Gå til innhold

Demo av Need for Speed: ProStreet (PC)


Anbefalte innlegg

Dårlige greier - grafikken var ok, men ble stresset av hele opplegget og styringen var helt sørpe. Virket jo som om det var lim i veikantene som trakk deg ut av veien. Litt tungrodd også? Lægga litt på min (1650x1080 - High)

 

Styringen ser ut for meg å være grunnen elektronikk i bilen. Med en gang du svinger i litt stor fart, kicker TC inn og bremser ned bilen noe som gjør at opplevelsen blir merkelig og du ikke går fult så langt ut i svingen/sladder.

 

Jeg håper dette kan skrues av i fullversjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff, skuffa.

Blir nok ikkje NFS til jul på meg i år=(

Synd, for NFS er et julespill som eg alltid spiller rundt juletider.

Men får heller trøste meg med AC,Crysis og CoD4.

 

Var et eller annet som var klikka med styringa mi i spillet, den forsatt å svinge mot høgre heile tida?

Hos meg hadde den ein liten dragning mot venstre...

 

Jeg har nøyaktig samme problem, utrolig irriterende. Kjører med en moddet original xbox kontrol. Den funker fjell i alle andre spill.

Lenke til kommentar

Fy som folk klager på dette spiller!! Og at dere klarer å klage over realismen. NFS har vel ALDRI vært realistisk? :p

 

Uansett, ristingen er mye av TC som kicker inn. Jeg har ikke klart å finne ut hvordan du skrur det av, men tipper det er mulig i fullversjonen.

 

Jeg gleder meg til spillet, håper bare jeg har fått fixa skjermkortet til da........

Lenke til kommentar
Fy som folk klager på dette spiller!! Og at dere klarer å klage over realismen. NFS har vel ALDRI vært realistisk? :p

Nfs porche har snev av realisme, det også en av de desidert beste bilspillene syntes jeg.. Er sånn at jeg tror at porche fabrikken hadde litt å si på spillet før det ble lansert, med tanke på hvor bra det er i forhold til de andre nfs spilla.

Lenke til kommentar
Pro Street Demo Expander

 

Features:

- Drive in one of the AI cars including the Cuda, Evo, M3, and RX7

- Race around a few extra test tracks

- Windowed mode

- Skip all introduction screens and jump right into the game

 

Download: http://download.nfsnation.com/files/demoexpander.zip

 

Får ikke denne til å fungere, får bare en feilmelding når jeg trykker på den!

Er det en spesiell plass man skal legge filene?

Lenke til kommentar
Huff, skuffa.

Blir nok ikkje NFS til jul på meg i år=(

Synd, for NFS er et julespill som eg alltid spiller rundt juletider.

Men får heller trøste meg med AC,Crysis og CoD4.

 

Var et eller annet som var klikka med styringa mi i spillet, den forsatt å svinge mot høgre heile tida?

Hos meg hadde den ein liten dragning mot venstre...

 

Jeg har nøyaktig samme problem, utrolig irriterende. Kjører med en moddet original xbox kontrol. Den funker fjell i alle andre spill.

 

hvis du har en joystick koble til så prøv å ta ut den før du starter spillet. funka for meg. hadde ne dragning mot venstre også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Selvfølgelig finnes det ikke 100% realistiske bilspill, dette er pga det er for mange variabler i naturen :O

 

Men det finnes spill som begynner å nerme seg. LFS, Race o.l. Dvs bil simulator.

 

NFS har vel aldri vært noe simulator, og er derfor ikke overaskende at det ikke er helt realistisk. Egentlig det (i alle fall jeg) liker med spillet =)

 

Jeg sliter med å innstallere spillet, tror ikke det blir NFS på meg i dag :(

 

Jeg får instalert det, men denne feilmeldingen kommer opp når jeg skal spille: NFS.exe har sluttet og virke.....

 

Nå skjedde det samme med fullversjonen :mad:

Det som hjelpte på demoen var å formatere PC-en, men det gidder jeg ikke. Er det noe annet jeg kan gjøre?

Endret av mortenandre
Lenke til kommentar
Selvfølgelig finnes det ikke 100% realistiske bilspill, dette er pga det er for mange variabler i naturen :O

 

Men det finnes spill som begynner å nerme seg. LFS, Race o.l. Dvs bil simulator.

 

NFS har vel aldri vært noe simulator, og er derfor ikke overaskende at det ikke er helt realistisk. Egentlig det (i alle fall jeg) liker med spillet =)

 

Jeg sliter med å innstallere spillet, tror ikke det blir NFS på meg i dag :(

 

Jeg får instalert det, men denne feilmeldingen kommer opp når jeg skal spille: NFS.exe har sluttet og virke.....

 

Nå skjedde det samme med fullversjonen :mad:

Det som hjelpte på demoen var å formatere PC-en, men det gidder jeg ikke. Er det noe annet jeg kan gjøre?

Bare drit i det, det var ikkje så gøy... spelte det i eit par timer så blei eg lei...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...