Laughing Madcap Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 (endret) Har spilt et par timer nå, og må si jeg er skuffet. Har gjort litt oppdrag på tvers, som ikke har särlig til story og de er alle relativt like. Ellers reiser man bare rundt og dreper fiender på outposter som respawner konstant. Skjer det noe nytt snart?! Fri verden? Man MÅ jo fölge veien, prövde å gå litt i skog/berg, men da er det bare gigantiske klipper i veien. Endret 17. januar 2009 av Sebbe
Sidious Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Sebbe: Det er dessverre sånn mesteparten av tida du bruker i spillet fortoner seg på. :|
Laughing Madcap Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Da skjönner jeg ikke hvorfor Far Cry har scoret så höyt på masse anmedelser. First Person Runner.
Applebee Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 (endret) Da skjönner jeg ikke hvorfor Far Cry har scoret så höyt på masse anmedelser. First Person Runner. FPR er den beste og korteste beskrivelsen av FC2 jeg har hørt på lenge ------------------- Har spilt et par timer nå, og må si jeg er skuffet. Har gjort litt oppdrag på tvers, som ikke har särlig til story og de er alle relativt like. Ellers reiser man bare rundt og dreper fiender på outposter som respawner konstant. Skjer det noe nytt snart?! Fri verden? Man MÅ jo fölge veien, prövde å gå litt i skog/berg, men da er det bare gigantiske klipper i veien. Helt enig der, makan til hypet spill... De skal jo ha litt creds da, det er få spill man føler seg innestengt på 50km2 Endret 17. januar 2009 av Applebee
iharal3 Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Far Cry 2 suger noe voldsomt. Hadde jeg vært skribent i Gamer hadde jeg gitt en 4'er eller 5'er.
AndyF Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 hva med å heller forklare HVORFOR du synes spillet suger istedet for å bare komme med en slik kommentar?
Kharan Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 AndyF: Du kan gjerne lese postene over den du kommenterte, så ser du grunnene?
James Bond Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 hva med å heller forklare HVORFOR du synes spillet suger istedet for å bare komme med en slik kommentar? Begynnelsen av Far Cry 2 er rå. Man får seg en benchmark + Øyegodis. Så står man til slutt på egne føtter etter og ha gjennomført en rekke ærend. Da er det opp til deg om du vill ta oppdrag for, så og kunne få bedre våpen hos forhandleren. Eller om du vill ha status, gjør man for oppdrag for enten det ene teamet eller det andre. Saken tror jeg da, er den.. Det finnes de som elsker og være på egenhånd og finne ut ting alene og bygge seg opp! Og så har vi de som ikke skjønner en dritt og dømmer spillet for fort. Kan hende det har noe med dette.
chokke Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Begynnelsen av Far Cry 2 er rå. Man får seg en benchmark + Øyegodis. Så står man til slutt på egne føtter etter og ha gjennomført en rekke ærend. Da er det opp til deg om du vill ta oppdrag for, så og kunne få bedre våpen hos forhandleren. Eller om du vill ha status, gjør man for oppdrag for enten det ene teamet eller det andre. Saken tror jeg da, er den.. Det finnes de som elsker og være på egenhånd og finne ut ting alene og bygge seg opp! Og så har vi de som ikke skjønner en dritt og dømmer spillet for fort. Kan hende det har noe med dette. Så mer eller mindre GTA altså? Bare at her fjerner de mye frihet og underholdning?
Bludd Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Jeg hater Far Cry 2. La meg utdype det litt: jeg elsket Far Cry og håpet på en oppfølger. Ubisoft ga meg ikke en oppfølger til Far Cry, Ubisoft ga meg et ufokusert actionrollespill med en god motor og en dårlig historie. Valgene du gjør i spillet har ingen innvirkning. Det samme skjer uansett hva du gjør. Velg karakter i starten - alt som endres her er hvor du møter de forskjellige andre karakterene du kunne ha valgt. Du vil møte dem uansett, bare ikke den du valgte fordi det er jo deg! Lev deg inn i rollen som mister generic man istedenfor å få velge mister generic man som om det har noe å si. Redd kompisene dine eller redd folk i kirka? Ingen forskjell. Spillet er så ufokusert at det tror det er en dokumentar full av sosial kommentar. Tøv og sludder. Et moraliserende spill med teit slutt. Jakalen er en dust, alle du møter prøver å ta livet av deg (hvor er de sivile?). Sjekkpunkter blir bemannet få minutter etter at du har slaktet ned alle og brent alt og sprengt alt der. Biler du møter i ødemarken må følge etter deg eller kræsje front-mot-front som om sjåføren er en OCD-befengt chihuahua. Og du har malaria, genialt deus ex machina fra designerne. Hoho, her har vi noe vi kan tvinge spilleren med i vårt FRIE GJØR-HVA-DU-VIL spill. Jeg vedder på at det neste spillet fra Ubisoft Montreal blir like dårlig som Far Cry 2.
