Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg håper at det snart kjem ein oppdatering til multiplayer delen. Slik det er no er det veldig fustrerande.

 

Du får kun lagra XP-en du har fått når omgangen er ferdig, avslutter du før det får du minuspoeng. Eg forstår at dette er ein enkel måte å ungå feilregistrering av XP men det det betyr er at om du blis sparka ut så får du ikkje noke XP. So om du er litt for god kan du risikere å bli sparka ut slik at du ikkje får XP og server hosten får meir sidan laget no er ubalansert.

Endå verre er det at om en på laget ditt er en teamkiller så får han negativ XP for kvart TK, men fordi at han blir sparka ut av serveren så drar han ikkje med seg desse minuspoenga. Det betyr at det egentlig ikkje har noke betydning om ein spelar tar seg ei runde der han berre øydelegg for resten av laget.

 

Når det gjeld laga så manglar det ein funksjon til å automatisk balanserere laga. Slik det er no så går alle dei beste spelerane inn på laget til hosten og alle dei dårlige blir igjen på det andre laget. Skulle fleirtalet bli enige om ein XP-shuffle så vil berre spelerane skifte lag igjen. Når kampen startar så er det eine laget klart betre en det andre, dette gjer då at det ikkje er kjekkt å spele på taparlaget. Noke som igjen fører til at ein del spelera sluttar før omgangen er over, dette fører igjen til at det beste laget plutselig har dobbelt så mange spelerar i tillegg.

Eg trur det er bonus XP-en du får for å vinne omgangen som gjer at det blir så ubalansert. Bonus XP-en kan av og til utgjere meir en XP-en du får for vanlig speling. Du er derfor aldrig tjent på å spele på det tapande laget for å "kjeme mot overmakta" for sjølv den dårligaste spelaren på vinnerlaget som ikkje har truffe noke ting og døyd i eit sett har meir XP en den beste på taparlaget.

Lenke til kommentar

Jeg er ganske fornøyd med FC jeg :) Det er koslig å kjøre/gå rundt i det fine landskapet. Skulle ønske det ikke var så store daler, siden det er ikke akkurat ''open'' da. Skulle gjerne sett mer villdyr, evt. løver, elefanter, tigre osv. Men ellers er jeg drit fornøyd :) pleier ikke å spille det i strekk. Men et par timer her og et par timer der, noen ganger gleder jeg meg.

 

Må jeg kjøpe crates for å lagre primary våpen? Jeg kjøpte en rifle, men har ikke sett den noe sted. Får jeg den når jeg kjøper en crate?

Lenke til kommentar
Jeg er ganske fornøyd med FC jeg :) Det er koslig å kjøre/gå rundt i det fine landskapet. Skulle ønske det ikke var så store daler, siden det er ikke akkurat ''open'' da. Skulle gjerne sett mer villdyr, evt. løver, elefanter, tigre osv. Men ellers er jeg drit fornøyd :) pleier ikke å spille det i strekk. Men et par timer her og et par timer der, noen ganger gleder jeg meg.

 

Må jeg kjøpe crates for å lagre primary våpen? Jeg kjøpte en rifle, men har ikke sett den noe sted. Får jeg den når jeg kjøper en crate?

 

Alle våpen du kjøper havner i "våpenlageret" rett ved siden av våpensjappa.

Lenke til kommentar
Hent golden ak-47, den er fin og gratis

 

Where is?

Jeg skulle bare ønske jeg hadde FragFX. Bruke mus isteden, hadde vært jævlig fett.

 

Kunne gjerne fått en patch ja. Bilene er irriterende fordi den akselererer opp til toppfarten under 3 sekunder og det er en drit gammel bil med sikkert 70 hk. de burde legge til gir også.

Lenke til kommentar
Gjør gull AK'ene utslag på GPSen?

 

Nei, men du kan finne kart til å hjelpe deg med å finne dei på internett. Trur blant anna gamefaqs har eit slikt.

