All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- I går
-
Er Portugal virkelig en av favorittene? Colombia klart best 20 minutter inn.
-
Det er mye juks og fanteri med politisk debatt på forum i 2026. Kontoer som ligger i brakk og plutselig blir veldig aktive ved behov og alt mulig. Så man må ta disse debattene med stor klype salt
-
Dette er ikke innvandrernes feil. Det er ingen nordmenn som tvangsflyttet fra Oslo for at innvandrere skal få bo i huset deres. Den spesifikke kulturen han er kjent med fra stedet han vokste opp er nesten helt borte, da alle nordmenn har flyttet vekk derfra. Altså dem har flyttet, ikke blitt forflyttet. Og det er en spesifikk kultur som denne personen mener skal være der, i dette området, men hva denne er for noe har ikke trådstarter svaret på enda. Det er mulig dette er en kultur du, eller en annen, ikke ville kjent deg igjen i i det heletatt. Før man vet hva trådstarter faktisk savner så blir det vanskelig å kommentere på dette. Hvilket er grunnlaget for de to første kommentaren som spurte nøyaktig hva det var som var borte.
- 113 svar
-
- 1
-
-
Forhåpentligvis har du rett i det. Det ville vært dumt om vi skulle stenge oss inne slik Japan gjorde, de har hatt en enorm utvikling siden de åpnet opp.
- 113 svar
-
- 1
-
-
Fredsavtale mellom Israel og Libanon ?
DukeNukem3d svarte på Vokteren sitt emne i Politikk og samfunn
Å "anerkjenne staten Palestina" (hva nå enn det betyr) er ikke nødvendigvis for alltid altså. -
149 196
-
Fredsavtale mellom Israel og Libanon ?
DukeNukem3d svarte på Vokteren sitt emne i Politikk og samfunn
Ana Kasparian og likesinnede er full Hizbollah ja, ikke venner av Libanon (der folk flest vil avvæpne Hizbollah og ha fred med Israel)- 130 svar
-
- 1
-
-
Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]
Smule8o svarte i et emne i Politikk og samfunn
Det er mange etniske russere i den ikke-okkuperte delen av Ukraina også. Men de er ukrainske statsborgere og ser stort sett på seg selv som ukrainere. Sånn var det også i stor grad på Krym før annekteringen. -
KBG123 begynte å følge Politihøgskolen opptak 2026
-
Fysisk makt (arrestasjonsteknikk), førstehjelp og noen etterforskings timer er obligatorisk. Utrykingslappen tar man ila 2. året, noen tar den tidlig, og andre sent. Spørs hvilket distrikt du ender opp i. Du kan bli ansatt som PB0, innen etterforskning under utdanningsløpet. Det er også muligheter til å jobbe i tipsmottak hos PST, eller ved grenseoverganger. I B3 vil du bli trekt opp i 2stk styrke øvelser (pushups, situps, pullups, benk) og alle skal løpe 3000m, det blir karakter i forhold til antall reposisjoner, og tid på løpingen. For dere som søker anbefaler jeg at dere følger @pfpolitistudentene på Instagram hvor du kan både få informasjon, og stille spørsmål. Lykke til videre.
-
Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!
DukeNukem3d svarte på freedomseeker sitt emne i Politikk og samfunn
Fornedringsran tidligere ikveld? "– Det er en person som har blitt ranet og utsatt for vold av to personer, men totalt skal det ha vært åtte-ni personer involvert i hendelsen. Det er en alvorlig hendelse, sier han. Skuggedal opplyser at den fornærmede skal ha blitt slått flere ganger med knyttneve og ved bruk av steiner. – Fornærmede har blitt fraranet mobiltelefon, solbriller, sko og sekk, samt penger, opplyser Skuggedal." Person utsatt for brutalt ran i Drammen: - En alvorlig hendelse "Politiet søker etter en navngitt person i slutten av 20-årene som er mistenkt. De har vært på vedkommendes adresse, men har lørdag kveld ikke funnet ham." (Drammens tidende) Slutten av 20-åra faktisk, så ikke kids heller. -
Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!
jjkoggan svarte på freedomseeker sitt emne i Politikk og samfunn
Trenger Norge en Fox News? -
Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!