Gormers Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Synes ikke generelt sett det er noe skikkelig galt med spillet, bortsett fra skuffende AI, svak historie og stemmeskuespill (forventet noe skikkelig bra "blood diamond" greier"), at fiender respawner på poster litt for fort og at du ikke ser sivile (tenker meg dette kunne blitt problematisk pga du ser feil og skyter dem osv). Ok, det var en del ting, men det som egentlig skuffer mest for meg var intelligensen til fienden. Spillet er helt "greit" imo. Endret 18. januar 2009 av Gormers
Nerowulf Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Jeg kjøpte spillet ved release, og har fortsatt ikke rundet det. Men jeg 'angriper' dette spillet på en litt annen måte enn andre spill. Det jeg gjør er å spille litt om gangen, slik at jeg ikke blir lei. Så jeg spiller dette spillet kanskje maks 1 til 2 timer i uka.
medlem-90636 Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 PS3'en min klikka i helga.. når den var i orden igjen var alt av saves borte Tviiiler på at jeg orker å begynne helt på nytt.. jeg hadde kommet ca 60%
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Jeg hater Far Cry 2. La meg utdype det litt: jeg elsket Far Cry og håpet på en oppfølger. Ubisoft ga meg ikke en oppfølger til Far Cry, Ubisoft ga meg et ufokusert actionrollespill med en god motor og en dårlig historie. Valgene du gjør i spillet har ingen innvirkning. Det samme skjer uansett hva du gjør. Velg karakter i starten - alt som endres her er hvor du møter de forskjellige andre karakterene du kunne ha valgt. Du vil møte dem uansett, bare ikke den du valgte fordi det er jo deg! Lev deg inn i rollen som mister generic man istedenfor å få velge mister generic man som om det har noe å si. Redd kompisene dine eller redd folk i kirka? Ingen forskjell. Spillet er så ufokusert at det tror det er en dokumentar full av sosial kommentar. Tøv og sludder. Et moraliserende spill med teit slutt. Jakalen er en dust, alle du møter prøver å ta livet av deg (hvor er de sivile?). Sjekkpunkter blir bemannet få minutter etter at du har slaktet ned alle og brent alt og sprengt alt der. Biler du møter i ødemarken må følge etter deg eller kræsje front-mot-front som om sjåføren er en OCD-befengt chihuahua. Og du har malaria, genialt deus ex machina fra designerne. Hoho, her har vi noe vi kan tvinge spilleren med i vårt FRIE GJØR-HVA-DU-VIL spill. Jeg vedder på at det neste spillet fra Ubisoft Montreal blir like dårlig som Far Cry 2. Som om jeg skulle ha beskrevet det selv.
Khogn Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Ærlig talt har Far Cry 1 den dummeste historien jeg har sett i et spill og ikke minst den flaueste skuespillerprestasjonen jeg har hørt. Med Crysis rett bak. Resten er faktisk ganske lik Far Cry 2, men sistnevnte har bedre action, er ikke lineært og har ikke latterlige monstre. Dessverre er Far Cry 2 betydelig mer repetitivt og funker best i små doser. Kikkertssystemet var også bedre i første Far Cry selv om det var mindre realistisk.
Bludd Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Historien i Far Cry var en cheesy actionfilmhistorie. Historien i Far Cry 2 er en moraliserende pekefingerhistorie som ikke fungerer overhodet. Tror det er flere frustrerte filmmakere hos Ubisoft Montreal. Ideen om at FC2 er ulineært er en illusjon. Ingen av de ulineære tingene du kan gjøre har noe å si og alt av de såkalt ulineære oppdragene er dønn like.
Bludd Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 (endret) Mens vi snakker om monstrene i Far Cry: noe av det skumleste jeg har opplevd i et spill (etter det forlatte hotellet i Vampire the Masquerade: Bloodlines) var i Far Cry. Jeg møtte en drøss med mutanter samt et par Fat Boys. Det var natt og jeg hadde lite ammo. Alle mutantene klarte jeg å meie ned utenom én Fat Boy. Jeg spurtet til en jeep som sto parkert i nærheten og moste avgårde. I bakgrunnen hørte jeg Fat Boy'ens tunge fottrinn dundre ut i jungelen mens han fulgte etter meg. Endret 19. januar 2009 av Bludd
Blazer Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Har ett veldig noobete spørsmål, men er seriøs gamer. Er det noen måte og kunne få objecter/models til og spawne/rendre enda litt lengre i bakgrunnen? Syns det er litt frustrerende og måtte se partikkler bygge seg langs opp veien når jeg har GTX 295. Ett veldig VELDIG bra kort, som jeg kjører null lagg med veldig enig med deg. går man og titter ned så ser man objeker/skygger blir rendrert bare noen meter foran. Endret 20. januar 2009 av Blazer
rbr Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 finnes det noen måte og fjerne det at fiendene kommer tilbake vær gang en loader opp en savegame?? en patch eller noe slikt?? begynner og bli møkk lei av at de dukker opp igjen når jeg skal starte opp en savegame.
Crazy Joe Davola Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Fiender respawner hele tiden. Gjorde ivertfall det da jeg spillte igjennom det. Veldig irriterendes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå