Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. 27 711
  3. Jahaja. Du er en slik en du. Du får ha en koselig ferie til usa.
  4. Den siste episoden i From sesong 4 kommer jo 28. juni? Eller har den dukket opp på streaming allerede?
  5. https://www.nrk.no/nyheter/krigen-i-ukraina-1.11480927
  6. I dag
  7. At vold mellom ulike grupper er uunngåelig er noe man kan mene uten at man dermed støtter det eller håper på det. Det som gjør meg litt glad er at det er så få i prosent av befolkningen, under 4%. jeg vil tro tall fra USA eller England ville vist betydelig mer
  8. Medan Ukraina slår ut russiske hamner og anlegg ved Svartehavet og St. Petersburg går fleire og fleire skuggeflåte-skip forbi norskekysten. https://www.nrk.no/norge/derfor-vokser-putins-skyggeflate-langs-norskekysten-1.17912889
  9. Tom198

    Er det Burn In

    Kjørte et par pixel rens så forsvant det Admin kan fjerne denne tråden
  10. Vi har drukket Cappuccino nå.☕☕😋😋
  11. Vi ønsker dere alle sammen, en fin og god torsdagsmorgen.❤️❤️
  12. Vi ønsker dere alle sammen, en Godtorsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰
  13. Tom198

    Er det Burn In

    Hei Jeg måtte zoom inn på bildet før man ser de streken eller hva det er, er det burn in? Dem går rett over skjermen et stykke og ser dem å grå bilde og litt på hvit. På min Asus Oled skjerm 2 år gammel
  14. Eg er slett ikkje einig med Senterpartiet i alt, men... ein treng faktisk folk som dyrkar jorda og produserer mat. Og når Ukraina ein gong skal byggjast opp att vil ein kanskje trenge norsk tømmer. Vi treng elles fleire grunderar og entreprenørar som skaper sin eigen arbeidsplass framfor fleire "papirflyttarar" i offentleg sektor.
  15. https://borsen.dagbladet.no/nyheter/vedtok-eget-lonnshopp-i-dag-er-jeg-flau/84785809 Bl.a.
  16. Man finner vel fint 150.000 på venstresiden som har tilsvarende holdninger rundt venstreekstreme ting. Veldig mange feiret jo nærmest det venstreekstreme drapet på Charlie Kirk, lederen av RU fikk jo fyken for å vitse og være entusiastisk over det. Og ja, flere av disse spørsmålene er greier man kan mene uten å være høyreekstrem. Det er sikkert mange innvandrere som har opplevd punkt 3 i egne land og som sikkert vil krysse av på den uten å engang stemme på høyresiden i det hele tatt (f.eks). Skikkelig tynn suppe.
  17. Vil bare legge til at de aller fleste oppegående har meldt seg ut av denne tråden da det stort sett bare er dimlinger som forsvarer Trump her inne. Denne tråden er på ingen måte noen refleksjon av Trumps popularitet, men heller en opplysende tråd om hvilke brukere man aldri kan ta seriøst igjen...
  18. Youghurt og kaffe.
  19. I går
  20. Hvem er demografien som mottar mesteparten av denne velferden?
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...