Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som sagt, ganske internt. Men vår gode venn Isak har det med å briefe med all informasjonen han har og drite ut lærerne fullstendig. :) Han leser artikler på Wikipedia for å komme på skolen dagen etter å briefe... :roll:
Men hvorfor i all verden prøver du å bruke interne spøker i kretser som ikke kjenner den interne humoren?

Fordi jeg ville at dere skulle forstå all den morsome interne humoren vi har på Ajer. Jeg og en kamerat har foresten utviklet et tegnespråk som er basert på gamle greske symboler.

 

Hvorfor ikke bare lære seg tegnspråk? n00bs rimer på boobs. BOOBIES!

Lenke til kommentar
Som sagt, ganske internt. Men vår gode venn Isak har det med å briefe med all informasjonen han har og drite ut lærerne fullstendig. :) Han leser artikler på Wikipedia for å komme på skolen dagen etter å briefe... :roll:
Men hvorfor i all verden prøver du å bruke interne spøker i kretser som ikke kjenner den interne humoren?

Fordi jeg ville at dere skulle forstå all den morsome interne humoren vi har på Ajer. Jeg og en kamerat har foresten utviklet et tegnespråk som er basert på gamle greske symboler.

 

Hvorfor ikke bare lære seg tegnspråk? n00bs rimer på boobs. BOOBIES!

Fordi det er mye tøffere å ha et språk som ingen andre skjønner?

Lenke til kommentar
Jizz...fært så kverulant da.

 

Og det sier du...

Syntes det var du som klagde på den negative strømmen her inne... også er det du som sprer negativitet nå virker det som... logisk?

 

Jeg sprer ingen ting. Jeg kommenterte smaken på tyrkershot og så beskylder b-real det for å være kverulering. Selvsagt fortjener han å få tilbake at det er han som kverulerer.

Lenke til kommentar
Som sagt, ganske internt. Men vår gode venn Isak har det med å briefe med all informasjonen han har og drite ut lærerne fullstendig. :) Han leser artikler på Wikipedia for å komme på skolen dagen etter å briefe... :roll:
Men hvorfor i all verden prøver du å bruke interne spøker i kretser som ikke kjenner den interne humoren?

Fordi jeg ville at dere skulle forstå all den morsome interne humoren vi har på Ajer. Jeg og en kamerat har foresten utviklet et tegnespråk som er basert på gamle greske symboler.

 

Hvorfor ikke bare lære seg tegnspråk? n00bs rimer på boobs. BOOBIES!

Fordi det er mye tøffere å ha et språk som ingen andre skjønner?

 

Lol, sjekk signaturen min... Det er uansett omtrent ingen som vil skjønne deg hvis du lærer det NTS(norsk tegnspråk), i hvert fall i ditt miljø. Hva har du å frykte for?

 

Det blir dumt å finne opp et språk, plutselig møter du noen døve i en vakker dag og du kan ingenting. Kun ditt eget språk som ingen har bruk for :)

 

Forresten det er rimelig frekt å kalle det for tegnspråk, kall det gjerne for hemmelig tegn eller noe sånt. Å kalle det for tegnspråk er misbruk av vårt språk. Når du finner opp eget ord i muntlig/skriftlig, vil du da ikke kalle det for språk eller hva? Det blir bare dumt, det gjelder også tegnspråk.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Det blir dumt å finne opp et språk, plutselig møter du noen døve i en vakker dag og du kan ingenting. Kun ditt eget språk som ingen har bruk for :)

 

Det eneste jeg kan på tegnspråk er alfabetet, slik at jeg kan bokstavere. Det er vel uansett enklere for en døv å lese på munnen, enn at jeg skal stave bokstav for bokstav. Men jeg kan i det minste si navnet mitt med bokstaver og stave hei. Selv om de som snakker tegnspråk ikke gjør det med mindre det er ord som ikke finnes, eller tar jeg helt feil nå? Det er jo gøy, men jeg kjenner ingen som er døve, så jeg har jo veldig lite bruk for det.

Lenke til kommentar
Du tror det er DET vi betaler for? Skam deg.
Du skulle bare ha vist hva jeg gjør på jobb for dine skattepenger ;)

 

Jeg VET hva du gjør, men slikt sier man ikke høyt. :wee:

Faen =(

 

Tenkte jeg skulle trene i morra jeg. DET kommer til å bli slit..første treningsøkt siden..siden..øhm...par år iallefall :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...