnen til dette er fordi semifinalen er avsluttet. Finaletråden finner dere her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1058227

 

#### Det skjedde en feil når dette innlegget skulle redigeres og resultatet var derfor borte noen dager, les mer om hvordan feilen oppsto og hvordan det ble løst her.

 

Dere kan og se bilde av resultatet: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=274553 ####

 

 

PULJE 1

SnowDOG_

Zeph

Gunfreak

Simen1

ATWindsor

Mr.Anki

WheelMan

Ueland

 

 

PULJE 2

L4r5

Tom Waits for Alice

ilpostino

Fluesopp

cun

Dotten

LarsP

Dorian Gray

Endret av TSP
Fikset resultatene inn igjen og la inn notis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ga ikke Ueland og Simen1 en stemme fordi de får lønn. Det samme får jeg, i tillegg til at mitt nick eksponeres mer enn noe annet. Greit nok at jeg bidrar med ting frivillig og har gjort det i flere år, men det rettferdiggjør ikke det store antallet stemmer jeg har fått. Slik jeg ser det (igjen, det er ikke ment å være utakknemlig). Jeg får betalt for å jobbe med dette forumet en dag i uken, det gir et feilaktig bilde av min frivillige innsats.

 

Meg, Simen1 og Ueland får penger i lommen. Det er ikke tvil om at vi bidrar på andre måter frivillig og bruker mange timer her, men det må ikke glemmes at vi samtidig er lønnet arbeidskraft. Det gjelder ikke de andre på listen.

Jeg er i utgangspunktet enig med deg, og listen for at en av dere tre skal få stemme fra meg er derfor økt. Men mens Ueland gjør det han får betalt for, og det er det, så er du og Simen1 store ressurser for forumet utover dette. Jeg har vært lenge nok her inne til å huske "gamle dager", før dere steg i gradene, og dere har alltid bidratt positivt. Simen1 bidrar særlig faglig på hardware-siden på et særdeles høyt nivå, og du bidrar blant annet med mange omfattende guider - som er helt uavhengig av det du får betalt for. Derfor fikk du velfortjent den ene av stemmene mine.

Lenke til kommentar

Da var stemmen avlagt.

 

Det er fint å se at alle jeg stemte på i første runde gikk videre :D

Etter min mening er det flere her som fortjener å vinne, og det kunne kanskje vært delt i 3-4 puljer i stedet for 2. I pulje 1 måtte jeg sitte og tenke meg om et par minutter før jeg avga stemmen min.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...