All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]
Mr.Narvik svarte i et emne i Politikk og samfunn
-
Tro om Johnny Depp blir med som Jack Sparrow da, ettersom det var en av dlc pakkene. Må ærlig talt si at det virker som dem begynner å gå tom for ideer, og har sett suksessen til nyere videospill filmer. "Hva om vi lager en av X spill?" Blir vel ikke lenge før vi får en Forza film?
-
Det var dette dilemmaet, da. Skal man være tolerant overfor intoleranse?
-
Jepp, det er et sjempeproblem... Sort of...
-
Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]
Dragavon svarte i et emne i Politikk og samfunn
https://understandingwar.org/research/russia-ukraine/russian-offensive-campaign-assessment-june-23-2026/ -
Du må gjerne tro og mene at denne krigen var nyttig, dersom du mener at å si opp en avtale hindrer Iran fra å anrikte uran , og dermed la Iran anrikte i 8 år så de faktisk kan bygge en atombombe nå, la den mest radikale fløyen få full kontroll i Iran, la sivile drepes både i og utenfor Iran, stanse transport gjennom Hormuz og i ord akseptere kontroll av stredet, bruke opp militære lagre og baser i omrdet, ødelegge relasjonen til allierte i regionen, la Iran få bekreftelse på at de kan står imot et angrep og forhandle seg frem til en avtale som er vesentlig verre enn utgangspunktet er lurt, så deg om det.
-
Per Apelman begynte å følge Søker film tittel. og Søker filmtittel/skuespillere.
-
Denne drama dokumentar filmen her er basert på en sann historie hvor en kinesisk/Thailandsk kvinnelig barnehjems bestyrerinne står tiltalt for drap på en 14-15 år gammel foreldreløs gutt som bodde på barnehjemmet hun var sjef og bestyrerinne på.Hun blir dømt i retten til fengsels straff.Filmen er i farger og ble sent på norsk eller på svensk tv mellom 1991-1993.Filmen varer runt 1 time og 30 min.
-
Sea of Thieves blir film Les hele saken på Gamer.no»
-
Jeg søker etter en novellefilm for barn sent på Nrk 1 Sommerkino mellom 1986-1988. Film nr 1:En 7-8 år gammel jente blir syk med kusma/røde hunder.En barnelege kommer hjem til henne på sykebesøk og en sirkus klovn besøker henne også å gir henne en rød ballong.I åpnlngs scenen ser vi jenta sykle ved ett skogholt.I siste scene ser vi jenta ute i regnvær helt frisk igjenn trille sin baby dukke i sin dukkevogn.
-
Nei, (alle) mennesker er aper. https://en.wikipedia.org/wiki/Ape
- I dag
-
Per Apelman ble medlem
-
149 146
-
27 720
- 72 280 svar
-
- Nedtelling
- 100000
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
Det meste er allerede besvart så jeg har ikke så mye å bidra med, men det er en relevant tråd her om lignende problem på varer fra Aliexpress:
-
Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!
Duncan svarte på freedomseeker sitt emne i Politikk og samfunn
Må være mange nok enkeltindivider i enkelte grupper som oppfører seg dårlig til at en gruppe får et dårlig rykte. Ikke bare en og annen. -
Null problem å få dobbel mva refundert fra eBay, og skulle de nekte (aldri opplevd på akkurat VOEC-problematikk) så har du mest sannsynlig betalt med PayPal og/eller bankkort og kan dermed klage inn summen du har betalt for mye til PayPal og banken og få pengene tilbake på den måten (men begge krever at du først har prøvd å løse saken ved å klage inn til plattformen/selger). Aliexpress er dessverre verre med (men sjeldnere de feiler på VOEC), der må du ofte ty til kortreklamasjon. Som andre har nevnt Posten kan du glemme etter de nye reglene om digital innmelding. Skatteetaten har helt siden 2020 nektet å behande saker av små verdi (står eksplisitt i Alltinn-skjemaet), men du kan alltids prøve der og hvis summen er over grenseverdien de tar imot saker på.
-
Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!
flamethower1234 svarte på freedomseeker sitt emne i Politikk og samfunn
https://www.facebook.com/share/v/1BXMjeCV8y/ Moss har vel ingen dyrehage? Kan noen bekrefte? -
Hvilken sang hører du på nå?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Nipoe sitt emne i Lekeplassen
Nå hører vi to på: Blackbird - The Beatles.❤️❤️❤️❤️ -
Vi ser at du glemte og si hva du har, for det skal man i denne leken her. Vi har drukket cappuccino nå.☕☕😋😋
-
Maskinførers digre nye chattetråd 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Maskinfører sitt emne i Sosialt
Vi ønsker dere alle sammen, en fin og god onsdagsmorgen.❤️❤️ -
Maskinførers digre nye chattetråd 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Maskinfører sitt emne i Sosialt
-
Banner MR SPEED for vi tenker på deg.🥰🥰
-
Den store Emoji chatten😜😍🤩🥳💖💘♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Maskinfører sitt emne i Lekeplassen
🐷🐷 -
Hvilken prosent er mobilbatteriet ditt på akkurat nå?
TheDarkSycamore - SCM svarte på Maskinfører sitt emne i Lekeplassen
66% -
Ps5 - Trenger hjelp [Delvis løst]
TheDarkSycamore - SCM svarte på TheDarkSycamore - SCM sitt emne i Konsoller
Em, hallo. Er det noen som kan hjelpe meg? 🤔😟
