All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Dette gir fetisj-vibber. Føtter er vel vanlig i så tilfelle, jeg hadde ikke brukt slike sokker i det daglige.
-
Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.
N-4K0 svarte på Programvare sitt emne i Lekeplassen
Fotball-VM kan vare så lenge det vill for min del, hvis bare media kunne slutte å trøkke det oppi trynet mitt over hele jævla internett skrive om det som om fotball er det største og mest fantastiske som har skjedd verden siden livet ble til -
149 121
-
27 743
- 72 257 svar
-
- Nedtelling
- 100000
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
Banner Cia for jeg har ikke sett noen X-Men-filmer siden X-Men Origins: Wolverine fra 2009, med mindre Deadpool-filmene teller siden X-Men har noen cameos i dem.
-
8 timer og 59 minutter siden.
-
Jeg tar patent på fly som ikke kan fly.
-
Cia er nede på havnen og kokkelerer og Speed er nede på havnen og kukkelurer 😂
-
Skolepolitikk: Riksrevisjonen "oppdaget" mangler i skolen
lada1 svarte på lada1 sitt emne i Oppslagstavlen
En kan formidle forsiktighet uten skriftlige opplegg. Å demonstrere hvordan man beskytter ryggen etc kan enkelt vises ved å demonstrere i praksis. Så slipper man noe ekstra for de med utfordringer angåene lesing/skriving. Kanskje dette ville gi mest utbytte? På enkelte arbeidsplasser han man besøk av fysio-/ergo-terapaut og på større steder har man gjerne verneombud. Slike besøk kan kan både lærere og elever ha nytte av og dette behøver ikke komme inn under skole-budsjettet? Tips angående pedagogikk: jeg prøvde en øvelse med en ung elev der han måtte si definerte setninger på engelsk samtidig med å gjøre litt mentalt krevende fystske øvelser (tilsvarende dansetrinn). Jeg mener at den muntlige språkfedigheten ble fort og drastisk forbedret. Jeg har selv også på kort tid opplevd å forbedre skriftlige ferdigheter på kort tid ved bruk av pedagogikk som ikke brukes i skolen. En interasksjon med samme skriftlige oppgave - med stegvise forbedringer - gjorde susen på 2-3 uker. Mye bedre enn å få et tall (karakter) og en kommentar som de færreste av elevene tar inn over seg. Jeg blir ofte "stum" over å observere hvor lite effektiv tradisjonell skole-undervisning kan være noen ganger. -
Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate
N-4K0 svarte på Sviskepott sitt emne i Sosialt
Jeg hater også hetebølger, jeg er ikke glad i varme over 20 grader og 25, spesielt i skyggen, er absolutt maks temp jeg takler, men heldigvis blir det ikke ofte så høy temp her oppe. Men føler med deg og alle som opplever (etter norsk standard) ekstrem varme og i likhet med oss ikke takler det. -
Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate
MR SPEED svarte på Sviskepott sitt emne i Sosialt
Riktig god mandag CC ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ -
Flytende skjermbeskytter. Apper med camera filter
flekken publiserte et emne i Mobiloperatører og tjenester
Hei, noen som vet om noen gode filter apper til å pynte på ansikt. Lurer også på om slike flytende skjermbeskyttere gjør jobben. Hvordan kan man vite om de er på hvis man ikke ser de. Blir man da også kvitt «kantene» blir glad for om noen kan dele erfaringer 😏 - I dag
-
Svaret er simpelt, ingen ting / mørk energi. Om det er to entiteter eller to sider av samme substans, vites ikke. En mynt har to sider.
-
Hvilken sang hører du på nå?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Nipoe sitt emne i Lekeplassen
Nå hører vi to på: The Continuing Story Of Bungalow Bill - The Beatles.❤️❤️❤️❤️ -
Maskinførers digre nye chattetråd 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Maskinfører sitt emne i Sosialt
Vi ønsker dere alle sammen, en fin og god mandagsmorgen.❤️❤️ -
Vi har drukket Cappuccino nå.☕☕😋😋
-
Telletråden - hvor langt klarer vi å telle?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Sondre sitt emne i Lekeplassen
149 120 -
Nei, kraftkrisen er ikke enkel å løse
Jotun svarte på inside_997084 sitt emne i Diskuter artikler (Tu.no)
Og selv om du bare drodler og spinner tanker ut av eget hode så høres du 170 ganger mer fornuftig ut enn syrepratet til simen. -
Hvorfor lykkes hele EU med å få kontroll med prisveksten mens Norge ikke gjør det? Det er jo der vi er i dag. Å dra linjene helt tilbake til pandemien og senere invasjonen av Ukrainia gir jo ikke lenger noen forklaring på hva som skjer nå.
-
Husk at det er snakk om fingerspiss-folk her som har erfaringer og referansegrunnlag som er massive. Slikt respekterer i alle fall jeg. Har fulgt denne fyren et par år, og jeg har vel enda til gode at han sier noe som får meg til å stusse eller som virker dårlig begrunnet. Alt jeg ser han sier er velbegrunnet, så jeg har ikke noe grunn for å mistro han på noe fram til nå.
-
Leander - Sier litt om deg
-
fp