 

Sjølv syneste eg at gull AKen er oppskrytt, er egentlig berre ein vanlig AK i gull som har lengre holdbarheit en vanlige våpen.

 

Sjølv synest eg det er betre å bruke andre våpen som primary, å heller svinge innom ein våpenhandlar for å bytte til eit nytt når det begynder å bli dårlig vedlikeholdt.

Lenke til kommentar
Skulle gjerne sett mer villdyr, evt. løver, elefanter, tigre osv.

Vil du ha tigre i den afrikanske savannen? Skal vi slenge på et bar isbjørner og koalabjørner samtidig?

 

Skulle gjerne sett fler dyr ja, men det måtte jo vært naturlig (antiloper, sebra, gnu, sjiraff).

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Skulle gjerne sett mer villdyr, evt. løver, elefanter, tigre osv.

Vil du ha tigere i den afrikanske savannen? Skal vi slenge på et bar isbjørner og koalabjørner samtidig?

 

Skulle gjerne sett fler dyr ja, men det måtte jo vært naturlig (antiloper, sebra, gnu, sjiraff).

 

Hæ? leopard da, geografi nerd :hrm:

 

Og det var isbjørner på en tropisk øy i middelhavet i følge Lost, så hvorfor ikke?

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne sett løver og andre dyr som kan angripe deg, men at vi får det i Far Cry 2 tror jeg faktisk ikke, det blir sikkert bare fikset bugs og lignende i patcher. De slenger sikkert på noen skumle dyr i Far Cry 3 om det kommer noen gang.

 

Er det forresten noen som vet om det kommer noen løver/tiger/leopard i noen oppdatering i nærmeste framtid ? Gjerne kilde.

Lenke til kommentar
Jeg skulle gjerne sett løver og andre dyr som kan angripe deg.

 

Uff, for min del kunne eg klart meg utan dette. Ser for meg at denne funksjonen blir heilt lik slik som bilane oppførar seg no, eit høgt motor brøl og instant death sekundet etterpå.

Med den fantasien som Ubisoft har visst så blir nok angrep fra ei løve heilt likt.

 

Eit løvebrøl som har som einaste hensikt å fortelle deg at du er død om et sekund før ei løve flyg på deg frå det høge graset. :roll:

 

 

Kjekkt med eit naturlig dyreliv og slikt, men løveangrep og slikt er såpass skjeldent at det ikkje burde være med i spelet. Ein anna ting er at før dei jobbar mykje med dyrelivet så burde vi få sivile folk rundt om kring. Er mykje viktigare det for å få opplevelsen av eit leveande univers at det er folk i gatene (som ikkje prøver å skyte deg) en at det er zebraer på savannen.

Lenke til kommentar
Jeg skulle gjerne sett løver og andre dyr som kan angripe deg, men at vi får det i Far Cry 2 tror jeg faktisk ikke, det blir sikkert bare fikset bugs og lignende i patcher. De slenger sikkert på noen skumle dyr i Far Cry 3 om det kommer noen gang.

 

Er det forresten noen som vet om det kommer noen løver/tiger/leopard i noen oppdatering i nærmeste framtid ? Gjerne kilde.

 

De sa at de vurderer det i en DLC. Hvis det skjer + sivile så er spillet nesten perfekt

 

http://www.vg247.com/2008/09/04/far-cry-2-...datory-animals/

Lenke til kommentar

De må da fikse mer for å få spillet perfekt, det er langt ifra perfekt. Bilkjøringen er jo tragisk kjedelig og umotiverende, det er en del som må fikses først. De har ikke engang greid å fikse krasjingen i DX10 med ATI skjermkort enda, og det er svært synd siden det yter best i DX10 med AA aktivert på mitt skjermkort.

 

La oss håpe på en virkelig god patch neste gang, der de fikser spesielt krasjingen og kanskje legger til en løve eller to. AI'en skulle også vært oppgradert noen hakk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...