Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drømte i natt at jeg spilte Far Cry 2, og ødela hus og hjem til sivile afrikanere. Ikke at det er noe positivt, men det er noe som trengs for at det skal bli mer realistisk. Greit at "alle pakker koffertene og stikker", som de sier i starten, men det finnes alltid gnuer som blir igjen.

Lenke til kommentar
Hvilket nivå spiller dere på? Jeg spiller på Hardcore.

Easy :D Hvorfor gidder du hardcore?

 

Jeg spiller ALLTID med utfordring. Drit kjedelig hvis du klarer alt alltid. Det skal være vanskelig ;) Og fiendene tåler vel ikke mer i Hardcore? Jeg skjøt en sykt mange ganger med MP5, og han døde faen meg aldri. Sånt er irriterende. Men man tar mer liv selv hvertfall. thats for sure

Lenke til kommentar
jaja, jeg liker godt easy jeg for min del :)

 

Hvilke tre våpen bruker forresten folket mest? :)

 

Jeg liker å gå med AS50, flammekaster, Uzi :love:

 

Hvis det er raid med flere personer som skyter mot meg velger jeg det våpenet med scope og burst fire (husker ikke hva det het), Pistolen med lyddemper (Eller IED) og flammekaster eller dart rifle

Lenke til kommentar

AR-15 trur eg det var som hadde burst fire og scope.

 

Sjølv brukar eg eit våpen for a ta ut fienden på avstand, enten ei av snikskytterriflene eller dart gun. Til nærkamp bruker eg MAC-10 om eg har dart gun, brukar eg snikskytterrifla så har eg AK-47 (som eg plukkar opp fra fienden) og pistolen med lyddempar i tillfelle eg finn ut at eg vil prøve å snike rundt i mørket.

Lenke til kommentar

Ja det var AR-15 :)

 

 

Men det er nesten håpløst å prøve å snike. Siden uansett om du skyter med dart rifle på lang avstand og fienden er litt vekk fra offeret som blir skyti, vet han som lever at det er noen i nærheten.

 

Er det noen som har kjøpt Camo Suit? Jeg kjøpte det engang, loadet med en gang etter kjøpet. Man ser jo ikke at han har den på seg tilogmed. sløs for 45 diamanter sier jeg bare :thumbdown:

Lenke til kommentar

snes camosuiten funker jeg :) men så er ejg av typen som sniker meg rundt hele tida da..

 

Selv bruker jeg følgende:

 

Høyre slot: Mac-10

Nedre slot: Dart Rifle

Venstre slot: Silenced MP-5

 

Noe dere synes jeg bør bytte ut? Hva er best å ha til høyre/pistol-plassen? Trenger egentlig ikke mac10'en..

Endret av Kurt Grusom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...