DukeNukem3d svarte på freedomseeker sitt emne i Politikk og samfunn
Flertallet oppfatter NRK som et godt stykke ut på venstresiden og dekningen deres har blitt verre siden de undersøkelsene ble gjort. -
Er det noen som har påstått at hele VM er mislykket? "Jeg tenker man bare må regne med at det kan skje noe smågreier når man samler 35.000 på et sted." Hvor mange irakere var det der? Det var åpenbart ikke det beste eksempelet når det ble slåsskamp med de få irakerne som var der nei 😂
-
-
Europas klimamål blir umulig å oppnå.
robertaas svarte på Frank Olsen sitt emne i Klima, naturfenomen og naturvern
-Om man velger å skru av noe grunnet risiko for blackout. -Om man velger å skru av noe grunnet risiko for global oppvarming. -Om man velger å skru av noe grunnet risiko for sosial ulikhet. Så er kan de alle virke som rasjonalle valg for noen, men det er valg. Her har du tydeligvis tillagt meg en begrunnelse som jeg aldri har fremsatt og gitt argumenter og karakteristikker ut ifra det. Det er både uærlig og useriøst.- 550 svar
-
- 1
-
-
Men det er nå det trådstarter skriver. At de ha kjente i Grorudalen nå stort sett har flyttet. Og som trådstarter skriver, den norske kulturen er nesten helt borte. Joda. Rimelig meningsløst med en del klimatiske tilpasninger bla.
- 113 svar
-
- 2
-
-
Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]
torbjornen svarte i et emne i Politikk og samfunn
Tyskarane var ikkje velkomne til Norge i 1940, men er velkomne i dag - som turistar. Turisme er viktig for Krim, så på sikt er det ikkje heilt utenkjeleg at det nok ein gong vil komme russiske turistar dit. Helst bør Russland då ha teke eit skikkeleg oppgjer med seg sjølv. -
Kommentaren din minner meg om et gateintervju hvor den spurte med stolthet ikke greier å plassere kontinenter på verdenskartet. Når en som deg kun fatter det eksplisitt visuelle og derfor ser bare en brøkdel av verden, er det kanskje ikke så rart at du tenker det ikke spiller noen rolle. For meg høres det ut som dyp åndsfattigdom. Du svarer som en somalisk klassevenninne jeg en gang måtte dele klasse med: "Norge har bare bunad, vaffel, ski og sånt... wallah... esse... lissom." Jeg vet ikke mye om somalisk kultur, men jeg har heller ikke vokst opp der. Jeg vet noe om iransk, japansk, kinesisk, urinnbyggerne i Nord-Amerika og flere alle disse er fantastisk rike, og det ville vært en skam om/at de forsvant. Men jeg må si, jeg forstår henne litt, mitt syn på Norge kommer hun eller barna hennes aldri til å få. Slik er ikke mennesker. Norge har en vanvittig rik og unik kultur. Sammen med de andre skandinaviske landene, og til å være så små, har vi gjort enorme bidrag til litteratur og vitenskap. Vi har en søkkrik kulturell kanon med fantastiske fortellinger og beskrivelser av hvem vi er. Helt opp til for få tiår siden hadde vi skapt noen av de mest egalitære, moderne og siviliserte samfunn menneskeheten har sett. Allemannsretten... 2000 år med kulturell kontinuitet er brutt, på én generasjon, av en generasjon forfengelige idioter. Norge har ingen fremtid som Norge.
- 113 svar
-
- 3
-
-
Med mindre man fjerner dem som var der først, så kan de nok ikke det. De kan utvikle seg til å bli en kombinasjon mellom det gamle og det nye. Det er også mye som ikke kan flyttes fra det originale stedet, og derfor ikke blir medbrakt.
- 113 svar
-
- 1
-
-
Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]
torbjornen svarte i et emne i Politikk og samfunn
-
Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]
torbjornen svarte i et emne i Politikk og samfunn
Det er eit godt poeng. Det er ikkje sikkert at dette blir noko stort problem når krigen er over. -
Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]
Cervinus svarte i et emne i Politikk og samfunn
Med oppfordring fra Ukraina om å "dra" så tenker jeg de som "bør dra" også er de som drar. De som ønsker å forbli Ukrainske/styrt av Ukraina blir. -
27 673
- 72 327 svar
-
- Nedtelling
- 100000
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.
N-4K0 svarte på Programvare sitt emne i Lekeplassen
Å se på to stykker som prøver å vinne ved å banke dritten ut av hverandre er ikke noe jeg ser en verdi i. -
Jeg tar patent på et kamera som tar bilder som viser hvordan motivområdet så ut for 1 mrd år siden.
