Gå til innhold

Demo av Need for Speed: ProStreet (PC)


Anbefalte innlegg

Utviklerne gjorde noe med styringa/responsen etter Most Wanted. Nå er den jo helt forferdelig, og du får jo følelsen av å kjøre en 25 meter lang semitrailer, når du derimot skulle hatt følelsen av å kjøre en blodtrimmet gatebil. Men grafikkmotoren var derimot imponerende, mye bedre enn Carbon sin. Helt glatt i 1680x1050 med alt på high, mens jeg derimot fikk følelsen av at Carbon smålagget med samme settings. Spiller med et GeForce 8800GTS 640MB forøvrig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke si jeg syns den skademodellen var mye og skryte av... Eksempel, du kommer flygendes og lander på taket, gjør fire rundkast og det eneste som tar skade er at panseret detter av?

For det første så hadde taket vært padde flatt, og dekk etc hadde vært rivd i filler.

Fysikken var heller ikke mye og slå ræva i taket for, greit nok, den er bedere en NFS: Carbon og Most wanted, men den er fortsatt ikke nær noe som ligner virkelig.

 

Får se om fullversjonen blir noe mer og skryte av. Så langt så ser det hvertfall ikke ut som det er noe revolusjonerende spill.

Lenke til kommentar
Teit at alle Need for Speed spillene viser et AmCar men du kjører jo møkkete japse biler....med bare 3-4 valg av Amrikanere.

 

Vil ha et sikkelig AmCar spill!

* 2006 Cadillac CTS-V

* 2008 Chevrolet Camaro Concept

* 1967 Chevrolet Camaro SS

* 1970 Chevrolet Chevelle SS

* 2006 Chevrolet Cobalt SS

* 1967 Chevrolet Corvette C2 (Sting Ray)

* 2005 Chevrolet Corvette C6

* 2006 Chevrolet Corvette Z06

* 1971 Dodge Challenger

* 1967 Dodge Charger

* 2006 Dodge Viper Coupe

* 2006 Ford GT

* 2003 Ford Mustang GT

* 2006 Ford Mustang GT S-197

* 1967 Ford Mustang Shelby GT-500

* 2006 Ford Shelby GT 500

* 1970 Plymouth Hemi Cuda

* 1968 Plymouth Road Runner

* 1965 Pontiac GTO

* 2006 Pontiac GTO

* 2008 Dodge Challenger Concept

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Er så alt for tydelig at flesteparten som uttaler seg om styringen aldri har prøvd å kjøre bil selv. Som sagt tidligere, finn dere en lukket bane, stjel bilen til "fattern" og gass opp til 140, får dere respons på sekundet som dere tydeligvis forventer, ring meg :tease:

 

Fra spøk til revolver,

 

jeg syns dette spillet var et absolutt steg i riktig retning, i forhold til de forrige spillene som var 100% arkade.

Lenke til kommentar
Filefront, Gamershell, 3dGamers og mange flere - fikk feilmelding på alle nedlastingene, helt til Gamer.no stilte opp :)

 

--

 

Demoen skuffet enormt på PS3, men har alltid foretrukket NFS på PC, installerer i spenning nå.

 

Skuffet på PS3? Når kom den dit? (Jeg testa den på X360, og er ikke skuffet!) Steg i riktig retning tilbake til de gode gamle :)

 

Need For Speed serien har vært en stor skuffelse etter de gikk over på "gatarace" stilen syntes jeg

Enig. Savner oppdaterte "Alpine" eller "Coastal"-baner :-)

 

Nettop! Men etter min erfaring (360 demoen) Er vi på vei i riktig retning!

Lenke til kommentar

Styringa var heilt føkka. Fatter ikkje kvifor dei fiksa på den!

 

Kommer og med eit bilde av ein skada bil...

 

Kjørte på fult, og det lite eller ingen hakking :p

 

Hovedkort: Abit KV8Pro V1.1

CPU: AMD Athlon 64 3400+

skjermkort: Sapphire Radeon X800PRO

RAM: TwinMOS 2048MB

 

PC-en er snart 4 år :p

 

 

 

post-96672-1194279173_thumb.jpg

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Huff, skuffa.

Blir nok ikkje NFS til jul på meg i år=(

Synd, for NFS er et julespill som eg alltid spiller rundt juletider.

Men får heller trøste meg med AC,Crysis og CoD4.

 

Var et eller annet som var klikka med styringa mi i spillet, den forsatt å svinge mot høgre heile tida?

Lenke til kommentar
Huff, skuffa.

Blir nok ikkje NFS til jul på meg i år=(

Synd, for NFS er et julespill som eg alltid spiller rundt juletider.

Men får heller trøste meg med AC,Crysis og CoD4.

 

Var et eller annet som var klikka med styringa mi i spillet, den forsatt å svinge mot høgre heile tida?

Hos meg hadde den ein liten dragning mot venstre...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...