Gå til innhold

Sikrere og mer stabil Opera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde de bare fokusert på stabilitet tidligere. Opera er den browseren jeg har slitt mest med ift stabilitet, plutselig har den skrudd seg av, hengt seg opp etc. Ble etterhvert firefox for min del :)

 

Personlig synes jeg IE er vesentlig mindre stabilt, og FF noe mindre stabilt enn opera. Det er egentlig litt underlig det med browsere, virker som stabiliteten kan variere ganske mye fra bruker til bruker, kanskje i særdelshet med opera? (noe som forsåvidt kan brukes som et argument for manglende stabilitet)

 

AtW

Lenke til kommentar

Opera kjører svært bra hos meg. Firefox stopper ofte opp en del ved visning av flere faner og quicktime filmer osv går ofte hakkete ved flere faner(filmklipptråden åpen gjør at alle youtubefilmene hakker). Likevel bruker jeg firefox mest pga jeg bruker opera som en nettleser til annet bruk en vanlig surfing (slik at jeg kan slette loggen der, men fortsatt ha loggen hos firefox)... :D

Lenke til kommentar
Opera kjører svært bra hos meg. Firefox stopper ofte opp en del ved visning av flere faner og quicktime filmer osv går ofte hakkete ved flere faner(filmklipptråden åpen gjør at alle youtubefilmene hakker). Likevel bruker jeg firefox mest pga jeg bruker opera som en nettleser til annet bruk en vanlig surfing (slik at jeg kan slette loggen der, men fortsatt ha loggen hos firefox)... :D

Hm.... montro hva slags bruk det kan være..? :innocent:

Lenke til kommentar

Ikke noe problem med stabilitet hos meg (Vista og XP).

Har brukt Opera i mange år, har aldri hatt noe problem med stabilitet. Dvs bortsett fra en gang: da jeg fikk ny PC med Vista var Opera ustabil. Men det hadde sammenheng med dårlige RAID drivere fra nVidia, da jeg fikk fikset RAID problemet forsvant også Opera problemet.

 

Men er irritert på en bug som har vedvart i mange versjoner det siste året, ikonene på 'Personal Bar' forsvinner.

Lenke til kommentar

Jeg har to PC'er. Den ene kjører XP 32-bit (med 2gig ram), den andre Vista 64 bit (business, med 4gig ram)). Begge er fullt oppdaterte, uten spyware/virus etc.

 

På XP kjører Opera 9.60 stabilt som et fjell. På Vista kræsjer samme versjon av Opera opptil flere ganger daglig (ved vanlig browsing av nettaviser/forum o.l). Dette har vedvart i en god del versjoner nå, så jeg har ikke akkurat store forhåpninger til at det har blitt rettet på i 9.61, selv om jeg ikke har rukket å teste den versjonen enda. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...