Gå til innhold

Demo av Need for Speed: ProStreet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du kjørt bil du?
Ja, and your point is?

Du kan ikke særiøst mene at Carbon og Most Wanted hadde bedre stying enn Pro Street?

Vist du meiner at den styringa på pro street var realistisk så har du eit stort problem. Ein bil uten servo har ikkje så dårlig styring!

 

Du får ikkje noko spel med realistisk styring!

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
Du får ikkje noko spel med realistisk styring!

Hihih helt enig ... dersom alt skal være så fordømt realistisk ... hvorfor spille spill?

 

Uansett ... har ikke spillt NFS siden Sega versjonen og fikk plutselig litt "need" (hørte rovfugl skrik i bakgrunnen). er det mulig å spille med joystick? Er ikke aktuellt å skaffe noe ratt eller pad.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig finnes det ikke 100% realistiske bilspill, dette er pga det er for mange variabler i naturen :O

 

Men det finnes spill som begynner å nerme seg. LFS, Race o.l. Dvs bil simulator.

 

NFS har vel aldri vært noe simulator, og er derfor ikke overaskende at det ikke er helt realistisk. Egentlig det (i alle fall jeg) liker med spillet =)

 

Jeg sliter med å innstallere spillet, tror ikke det blir NFS på meg i dag :(

Lenke til kommentar
Selvfølgelig finnes det ikke 100% realistiske bilspill, dette er pga det er for mange variabler i naturen :O

 

Men det finnes spill som begynner å nerme seg. LFS, Race o.l. Dvs bil simulator.

 

NFS har vel aldri vært noe simulator, og er derfor ikke overaskende at det ikke er helt realistisk. Egentlig det (i alle fall jeg) liker med spillet =)

 

Jeg sliter med å innstallere spillet, tror ikke det blir NFS på meg i dag :(

 

Jeg får instalert det, men denne feilmeldingen kommer opp når jeg skal spille

post-130936-1194300158_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Skal det seriøst ta så utrolig lang tid!?!?!?!? Blir gal!

 

Update:

 

Har installert og prøvd demoen litte grann. Er skuffa over demoen, veldig liten og begrenset. Carbon demoen var utrolig mye bedre. Når det gjelder svinging så synes jeg bilen bremser for mye når jeg svinger. Men kan ha noe med TC.

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Vist du meiner at den styringa på pro street var realistisk så har du eit stort problem. Ein bil uten servo har ikkje så dårlig styring!
La meg gjette, DU spillte med tastauret? Tastatur-styringa er hinsides elendig på Pro Street. Tar du deg råd til en billig analog gamepad med 2 pinner på får du kjenne hvordan styringen er ment å være. La du kasnkje ikke mærke til alle som sa de hadde ratt/pedaler sa de likte spillet? Det er på tide at man slutter å forvente at man kan styre biler med piltastene, det hører 123spill og eldgamle konsoller til.
Du får ikkje noko spel med realistisk styring!
Det er heller ikke noe sjakktrekk å ha, for da kommer tullinger(ikke deg)å mener den er "dårlig" og da får ikke EA fetet opp lommeboken sin så mye som de ville likt.
Lenke til kommentar

Dårlig demo, de skulle vist litt av trimmingen og stylingen, er jo tross alt det som er kjekt med spillet=)

 

Dårlig styring me piltaster ja, bilen hopper til siden med et klikk.

Jaja, jeg vet at det ikke er meningen å bruke piltaster=)

 

(Ja, jeg har kjørt bil i virkeligheten:P)

 

 

Er ikke imponert! Men det er heldigvis en demo.

 

 

Jeg klarer det ikke på fullt!?? Mine spec i sign! Kjører på 1200p og nesten alt på high, uten AA og AF. og har 20FPS...

Endret av Eirik-R
Lenke til kommentar
Vist du meiner at den styringa på pro street var realistisk så har du eit stort problem. Ein bil uten servo har ikkje så dårlig styring!

Å styre noe som opererer analogt med noe som er digitalt går lett galt. Tidligere NFS-spill har vært snille sånn sett. Pro Street endrer på dette. Dette spillet spilles med en analog gamepad eller ratt.

 

Grunnet bare tastatur tilgjengelig, kunne jeg ikke spille meg gjennom demoen, Helt umulig å få kontroll over bilen. Personlig føler jeg ikke det er verdt å invistere i en gamepad/ratt for NFS-serien lenger. Jeg har fått nok. Most Wanted blir mitt siste NFS-spill helt til de går tilbake til den gode gamle formelen.

Lenke til kommentar
Vist du meiner at den styringa på pro street var realistisk så har du eit stort problem. Ein bil uten servo har ikkje så dårlig styring!

Å styre noe som opererer analogt med noe som er digitalt går lett galt. Tidligere NFS-spill har vært snille sånn sett. Pro Street endrer på dette. Dette spillet spilles med en analog gamepad eller ratt.

 

Grunnet bare tastatur tilgjengelig, kunne jeg ikke spille meg gjennom demoen, Helt umulig å få kontroll over bilen. Personlig føler jeg ikke det er verdt å invistere i en gamepad/ratt for NFS-serien lenger. Jeg har fått nok. Most Wanted blir mitt siste NFS-spill helt til de går tilbake til den gode gamle formelen.

 

Så langt har jeg vel aldri spilt med ratt på NFS serien. Har spilt igjennom underground og nyere, og spilt godt over halvveis i resten av spillene. Prøvde demoen med tastatur og vant uten problem der også (dette på easy). Tenkte jeg skulle få innstallert G25 på maskinen og teste om det gjør opplevelsen bedre. Men mener jeg leste i gamers test av G25 av NFS spillene var veldig dårlig laga for ratt, stemmer det?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...