All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Audrey Horne - Insanity
-
Nedtelling fra 100.000
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på VH97 sitt emne i Lekeplassen
27 709- 72 291 svar
-
- Nedtelling
- 100000
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
Telletråden - hvor langt klarer vi å telle?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Sondre sitt emne i Lekeplassen
149 157 -
Trump støttere tar misinformasjon på forskjellige måter, mange vet han lyver ofte. Hvis du spør støttere her hvor jeg bor så får du disse forskjellige reaksjoner . In the eyes of his voters in Newark and nearby Zanesville, Trump was either correct, possibly correct, mistaken but well-intentioned, or a delightfully cunning manipulator fomenting chaos to strengthen his political hand.
-
Er det noe rosa hjemme hos deg??
-
Gaming PC til ca. 25.000,- (Har noe fra før.)
Gengar_Geng svarte på Malmern sitt emne i Hjelp til kjøp og salg av PC
Personlig ville jeg brukt de 3K som du sparte på å gå opp til 5070 Ti. DLSS 4.5 og MFG gjør at 5070 Ti både rykker fra og ville holde seg relevant lengre. I tillegg nye titler som GTA VI er tungt avhengig av path tracing, noe AMD kort ikke klarer særlig bra. Salgsverdien er også høyere på Nvidia kort den dagen du skal selge. Hadde jeg vært deg ville jeg hevet meg rundt og byttet til 5070 Ti. Det er ingen grunn til å kjøpe 9070 XT med mindre man er på et strengt budsjett. -
Da var GTA VI litt nærmere ... www.power.no/gaming/playstation/playstation-spill/gta-vi-ps5/p-4308117/
- 10 368 svar
-
- playstation5
- playstation
-
(og 4 andre)
Merket med:
-
Hvis det er sånn at du ikke får leiligheten dersom du ikke godtar å betale depositum til utleiers konto, så ville jeg gjort som utleier ønsker. Da har du nemlig et ess i ermet dersom det ved senere anledning oppstår konflikt - du har bevis på at utleier har brutt loven. Jeg hadde en utleier som prøvde å klore til seg litt av depositumet mitt da jeg flyttet ut (sjokkerende). Så da sa jeg "ok, vil du bli anmeldt for underslag? Du har jo brutt loven med å ta depositumet inn på egen bankkonto". Da fikk jeg penger inn på kontoen kvikt, gitt!
-
To sivile ble drept av droner i Libanon i går. På Vestbredden er det ingen endringer. IDF kommer med sine sedvanlige unnskyldninger om at de har blitt "truet", når beboere blir drept av dem. Siden Oktober, 2023 har 1173 palestinere på Vestbredden blitt drept, 12666 skadd, 23000 arrestert, og 33000 tvunget bort fra sine hjem. Fascistene kan bare stoppes av vestlige demokratier utenfor USA. Hvorfor gjør ingen noe? https://www.haaretz.com/west-bank/2026-06-25/ty-article/.premium/idf-kills-palestinian-man-inside-west-bank-home-says-he-threw-objects/
- 125 svar
-
- 1
-
-
Banner MR SPEED for vi Digger musikken du poster her inne.
-
Her nede på havna ( LEK )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på JoanTheMan sitt emne i Lekeplassen
MR SPEED er nede på havnen, og vi sier tusen takk.🥰🥰 -
Pepsi eller cola - leken! V1.0
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Glassflasken sitt emne i Lekeplassen
Space Ace på både Ciaran & Ciara Rema 1000 eller Kiwi?? -
Ja, og det er mulig fordi du har et system som takler multipath. Med FM vil det skape destruktiv interferens.
-
Demokrati er piss. Det er å godta at andre får ha viljen sin med deg. Samme prinsippet som voldtekt. Andres handlinger får konsekvenser for deg, mot din vilje. Det er bedre å falle i døden for det man tror på enn å falle på knærne for mennesker som ønsker den motsatte samfunnsutviklinga. At man noen ganger, eller en tenkt fremtidig gang, kan få rotere og bli innelaget, veier ikke opp for all elendigheta man blir påført i demokratiets navn. Analogi fra slåball. Det er ikke tilfeldig at over halvparten av Norges rikeste mennesker har forlatt landet. Mange av "mannen i gata" hadde dratt hvis de kunne.
-
Den store Emoji chatten😜😍🤩🥳💖💘♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Maskinfører sitt emne i Lekeplassen
🐏🐏 -
Og så sendes vel det samme signalet vanligvis tidssynkront i fra mange sendere samtidig, i et DAB nettverk?
-
Edit: jeg vet selvfølgelig at man har lov til å flytte ut når man vil, så det er selvfølgelig plikt til å betale/opprettholde kontrakten det snakkes om. Jeg vet at mange syns det er gøy å pirke litt, så jeg skriver dette for å slippe tøysete innlegg. Anonymous poster hash: bd6c2...606
-
Vi hører også på musikk Vi har vært en liten tur på butikken i dag.
-
Ubrukelige patenter
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Pliscin sitt emne i Lekeplassen
Vi tar patent på møbler laget av papir.
