All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Det er ikke Luke's kingdom,helt sikkert.
-
Bra, her satte du skapet på plass. Damer er fine, noen veldig fine, men de glaner ikke, det ville ikke jeg heller gjort hadde jeg vært en av dem. De får nok oppmerksomhet, det kan være plagsomt til tider. Vi menn burde lære av damer og se forbi utseende, pene damer har også en personlighet, og den er det som teller aller mest bottom line. Anonymous poster hash: 388a7...d13 -
Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate
MR SPEED svarte på Sviskepott sitt emne i Sosialt
Ha sushi lengre en 1 til 2 dager ikke bra nei takk til sushi da CC -
Satt pris for Grand Theft Auto VI
RRhoads svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Ikke alle gjør dette. At det er mange som gjør det er ikke en bra ting -
😀 CC BRA SE TRÅDEN TIL @Sviskepott er det dere du noe som er lilla hos dere du nå
-
GTA VI: Dette sier de norske butikkene
Spillredaksjonen publiserte et emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
GTA VI: Dette sier de norske butikkene I går ble prisen avslørt, og i dag er det endelig mulig å forhåndsbestille <em>Grand Theft Auto VI</em>. Vi har tatt en prat med de store norske forhandlerne om deres planer. Les hele saken på Gamer.no» -
Satt pris for Grand Theft Auto VI
cosmic1981 svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Ser ikke behovet med å forhåndsbestille GTA VI i det hele tatt. Er jo ikke et spill som går tomt, det er ikke første man til mølla. -
Vurderte det samme, men hadde vært flott å slippe!
-
Forlengs/Baklengstråden.
MR SPEED svarte på Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitt emne i Lekeplassen
Poison nosioP -
er det la meg se YES HØRER DU DERE THE BEATLS NÅ ❤️❤️❤️❤️
-
Tvinger nok en utgiver ut av PlayStation-butikken
Runis svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Bra. Få ut søpla. -
Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.
MR SPEED svarte på Programvare sitt emne i Lekeplassen
-
Tror det har med EU å gjøre om de shipper fra Tyskland Sony og rundt om i Europa. Da må enten Sony eller vi betale moms. Og tror ikke Sony vil ha den løsningen, siden mobilen ikke akkurat er den billigste. Jeg vet ikke hvordan de gjør det med mobil operatør eller Elkjøp etc. Tror det da blir EU fri toll/moms fordi jeg tror ikke samme regler er for firmaer mtp eøs. Mobilen ble ca 2000kr dyrere, fordi Telia alltid pleier å gi avslag med abbonemang.
-
-
Gi volume_admin-gruppen endringstillatelser og aktiver arv (standard ACL-er gjelder for både nye og gamle filer ved hjelp av rekursiv applikasjon), og sørg for at containeren bruker riktig UID/GID for www-data (33:33), slik at alle genererte filer har samme eier og kan redigeres av samme gruppe.
-
ned på havna sier til alle i tråden god morgen
-
eliradelorca ble medlem
-
Så du kan ikkje spare nesten 150 kroner, med mindre Elkjøp lar deg velge klikk og hent... Det å førehandsbestille digitale spel har ikkje noko verdi med mindre det er noko ekstra innhald du får med. Du kan like godt vente til spelet blir gitt ut og kjøpe det digitalt dagen før, ev. litt billegare via Elkjøp, Power osv. før den tid.
-
biff strognoff cat man eller space ace
-
🥰🥰
-
jeg å hører på POISON https://music.youtube.com/watch?v=hV7w83eI8k4&si=aTi0ykdS58NeLpRh yeah yeah yeah talk dirty to me hører på musikk
-
Tar patent på vifte med fly motor i
-
grov baguett med roastbiff cola vann
-
Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]
Snikpellik svarte i et emne i Politikk og samfunn
Det ser ut til at han mener demokrati er oppskrytt, så da gir det noe mer mening...
