Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger litt hjelp til å forstå slutten på spillet.

 

For det første, hvorfor snudde de vennene jeg hadde gjort oppdrag for tidligere i spillet seg mot meg? Fikk helt sjokk helt på slutten da jeg skulle plukke opp den kofferten med diamanter fra bakken, og hele gjengen dukka opp og begynte å plaffe løs på meg.

 

Og for det andre, hva var hele greia med de flyktningene? Skulle de ut eller inn av landet? Hvorfor måtte vi rase sammen det fjellpasset?

Og hvorfor måtte jeg/'The Jackal' skyte seg selv etter å ha levert kofferten til grensevakten? Ville tro det da bare ville vært å reise ut av landet.

 

Jeg har fulgt sånn noenlunde godt med i samtaler underveis i spillet, men dette har jeg tydeligvis ikke fått med meg.

Lenke til kommentar
Skulle hvert GTA IV phisics i Far Cry! SPESIELT paa NPC'er!! Det hadde hvert HEFTIG !!

 

ragdolls du mener. trenger ikke være Euphoria fysikken fra GTA for å ha ragdolls

 

Det er ikke ragdolls i GTA IV.

 

Mener saann effekt naar noen blir skutt saa mister de balansen og kanskje faller helt random etter hvor de blir skutt, deretter reiser de seg ofte opp igjen osv. Samme naar de faar et objekt paa seg. At de paa en maate reagerer veldig bra med omgivelsene. vet ikke hva d heter jeg as.

Lenke til kommentar

Det er en stund siden jeg har spilt Far cry 2 nå, og synes jeg skulle teste en time eller 2. Etter ca en halvtime så krasjet spillet uten noe form for feilmelding. Dette er et kjent problem om man kjører spillet med DX10, men det er altfor dårlig at Ubisoft ikke har fikset dette krasje-problemet enda.

 

Uten at folk skal begynne å spør, så har jeg nyeste driver til skjermkortet, og det fungerer ypperlig til alle andre spill jeg har testet. Når skal ubisoft få ut fingeren ?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...