All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
149 155
-
27 711
- 72 289 svar
-
- Nedtelling
- 100000
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
Jahaja. Du er en slik en du. Du får ha en koselig ferie til usa.
-
Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags
""" svarte på Onyx sitt emne i TV-serier og -programmer
Den siste episoden i From sesong 4 kommer jo 28. juni? Eller har den dukket opp på streaming allerede? - I dag
-
Hvilken prosent er mobilbatteriet ditt på akkurat nå?
TheDarkSycamore - SCM svarte på Maskinfører sitt emne i Lekeplassen
65% -
At vold mellom ulike grupper er uunngåelig er noe man kan mene uten at man dermed støtter det eller håper på det. Det som gjør meg litt glad er at det er så få i prosent av befolkningen, under 4%. jeg vil tro tall fra USA eller England ville vist betydelig mer
-
Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]
torbjornen svarte i et emne i Politikk og samfunn
Medan Ukraina slår ut russiske hamner og anlegg ved Svartehavet og St. Petersburg går fleire og fleire skuggeflåte-skip forbi norskekysten. https://www.nrk.no/norge/derfor-vokser-putins-skyggeflate-langs-norskekysten-1.17912889 -
Kjørte et par pixel rens så forsvant det Admin kan fjerne denne tråden
-
Hva assosierer du med ordet ****-leken
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Kurt Grusom sitt emne i Lekeplassen
Pølser -
Nytt ord fra siste bokstav-leken
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Ogalaton sitt emne i Lekeplassen
Pølser -
Vi har drukket Cappuccino nå.☕☕😋😋
-
Maskinførers digre nye chattetråd 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Maskinfører sitt emne i Sosialt
Vi ønsker dere alle sammen, en fin og god torsdagsmorgen.❤️❤️ -
Hei Jeg måtte zoom inn på bildet før man ser de streken eller hva det er, er det burn in? Dem går rett over skjermen et stykke og ser dem å grå bilde og litt på hvit. På min Asus Oled skjerm 2 år gammel
-
Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]
torbjornen svarte i et emne i Politikk og samfunn
Eg er slett ikkje einig med Senterpartiet i alt, men... ein treng faktisk folk som dyrkar jorda og produserer mat. Og når Ukraina ein gong skal byggjast opp att vil ein kanskje trenge norsk tømmer. Vi treng elles fleire grunderar og entreprenørar som skaper sin eigen arbeidsplass framfor fleire "papirflyttarar" i offentleg sektor. -
Nei, kraftkrisen er ikke enkel å løse
sedsberg svarte på inside_997084 sitt emne i Diskuter artikler (Tu.no)
https://borsen.dagbladet.no/nyheter/vedtok-eget-lonnshopp-i-dag-er-jeg-flau/84785809 Bl.a. -
Man finner vel fint 150.000 på venstresiden som har tilsvarende holdninger rundt venstreekstreme ting. Veldig mange feiret jo nærmest det venstreekstreme drapet på Charlie Kirk, lederen av RU fikk jo fyken for å vitse og være entusiastisk over det. Og ja, flere av disse spørsmålene er greier man kan mene uten å være høyreekstrem. Det er sikkert mange innvandrere som har opplevd punkt 3 i egne land og som sikkert vil krysse av på den uten å engang stemme på høyresiden i det hele tatt (f.eks). Skikkelig tynn suppe.
-
Vil bare legge til at de aller fleste oppegående har meldt seg ut av denne tråden da det stort sett bare er dimlinger som forsvarer Trump her inne. Denne tråden er på ingen måte noen refleksjon av Trumps popularitet, men heller en opplysende tråd om hvilke brukere man aldri kan ta seriøst igjen...
-
Hva assosierer du med ordet ****-leken
FinalFantasyLover svarte på Kurt Grusom sitt emne i Lekeplassen
Grilling. -
Youghurt og kaffe.
-
Glup.
- I går
-
Nei, kraftkrisen er ikke enkel å løse
Mannen med ljåen svarte på inside_997084 sitt emne i Diskuter artikler (Tu.no)
Hvem er demografien som mottar mesteparten av denne velferden?
